Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوزش و زخم دهانه واژن
استفاده از طیف وسیعی از آنتی بیوتیکهای معمول و رایج موثر واقع نشد و در نهایت سفالکسین انواع ژلهای معمول وسه تا شیاف خارجی بود که اسمش یادم رفت استفاده کردم خوب نشدم وگفتند اگر خوب نشدی باید فریز کنم میخواستم نظر شمارو بدونم این رو بگم زایمان هم کردم
- قرص جلوگیری،*
سلام وقت بخیر میخواستم سوال کنم که تا چند ماا یا چند سال میتوان از قرص ضدبارداری استفاده کرد؟ و اگر بخواهیم بصورت طولانی مدت استفاده کنیم هر چند ماه یکبار بار و چه مدت باید وقفه بین مصرف وجود داشته باشه؟ ممنونم
- پرده بکارت
سلام آیامعاینات زیاد پرده درکودکان وبزرگسالان باعث آسیب پرده بکارت میشه؟هم چنین درسته ک پرده بکارت کودکان آسیب ببینه تابزرگساای ترمیم میشه؟
- بارداری مولار
با وجود اینکه زیر نظر پزشک باردار شدم بعد اینکه تیتر بتا صفر شد اقدام به بارداری کردم.سوالم اینه آیا منم بجه دار میشم؟
- زنان
سلام خانمی ۴۲ ساله هستم ده روز که پریودم عقب افتاده باردار هم نیستم چون این مورد ستبقه قزلی داره سال پیش دو بار سونو گرافی داخلی انجام دادم که تشخیص میوم داده شد الان هم نمیدونم که باز همون اتفاق افتاده یا نه باید با مورد چهکنم
- پرولاکتین
سلام خانم دکتر خواهرم متاهل هستن سنشونم 30 آزمایش هورمونی انجام دادن و عکس رنگی از رحم در آزمایش پرولاکتینشون بالا بود و 50 بود..هنوز پیش دکترشون نرفتن خواستم ازتون بپرسم دلیل بالا رفتن مرولاکتین چی میتونه باشه و اصولا چجوری نرمال نیشه و آیا مورد خطرناکیه ؟
- قاعدکی ..
من بین سی وپنج روز الی چهل روز پرید میشم خیلی نگرانم البته سنوگرافی رحم انجام دادم گفتن که مشکلی نداری .یک وقت هایی هم بو دو ماه میرود .ایا لازم است که آزمایش هرمونی انجام دهم یعنی امکان داره که این امر طبیعی باشه ؟
- من انتقال جنین داشتم امروز شیاف دادن دکتر طرز استفاده چطوره واژینال هست یانه
- ندول کیستیک
سلام دکتر خسته نباشید من چندماه پیش سونو رحم انجام دادم گفتن ندول کیستیک درمحل برش سزارین قبلی به قطر ۸ میلی متر دارم علائم خاصی نداره فقط گاهی درد زیر شکم چیکارباید بکنم ؟ برای باداری مشکل نداره ؟
- من 22سال پیش لوله بندی کردم سه روزه به علت عفونت لک می بینم ولی پریود نمیشم پرژستورون بخورم میات
من 22سال پیش لوله بندی کردم به علت عفونت سه باراک دیدم ولی پریودنمیشم پرژستورون بخورم میات
- چاک ریز روی بکارت
سلام چن روز پیش دختر ۴ سالم با دوستش بازی میکرد دیدم شلوارش و دراورده ولی خدنی فلانی هیچی نبود نگران شوم بردم ماما دونفرمعاینه کردن اولی گف کمی بکارتش کبود شده که چن روزه میره دومی هم گف کمی پرده گشادشده عین کش کع اونم خوب میشه ولی بکارتش سالمه نطرشما چیه
- عفونت
سلام وخسته نباشید من دیروز به دکتر زنان رفتم چندروز قبل زیر شکم سمت چپم خیلی درد می گرفت وبعدازمعاینه گفت عفونت دارو دادودیروز پماد واژینال را استفاده کردم از صبح حالم بعد شد رفتم دستشویی دیدم به خونریزی افتادم و یه چیزی از بدنم خارج شد نفهمیدم چی بود
- لابیاپلاستی
- سلام خسته نباشید . در رابطه با عمل لابیا سوالی داشتم . خواستم بدونم کدوم بیمازستان این عمل انجام میدین؟ من بیمه سلامت دارم . تعلق میگیره؟ من همراه ندارم . میتونم عمل و انجام بدم؟
- خونریزی طولانی مدت
خانمی هستم ۳۴ ساله با مشکل تنبلی تخمدان وکم کاری تیروئید دوتا فرزند دارم نزدیک دوماه هست که خونریزی دارم شدید نیست ولی ادامه دار هست داروی مینامیم اسید وسفکسیم استفاده کردم آمپول هورمونی هم زدم ولی تاثیری بر بند آمدن خونریزی نداشته لطفآ راهنمایی کنید
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من برای کیست ساده سه ونیم سانتی دزوسپتیو میخورم الان هشت روزه میخورم و حالت اضطراب و کمی تهوع دارم ب نطر شما چه قرصی باید بخورم آیا این قرص مشکل من رو حل میکنه برای کوچک کردن کیست؟ چون اکثرابا ال دی و یا سایر قرصها کیستشون کوچک شده
- مصرف دوفاستون برای پریود نشدن
ایا میتونم برای اینکه پریودم عقب بیوفته از روز چهاردهم پریود به مدت یک ماه پیوسته دوفاستون بخورم .
- تاثیر پودر رویال
- ازمایش بیماری مقابرتی
سلام خسته نباشید من دختر هستم و حدود 2سال پیش با سه نفر رابطه واژنی و مقعدی پرخطر داشتم.در این مدت به فاصله 6ماه و 1سال ونیم بعد 2 بار ازمایش hivو هپاتیتbوcدادم که منفی بود.اما سوالی ذهنم را مشغول کرده برای سایر بیماری های مقاربتی مثل سوزاک،سفلیس،کلامیدنا،زگیل تناسلی،هرپس تناسلی و..... نیز باید ازمایش بدم؟(در این صورت که تعداد زیادی ازمایش باید بدهم) توضیحات:من هیچ گونه علائمی برای این بیماری های مقابرتی نداشتم.فقط شریک جنسی سوم یک ماه قبل از رابطه با من سوزاک گرفته بود و درمان شده بود.من نیز 6ماه بعد از اخرین رابطه ام دچار قارچ در ناحیه خارج واژن شدم که طبق تشخیص پزشک متخصص زنان درمان شدم .البته نمیدانم این قارچ برای رابطه ی جنسی ام بود یا رفتن مکرر به استخر شنا. از طرفی در سایت ها خواندم که بیماری های مثل سوزاک و زگیل و...ممکن است در زنان علائمی نداشته باشد و داخل رحمی باشد.با توجه به اینکه حدود 1سال ونیم تا دو سال گذشته و من هیچ گونه علائمی ندارم لازم است من سایر ازمایشات ذکر شده را انجام بدهم؟ لطف می کنید جواب بدید .اگر نیازی هست به مطب بیام لطفا بگید چون شهرستان هستم اول پیام دادم که اگه نیاز هستش بیام واگه بیام همون روز میتونم ازمایشی ک نیازه رو انجام بدم و به شرایط خاصی مثل ناشتایی و...نیاز داره یا ن
- قطع پریودی
سلام خانوم دکتر من ۱۷ سالمه و مجردم الان دو ماه و خورده ای هست ک پریودیم کامل قطع شده و یک روز در میون روی لباس زیرم ترشحات سفیدی هست .. علت قطع پریودم چیه !؟ ایا ترشحات خطرناک هستن !؟
- هایمن
سلام خانم دکتر من حموم میکنم موهام بلنده موهایی که مرده هست حین حموم کنده میشه لای باسنم میره و من چند باری این مو لای واژن هم میره که موقع تمیز کردن درش میارم خاستم بدونم به هایمن اسیبی نمیزنه؟ممکنه این مویی که میره واژنم خراشی ایجاد کنه؟


