Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تکان یا ب عبارتی ضربه زدن زیر شکم
تکانی محکم در اطراف ناف زیر دل مث داخل شکم زیر دل یه چیزی محکم ضربه بزنه
- لکه بینی
سلام و قتتون بخیر بنده 34 سال سن دارم دارای دو فرزند وسیله جلوگیریم کاندومه ..چند ماهی میشه که پریودام به صورت لکه بینی هستش بین سیکلام لکه بینی ندارم تقریبا به یک هفته تاخیر پریود مییشم اونم به صورت لکه بینی .... نمیدونم چکار کنم ممنون میشم کمکم کنید
- سقط جنین
سلام
- انتقال جنین
سلام من پونزده روز بعداز انتقال ازمایش دادم بتا شد دو ایا داروهام مقطع کنم یا دوباره ازمایش بدم
- پریود نامرتب
سلام من ۷ روزه پریود میشم قبلا ۴ روز اول درد و خونریزی شدید داشتم ۳ روز بعدی خیلی کم بود . الان چند ماهه که ۳-۴ روز خونریزی شدید و لخته خون میبینم. این ماه ۵ روزه خونریزی دارم. نمیدونم چیکار کنم
- سلام تو سنو گرافی که گرفتیم نوشته اندومتر بصورت هایپراکو وبه ضخامت ۱/۵ mm مشاهد شد
سلام تو سونوگرافی که گرفتیم اندومتر بصورت هایپراکو وبه ضخامت ۱/۵mm مشاهده شد
- اکوژن
سلام من در سونوگرافی دیروزم یک ماه پس از جراحی اپاندیسم نوشته بود اکوژن با ابعاد ۳۴ در ۱۰ خطرناکه ؟ خیلی نگرانم به جراح نشون دادم گفت احتمالن التهاب پس از جراحیه ولی گفت به ی جراح دیگم نشون بده خیلی نگرانم
- عفونت واژن
سلام خانم دکتر عزیز.من چند وقتی میشه که کمی خارش و سوزش دارم همچنین ترشحات هم تغییر رنگ پیدا کرده کمی.در ضمن کمر درد و دو طرف لگن زیر شکمم درد میکنه .لطف بفرمائید که چه داروهایی میتونم استفاده کنم .ممنون از شما
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر من وقتی ۱۷ سالم بود خودم رو در آینه معاینه کردم ۴بار یا ۵ بار واژن یا همون جایی که آدم پریود میشه رو باز کردم خانم دکتر حین باز کردن واژن درد داشتم بعد از باز کردن هم درد و گرفتگی زیر شکم و اون قسمت واژن که بازش کردم داشتم . خانم دکتر بعد از ۵بار که واژن رو باز کردم پرده را دیدم بعد از حدود ۱ روز از معاینه پریودم ۶ یا ۷ روز جلو افتاد بعد از پایان پریودی خانم دکتر واژن ام اصلا دیگه باز نمیشه منقبض شده از استرس نمیدونم چه خاکی به سرم بریزم خانم دکتر از استرس هم ۳ ماهه پریود نشدم خانم دکتر عزیز با این توضیحات پرده بکارت سالم است یا نه ؟؟ ممنون بابت زحمت خانم دکتر عزیز. از تهران
- استفاده همزمان کلومیفن ولتروزول
سلام خداقوت من میخوام باردار بشم واین سومین بارداری منه دوتا قبل به دلایلی سقط شدند ومن تیروئیددارم کم کار میخوام همزمان کلومیفن ولتروزول روباهک استفاده بکنم برای دوقلو آبی باامیدبخدادسنمم ۴۰ساله امکان داره راهنماییم بکنید امشبم شب سوم پریودیمه
- بلوغ دیر رس
سلام خسته نباشید من الان بیس سالمه و علاعم بلوغ ندارم فقط موهای زاعد دارم ازمایش و سنوگرافی کردم ازمایشم ک سطح هورمونام خیلی پایینه سنوگرافی هم ک تخمدان خیلی کوچیکن نه پریود شدم و ن سینه رشد کزده من الان زیر نظر متخصص زنان و متخصص غدد در تهران هستم متخصص غدد بهم قرص یدفولیک کلسی تریول 60 روکین تجویز کردن ک الان دوشب هس ک من مصرف میکنم ولی دکتر زنان بهم قرص استرومارین دادن ک شبی دوتا بخورم ب مدت پونزده روز ولی پریود نشدم اما سینه هام یکم حالت برامدگی شده و دست میزنه درد میکنن و ترشح زیاد میبینم و بعد بهم دکتر زنان ام ار ای نوشتن ک قراره برم انجام بدم راهنماییم کنید لطفا خیلی نگرانم
- جنسیت
با سلام ..لطفا میفرمایید برای دختر دار شدن چه نکاتی تاثیر گذاره؟؟
- پریود بعد از بارداری »»»
سلام من زایمان کردن ،۱ ماه بعد پریود شدم ،الان تو همون ماه دوباره پریود شدم علتش چیه ؟؟
- سلام .الان چند وقته در جای برش بخیه سزارین بعد دوازده سال دارم به حدی که نمیتونم روزمین بشینم واینکه گر گرفتگی زیاد دارم در طی روز شاید ده بار
زه
- سوزش واژن
سلام دکتر جان من چندوقته سوزش واژن دارم از داخل خیلی اذیتم و اچ پی وی هم دارم و۱ماه قبل هم کلونوسکوپی انجام دادم .بنظر شمادلیلش چیه وچیکار کنم واقعااذیتم
- قرص ترانگزامیک250در زمان بارداری میشه
استفاده کرد مشکلی ندارن باتشکر
- مصرف آنتی بیوتیک با قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من حدود چهار روز قبل اورژانسی مصرف کردم الان بعلت سرماخوردگی اگه آنتی بیوتیک مصرف کنم اثر اورژانسی کم یا از بین میره ؟؟؟
- ماھانہ
من ھر روز عادت ماھانہ میشم
- پماد رو تا پایان درمان ادامه بدم؟
زخم دهانه رحم دارم
پاپ اسمیر و کلپوسکوپی و اچپیوی مورد بدی رو نشون ندادن.
پزشک ۵ بار فیریز انجام داد.
یا درست انجام نداد یا مشکل از من بود
خوب نشدم.
پزشک جدیدی رو انتخاب کردم
پماد کلوتریمازول یک درصد تجویز کردن
بعلاوه قرص داکسیسیکلین
گفتن بعد یک هفته برم پیششون برای فریز
اگر با نحوه فریز ایشون جواب نگرفتم جراحی بشم.
سوالم اینه که بعد از استفاده پماد علاوه بر پماد لخته های خون ازم خارج میشه
مثل روزهای سوم به بعد پریودی
میخواستم بدون نیاز به قطع پماد هست یا تا زمان مراجعه مجدد به پزشک از پماد استفاده کنم؟ - هزینه ویزیت
سلام خانم دکتر ببخشید میخواستم بپرسم هزینه ویزیت مطبتون چقدره؟منشیتون گفتن بیاین حضوری میگیم ولی با شرایط مالی میخواستم قبلش بدونم میتونم بیام پیشتون یا نه ممنونم میشم بگید


