Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- طول سرویکس
طول سرویکس درهفته نوزدهم 27بعد دکترم سرکلاژ نمیکنه میگه کلا دوقلوی ارزش نداره کسیم نمیکنه یعنی سقط میشن
- بارداری
سلام . من ۴ روز پیش نزدیکی داشتم ولی
شک داشتیم که نکنه یه موقعه ریخته شده باشه زمانی که میخواست ارضاع بشه تو بدنم نبود ولی بازم شک داشتیم
قرص اورژانسی خوردم حالا بازم احتمال بارداری هست؟ اگه هست چه قرصی بخورم؟ - کیست سرطانی .
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است و در سونو بعدی اندازه آن ۶۶*۳۵ شده و تست روما و تمامی تومور مارکرها نرمال میباشد . آیا حتما باید جراحی شود ؟ آیا سرطان هست ؟؟ لطفا کمکم کنید
- کیست تخمدان
پریودیم. عقب افتاده رفتم سونوگرافی میگه کیست تخمدان به ۶سانت داری چکار کنم
- بارداری
سلام خسته نباشید من سه ماه زایمان کردم و شیر هم نمیدم موهام به شدت میریزه خیلی میریزه نمیدونم چیکار کنم مولتی ویتامین کلسیم و آهن هم میخورم ولی تاثیری نداره بنظر شما چیکار باید انجام بدم؟
- در سونو من نوشته کانون های کلسیفه پراکنده در داخل اندومتر دیده میشود یعنی چه
- امپول ریه
سلام در هفته چندم شما امپول ریه جنین تجویز میکنید؟ برای همه باردارا هستش یا فقط کسایی مشکل خاصی دارن؟
- مونس پوبیس مونس پلاستی
سلام روزتون بخیر خانوم دکتر ،شما جراحی زیبایی مونس پوبیس یا همون مونس پلاستی برای برداشتن چربی وپوست بالای دستگاه تناسلی انجام میدین،من بدلیل اصافه وزن خیلی قسمت مونس پلاستی چربی وشل میخواستم عمل زیبایی انجام بدم بردارم ،واینکه اگه انجام میدید ایا کاملا اون قسمت صاف میشه ،ممنون میشم پاسخ بدید
- سرکلاژی
با سلام در خصوص سرکلاژی سوال پرسیدم فرمودیدمحل زندگی را بگم در استان اردبیل شهرستان پارس آباد
- Tutki reactoonz parhaalla kasinolla luotettava – Täydellinen arvostelu.
Etsitkö ainutlaatuista slot-kokemusta? Hyvä uutinen on, että reactoonz saattaa yllättää sinut.Esitellyt innovatiivinen kehittäjä, reactoonz tarjoaa värikkäät grafiikat, nopeatempoisen pelin ja monipuoliset bonukset.Pelattavuus ja tunnelma Astut sisään hullunkuriseen universumiin, jossa hauskat hahmot laukaisevat bonuksia. reactoonz rtp antaa hyvät mahdollisuudet voittoon ja pelin tempo pysyy koko ajan korkealla.
Visuaalinen ilme ovat värikkäät, ja erikoistehosteet tukevat pelin teemaa. Äänimaailma on kevyt ja iloinen.Bonustoiminnot ja erikoisominaisuudet
reactoonz tarjoaa symbolien räjäytyksiä, jotka tuovat lisää yllätyksiä.
try reactoonz antaa mahdollisuuden kokeilla peliä ennen oikean rahan panostamista.Missä pelata reactoonz?
reactoonz on saatavilla monilla lisensoiduilla kasinoilla.
Suosituimmat paikat sisältävät Veikkaus ilmaiskierroksilla.Yhteenveto ja mielipide
Yhteenvetona reactoonz on viihdyttävä ja palkitseva peli.
Sen uniikki teema ja vaihteleva reactoonz rtp tekevät siitä mielenkiintoisen valinnan. - آزمایش بارداری
سلام خانم دکتر.شب بخیر.. راستش من بار آخر ک با شوهرم رابطه داشتیم.. رابطه محافظت نشده بود. و خیلی نگرانیم ک نکنه باردار باشم. و خیلی استرس داشتم ک نکنه باردارم چون اصن از هیچ لحاظ شرایط بچه داری نداریم.. من نتونستم تا زمان پریود بعدی صبر کنم.. از رابطه آخرم 16 روز دقیق بعدش رفتم آزمایش خون بارداری در جامعه سلامت.. و میزان هورمون بارداری یا همونhcg در خونم منفی بود یعنی اصن تو آزمایش نوشته بود منفی یعنی میزان نداشت.. نشان دکتر دادم کفت این آزمایش میگ تو باردار نیستی.. حالا سؤالم اینه آیا با توجه به اون 16 روز و این ک آزمایش در مرکزجامعه سلامت دادم. آیا میتونم به نتیجه اش مطمئن باشم. خیلی استرس و اضطراب دارم..
- تاخیر در قاعدگی
سلام خانم دکتر، دختر من 14 سالشه و نزدیک به دو ماهه پریود نشده خودش هم فرد استرسیه اما میتونه کنترلش کنه و کمبود ویتامینD هم داره چیکار باید بکنم
- قرص دوفامد
سلام خسته نباشید میشه قرص دوفامد رو بیشتر از ۱۰ عدد مصرف کرد تا پریودی عقب بیوفته
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر چند ماه بعد از سرکلاژ شکمی میشه باردار بشی و آیا باید استراحت مطلق بکنیم در ایام بارداری وقتی که سرکلاژ شکمی باشیم یا میتونیم آشپزی یا جارو ظرف شستن انجام بدین
- رابطه بدون خروج اسپرم
سلام، یکی از دوستان شما رو معرفی کردن، می خواستم راهنمایی بگیرم من 3 روز بعد از اخرین پریودم بود با نامزدم رابطه داشتم که خروج اسپرم درونی اتفاق نیفتاد با این وجود که تو دوره ی امن بوده با پیش آب احتمال حاملگی من هست.؟ اگر هست و ممکنه باردار بشم چطور تشخیص بدم و بهترین را برای جلوگیری فوری از بارداری چی هستش، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید،
- جواب آزمایش پاپ اسمیر
Within Normal Limit P1یعنی چی میشه کمکم کنید
- سلام ویتاگنوس باعث سقط جنین که نمیشود؟؟؟؟؟
سلام ویتاگنوس باعث سقط جنین نمیشود؟؟؟؟؟؟
- پرده بکارت
آیا امکان دارد در پرده حلقوی پرده دایره کامل نباشد وقیمتی از پرده داخل حلقه باشد در قسمت چپ یعنی قسمت کوچکی از سمت چپ بیشتر رشد کرده باشد یا علامت پاره شدن است
- ششمین سزارین میشه انجام داد
ششمین سزارین میشه انجام بدم
- سلام من سونوگرافی انجام دادم نوشته شده مایع درکاویته در آن متر مشهود است سن 48پریود نمیشم ممنونم پاسخ
Visuaalinen ilme ovat värikkäät, ja 

