Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
۳۲ سالمه،یک سال اقدام به بارداری کردم خودم و شوهرم سالم هستیم طبق ازمایشات پزشک. نباید قرصی مصرف کنم برای باردار شدن؟
- پریودی دراثرورزش
سلاموقت بخیرخانم دکترمن۲۶سالمه مجردمدتیه تامیام شروع به دویدن باتردمیل میکنم روزبعدپریودمیشم خواستم بدونم مشکلم جدیه بایدبه دکترمراجعه کنم واینکه چیکارکنم خوب بشم ممنون میشم راهنماییم کنید.
- پریود نامنظم
سلام خانم دکتر .من دوماه پریود نشدم رفتم پیش دکتر زنان بهم سنوگرافی نوشت انجام دادم گفت کیست تخمدان داری .برام قرص سیبل نوشت من چهار تا از اون قرص هارو شبی یک دانه که دکتر گفته بود استفاده کردم پریود شدم الان بیست روزه که خون ریزی دارم تمیز نمیشم چکار کنم
- سوال مهم
سلام خانوگ دکتر من رفتم دکتر اولین روز پریودم بود شکم درد با کمر درد داشتم به دکترم گفتم شکم درد دارم برام ال دی نوشت گف از روز سوم پریود مصرف کن تا پریود بعد هم از روز سوم تا سه ماه همینطور متوجه صحبت دکتر نشدم که از روز سوم شدوع کنم تا هفت روز پریودم که تموم شد دیگه نخورم تا بمونم پریود بعدی باز روز سوم تا هفت روز این طور درسته ؟
- مصرف قرص فلوکونازول
سلام وقت بخیر بنده به مدت یک هفته سوزن و خارش شدید واژن داشتم که از قرص فلوکونازول استفاده کردم یک کپسول و سه روز بعد یک کپسول دیگر و هر ۱۲ ساعت یک عدد مترانیدازول ۵۰۰ و پماد کلوتریمازول یک درصد و بعد از چهار روز پریود شدم یا لکه بینی بهتره بگم.دلیل رو میخواستم بدونم برای چی هست .سپاس
- سلام خانم دکتر تو سونوگرافی واژینال که گرفتم برای خونریزی نوشته مقدارجزیی مایع در کاویتی رحم دیده میشود.(دوره Mense) یعنی چی؟
- خونریزی
سلام خانوم دکور خواهش میکنم جواب بدید خیلی نگرانم ۱۳ روز از پریودم گزشته و دیشب رابطه دخول داشتم صبح بلند شدم رفتم دسشویی بعد از ادرار دیدم سه چکه خون ریخت ازم خیلی نگرانم چیکار کنم دکور برم؟ این مشکل میتونه چی باشه از نظر تودم بشکل پریودی نیس
- حدود ۴۰ روزه قرص گین اپ مصرف میکنم
الان ۲۰ روزه از مریضیم میگذره میشه از قرص باشه
- تاثیر قرص لتروزول بر تعیین جنسیت
سلام وقت بخیر ببخشید من یه خانمه ۳۹ ساله هستم ومیخوام برای بارداری اقدام کنم ودوست دارم بچه ام پسر باشه وسه ماهه با همسرم رژیم میگیریم وماه قبل نزدیکی داشتم حامله نشدم واین ماه لتروزول خوردم از روز ۳ پریودی تا ۷ پریودی میخوام بدونم لتروزول میتونه بر تعیین جنسیت تاثیر بزازه؟ یه جا خوندم که محیط رحم واسیدی میکنه واقعا صحت داره؟
- کیست هموراژیک
سلام خانوم دکتر. کیست به ابعاد ۴۲ میلی متر دارم. خواستم بدونم کیست با این ابعاد باعث کم شدن حجم خونریزی پریودی میشه؟
- جوش نوک پستان
سلام وقت بخیر یه پسر سه ماهو نیمه دارم ک از دیروز وقت شیردهی درد داشتم و امروز یه جوش سفید شبیه آفت ظاهر شده لطفا راهنماییم بفرمایین اخرین سونوی پستان رو تو سال نود و سه انجام دادم ک فرمودین سالم هست
- سقط جنین
سلام من هفته ۱۵بارداری هستم قصد سقط دارم با قرص سایتوتک حدود ۲سال و ۳ماه پیش عمل رحم انجام دادم مشکلی پیش نمیاد؟
- سلام امروز روز ۱۶ انتقال جنینم بود منفی شدم من دوتا جنین با گرید آ انتقال دادم دکتر از رحم خودم خیای راضی بود چرا منفی شدم از موقع پریودم هم سه روز گذشته نشدم
- قرص دروسبلا
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم.خانم دکتر سه دوره برام دوفامد تجویز کردن که از روز ۱۶ پریودی گفتن بخورم... مجددا مراجعه کردم و قرصم عوض کردن و قرص دروسبلا تجویز کردن و گفتن از روز پنجم پریودت بخور. من ۲۶ بهمن پریودم شروع شد و از روز پنجم سیکلم خوردم.و حالا روز سی ام سیکلم هستم و هنوز دو تا قرص دارونما(سفید رنگ) باقیمونده. سوالم اینه بعد از اتمام این ورق،آیا باید صبر کنم پریود بشم تا ورق بعدی رو دوباره از روز پنجم سیکل جدید مصرف کنم؟ یا اینکه بدون توجه به پریود شدن یا نشدن،مصرف ورق جدید رو شروع کنم؟؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- قاعدگی نامنظم
سلام وقت بخیر دکتر من ۱۴ روزه پریود نمیشم و ۳ روز هستش که ترشحات قهوهی وتقریبا خونی رنگی دارم و بیبی چکم استفاده کردم جواب منفی بود خیلی نگرانم که چیزی باشه لطفا همراهمیم کنید
- نازایی
سلام خانم دکتر واسه کسی که لاغره و تنبلی تخمدان داره،ورزش کردن مفیده؟؟؟
- ممنون میشم زودتر پاسخ بدید
سلام خسته نباشید دکتر من ادونوم هیپوفیز دارم و پرولاکتینمم اونقد بالا نیس و همیشه قبل از عادت ماهیانه مثلا ۱۰ روز قبل یا ۵ روز قبل دچار سردرد بدی میشم دردهای بدی توی سرم میاد و حتی یه روز به پریودی درد های توی سرم خیلی شدید و غیرقابل تحمل میشه آیا به ادنوم مربوط میشه؟ چون در ام ار ای دکتر گفت هیپوفیز خیلی بزرگتر از حد نرمال و بخاطر ادنوم، ادنومم بدون ترشح و سایز کوچیک یا این سردرد ها ممکنه بخاطر کمبود آهن و ویتامین باشه؟ ممنون میشم زودتر پاسخ بدید واقعا نمیدونم از این سردردهای عذاب آور باید چیکار کنم
- تاخیر پریودی
سلام دخترم ۱۹ ساله هست همیشه ۲۰ روز ب ۲۰ روز پریود میشه اما این ماه شده ۲۴ روز ولی هنوز عادت ماهیانه نشده خیلی نگرانم ممنون
- عفونت
سلام من 42 سال دارم دو زایمان سزارین داشتم 7 سال از زایمان دوم میگذره حدود یک ساله همیشه خوارش دارم ترش غلیظ قهوه ای تیره با سوزش شدید ادرارخسته شدم از سوزش فقط آب فراوان باید بخورم تا سوزش کمی اروم بشه رنگ ادرار وقت سوزش کاملا رنگ چای میشه ممنون از شما از نوشهر مزاحم شما شدم
- زگیل..
آیا باعث نازایی میشع


