Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دردسمت راست شکم
سلام من هفته ۲۲ام ازمایش ادرارهمه خوب بود دکتربرام انتی بیوتیک دادبراترشحاتم ولی دردپهلو وسمت راست شکمم خوب نمیش حالت گرفتگی وکش اومدن دارد طبیعی
- عمومی
سلام بنده ده روز پیش سرماخوردم و چند روزی تقریبا ۴ یا۵روز متوجه حس بویاییم شدم که هیچی رو نمیتونم بو کنم هیچ مشکلی ندارم ولی فقط بونمیتونم هییییچ کنم چه دارویی استفاده کنم بنده تواقدام هم هستم آبریزش و گرفتگی ندارم فقط حس بویایی ندارم
- (بارداری)
سلام خسته نباشید من باردار 21هفته هستم از اول بارداری خارش و سوزش دارم و از داروی کلوتریمازول 1٪و قرص آموکسی سیلین استفاده کردم و هیچ نتیجه نگرفتم برای طرف شدن خارش و سوزش از چه دارویی استفاده کنم وآیا این خارش و سوزش برای جنین مشکلی ندارد ممنون میشم راهنمایی کنید
- بارداری و بالابودن هورمون
سلام خانم دکتر خسته نباشید من هورمونdhea-sام بالاست ولی پلی کیستیک نیستم همه آزمایشات قبل از بارداری هم دادم دوتا تخمک بالغ هم داشتم احتمال داره باردار بشم سقط بشه با این هورمون
- بارداری دوم
باسلام و احترام و تشکر از شما، خانم دکتر من 32 ساله هستم و دخنرم 7 سالش هست، دو ماه هست که اقدام به بارداری کردیم اما حاصل نشده، همسرم سیگار میکشن و من کم کاری تیروئید دارم و لووتیروکسین مصرف میکنم، من و یا همسرم میتونیم قرص کلومیفن استفاده کنیم و یا لتروزول؟به تازگی آزمایش چکاپ دادم و غیر از کم کاری همه چیز خوب بود الحمدلله، ممنون از شما
- دیامتربطن
دیامتر بطن لترال در ناحبه اترا 12میلیمتر مشاهده شده مشکل چیست
- خونریزی بعد1هفته مصرف قرص سیپروترون کامپاند
سلام من دوره دوم مصرف قرص سیپروترون کامپاند را دارم الان روزه هفتم مصرف قرص خونریزی پیدا کردم چیکار کنم؟ قطع کنم؟
- کیست آندومتریوز
من دختری 40 ساله هستم با تشخیص آندومتر یوز که به معرفی خانم دکتر دادرس خدمت شما نوبت گرفتم و خیلی نگرانم. جواب سونو فقط دارم و جواب مامو و آزمایش آماده نشده!! آیا باید لاپاراسکوپی شم یا جراحی باز ببخشید می پرسم فقط بیمه روستایی دارم هزینه عمل چقدره؟
- ار اف
سلام ،ایا ار اف برای افتادکی رحم به دلیل هسترکتومی مناسب هست؟
- عفونت ادراری مادر شیرده
سلام عفونت ادراری گرفتم به بچه شیر میدم و مبتلا به فاویسمم چه دارویی میتونم مصرف کنم؟
- درد شدید بارداری
بعضی وقتاپهلومدرددمیگیره طوری که کمرم بیحس میشه اوایل بارداری ام این موضوع طبیعی؟
- سلام دکترخانم مجرد هستم وقتی هوس خودارضاعی میکنم رحمم بشدت درد میکند مشکل چیست میشه راهنماییم کنین
- اقدام برای بارداری 👶
سلام دکترجان وقتتون بخیرتنبلی تخمدان دارم 35سالمه کیست درتخمدان دارم تیروئید کم کاردارم لووکسین 50میخورم برای رفلاکس معده قرص پنتوپرازول 20میخورم مشکلی نداره برای اقدام به بارداری ؟؟؟امروز رفتم دکترتیرویید قرص ویتامین E100بهم داده، ویتامین ب6داده ،قرص کلرفنیرامین 4میلی گرم داده ،کلیدینیوم 2/5 داده ،شربت دیفن هیدرامین هم داده ضرر نداره برای اقدام به بارداری ؟؟؟؟درضمن خانوم دکتر من قرص مدروکسی پروژسترون نمیخورم خیلی اذیتم میکنه همیشه دردپریدی دارم تا6ماه خوردم ممنون ازجوابتون
- مصرف قرص خونریزی همزمان
سلام چندروز پیش خارش وترشح داشتم قرص سیپترون کامپاتد هم میخوردم یه بسته کامل رو خوردم به خاطر ماه رمضان یه بسته دیگه هم شروع کردم دیشب دردشکم وکمددرد داشتم بعد دیدم به خونریزی افتادم البته الان موقع پریودی هم هست الان باید چیکار کنم ؟؟؟ من تا حالا با مصرف قرص به خونریزی نمیفتادم نمیدونم واسه چی اینطوری شد؟؟؟
- میکرو
سلام. آیا بیماران مبتلا به صرع میتونن آی وی اف یا میکرو انجام بدن؟ صرع دارم و داروی ضدتشنج مصرف میکنم و دکترم گفتن این دارو برای جنین مضر نیست در صورت بارداری. بخاطر ذخیره تخمدان پایین ناباروری دارم. و پزشک گفتن میکرو انجام بدم. ۲۵ سالمه با وجود صرع میتونم میکرو کنم؟
- رحم
سلام خانم دکتر علایم نازک شدن دیواره رحم چیه؟
- ماموگرافی پستان
سلام خانم دکتر خداقوت لطفا یه مرکز مامو گرافی خوب معرفی کنید برای مادرم میخواهم ممنون زنده باشید
- سلام من از پماد کلو تریمازول استفاده کنم و رابطه زناشویی داشته باشم آیا میتونم باردار باشم آیا پماد کلو تریمازول مانه بارداری میشه یا نه
- مایع آزاد جزیی لگنی
با سلام و خسته نباشید خدمت خانوم دکتر.در روز ۲۰ سیکل قاعدگی ؛سونو انجام دادم که تو جواب سونو مایع آزاد جزیی لگنی بود .دلیلش چی میتونه باشه؟
- سلام من هنگام پریوددردزیادی ازمقعددارم دردزیادلگن ودرموقع نزدیکی هم بادردهمراه است ممنون میشم راهنماییم کنید


