Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زگیل تناسلی
سلام خسته نباشید من مبتلا به زگیل تناسلی شدم متهل هستم نوع58 اما علت اینکه دکتر برام 5 جلسه لیزر نوشتن رو نمیدونم میخوام شما برام توضیح بدید که چرا تو 5 جلسه هر جلسه چکار زگیل میشه الان سه جلسه رو رفتم ولی هنوز سرجاشه
- چیکار کنم پریودم قطشه
سلام وقت بخیر.ازمایش و سونو هردو خوب بودن ولی پریودی من قطع نمیشه.گفتین ب خاطر سرترالین منکنه اینجور شده باشه.من چه دارویی مصرف کنم برای قطع شدن پریودی.ایا باید سرترالین رو قطع کنم؟
- پریودی نامرتب
ببخشید علت عقب وجلو شدن پریود چیه،من الان از فروردین امسال پریودیم نا مرتب شده ،یه دفعه ۳۵ روز عقب انداختم ،بعد دوباره زود به زود پریود میشم ،علتش چی میتونه باشه
- تاخیر پریود
سلام راستش دختر من ۱۹ ساله هست و یک هفته پریودش بخاطر استرس زیاد عقب افتاده میخاستم بپرسم چی باید بخوره یا چکار باید انجام بده تا پریود بشه ممنون
- عمومی
سلام خانم دکتر خیلی استرس دارم ۱۹ سالمه و مجرد و امروز متوجه شدم که عذر می خوام هنگامی رد توالت میشینم فاصله ی واژن تا مقعدم چیزی نیست و به هم متصل شدن انگاری پارگی اتفاق افتاده به شکل هفت خود به خود انگاری.. آیا این شکل از واژن طبیعیه؟
- قرص دروسبلا
سلام من آ یو دی دارم همیشه قبل از هفت روز پریودی هفت روز لکه بینی دارم یعنی ۱۴ روز تا ۱۷ روز طول میکشه دکتر برام دروسبلا برای ۳ ماه تجویز کردن روش استفاده ش چحوری بین سه بسته قرص هیچ وقفه ای نباید باشه آخه بسته اش ۲۸ تایی هستش
- پرده بکارت
سلام من موقعه ای که ۱۰ یا ۱۱ سالم بود از سر کنجکاوی خودمو انگشت کردم خیلی ارام وارد واژنم کردم انگشتام خیلی بلند نیست ۱یا۲ سانتش مونده بود تا ته بره یادم نمیاد که خون امد یانه الان از جلو اینه خودمو نگاه میکنم کامل بستم و چیزی معلوم نیست الان یعنی پرده من زده شده
- اکوژتزیسته
آیا دارو برای این بیماری موجود است؟
- کالکشن مایع در کاویته اندونتر
در سونو تصویر کالکشن مایع دارای اکوی ظریف داخلی با حجم ۱.۵ سی سی در کاویته اندونتر دیده می شود که دیواره کاویته را از هم جدا نشان میدهد
- بعد از زدن آمپول جلو گیری چند ساعت بد میتوانیم نزدیکی کنیم
سلام من میخواهم آمپول جلو گیری بزنم. بد میخام بدونم بعد از زدن آمپول چند ساعت بعد میتوانم نزدیکی کنم ممنون میشم کمکم کنید
- لکه بینی وسط سیکل
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم لکه بینی در وسط سیکل قاعدگی باعث تاخیر در پریود میشود؟ من ۴۴ سالمه و تا الان معمولا تمام سیکلهام منظم و ۲۸ روزه بوده ۱۸ مرداد که پریود شدم دقیقا دو هفته بعدش یعنی روز ۱۴ سیکلم دچار لکه بینی شدم که ۴ روز طول کشید و الان یک هفته هست که پریودم عقب افتاده بی بی چک هم زدم منفی شد بنظرتون دچار تاخیر یا بی نظمی پریود شدم یا باردارم یا مشکل دیگری هست؟
- قرص نورم اسکین 20
سلام دکتر من دخترم 12سالگی دارم پریود میشه خیلی زیاد میشه صورتش هم جوش زده بردم دکتر بهش این قرص را داده نورم اسکین 20ایا این نازایی میاره یا نه و برای زیادشدنش هم نگرانم آیا من این قرص را استفاده کنم یا نه دکتر میگه جوش هاش هرمولی هست
- عوارض نوروبیون
سلام آیا آمپول نوروبیون کیست تخمدان رو بزرگ میکنه؟
- سلام من کبد اکوژن داره دارم بچه شیر میدم ایا خطر ناک
- عفونت واژینال
سلام خانم دکتر .من دچار عفونت باکتریایی وازن شدم با پماد و شیاف خوب نشد دکتر بهم کپسول تتراسایکلین داد ایا خوب هستش برای عفونتم
- درد پریودی
سلام خسته نباشید من 16سالمه وقتی پریود بشم خیلی درد زیر شکم دارم به شدت مقعدم تیر میکشد تا بالای تا کمرم واژن هم تیر میکشد خون پریودی صورتی قرمز نیست و سینه هام نزدیک به پریودی تا روز پریود درد میکنن و آزرده میشن لطفاً کمکم کنید ممنون میشم
- دکاپپتیل و ایجاد آمنوره برای رفتن به مکه
باذسلام و تشکر ۴۹ سالمه و احتمالا ۱۰ تیر مشرف شوم به مکه جهت تاخیر در پریودی چه دارویی را پیشنهاد میدهد و طریقه مصرف آن ؟و شروع مصرف و... ضمنا تا کنون سیکلهایم بسیار منظم بوده ولی تغریبا یکسال است که علائم تخمکگذاری نداشته ودو یا سه دوره است که دچار aub شده ام و الان با مفنامیک اسید خونریزیم را کنترل کرده ام با تشکر
- تخمدان
حجم تخمدان ۵/۲ نرمال هست ؟
- زمان خوردن قرص لتروزول
سلام خانم دکتر.من تنبلی تخمدان دارم و شما بهم قرص لتروزول دادین بخورم از روز دوم پریود،میخواستم بدونم لکه بینی جز پریود حساب میشه یا باید از روز دوم خونریزی قرصو بخورم؟و اینکه بعد خوردن قرص چه زمانی نزدیکی باید داشته باشم؟
- پریودی
سلام چرا در دوران پریودیم دهنم بوی بدی میده؟هرماه اینطوریم علتش چیه فقط چند روزپریودیمه


