Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص ضد بارداری
سلام. من چند روز پیش رابطه جنسی داشتم و شک کردم ک نکنه باردار بشم.. رفتم داروخانه قرص اووسیز0/75گرفتم..قرص ها دوتا بود در یک ورقه.. ولی من یکدونه از قرص ها را خوردم و بعد اون روز مقداری خونریزی کردم.. آیا لازم است یک عدد دیگ را بخورم یا همون یکی کافی بوده
- دکترم گفت بعد اچ دی سونو برو دقیق کی باید برم؟
دکترم گفت بعد اچ دی سونو برو دقیق کی باید برم؟
- دردمقعد
سلاممنمدتهاستکهیهدردخیلیشدیدناحیهزیرشکمموتیرمیکشهداخلمقعدمدردخیلیبدیهستشحتیرودهبزرگمسفتمیشهتوروخداکمکمکنید
- دفع پروتئین
با سلام خدمت دکتر نازنين آيا احتمال دارد که خانوم باردارى که در دوران حاملگي دفع پروتئين دارد پس از زايمان نيز دفع پروتئين داشته باشد يا دفع پروتئين پس از وضع حمل متوقف ميشود؟ با تشکر از جواب شما :*
- امپول لوپیرومر۷۵
سلام خسته نباشید ایا با مصرف امپول لومپرومر احتمال بارداری ناخواسته هست ؟من دو دوره زدم روزی ک میخواستم پریود بشم نزدیکی داشتم ولی دیگه پریود نشدم الان خیلی میترسم در ضمن اندومتریوز پیشرفته هم دارم
- قرص اورژانسی اگه مصرف کنیم ساعت ۱۲ظهر تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو۶۰۰مصرف کرد
سلام ببخشید قرص اورژانسی وقتی مصرف میکنیم تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو ۶۰۰مصرف کنیم
- ندول کیستیک
سلام دکتر خسته نباشید من چندماه پیش سونو رحم انجام دادم گفتن ندول کیستیک درمحل برش سزارین قبلی به قطر ۸ میلی متر دارم علائم خاصی نداره فقط گاهی درد زیر شکم چیکارباید بکنم ؟ برای باداری مشکل نداره ؟
- عمل هستروسکوپی
دوماه هست من عمل هستروسکوپی کردم بعد دوماه باز هم لکه بینی دارم یعنی ۲۰روز مانده تا پریود شدم از الان دوباره لکه بینی دارم
- ضخامت اندومتروضایعه اکوژن
زنی40ساله که درسونوی واژینال نوشته ضخامت اندومتر17ودوضایعه اکوژن 14در8ودیگری10در8درکاویته اندومترمطرح کننده پولیپ وفولیکول14 وبقایای فولیکول17می باشدخطرناکه لطفاراهنمایی بفرمایید
- سلام من 4 روزحامله ام مخوام سقطش کنم یه راهنمایی کنید تشکر
- خونریزی شدید
سلام دستگاه ایپدی گذاشتم یکسال ولی خونریزی شدیدداشتم درزمان عادت ماهیانه مجبورشدم درش بیارم قرص تری فازیک خوردم ولی حالم بدمیشد اونم کنارگذاشتم ولی بازم پریودیام خیلی خونریزی شدید و لخته های خونی زیاذی دارم که سردردوتهوع میگیرم چکارکنم کمکم کنید
- تیروئید
کم کاری تیروئید دارم قرص ال دی هم استفاده میکنم اینها با هم تداخل دارویی دارند یا نه؟
- سلام اگه کسی کرونا گرفتم باشه چند روز طول میکشه تا خوب بهشه
- تزریق واریوپپتیل ۳/۷۵
برای حلوگیری از خون ریزی ناشی از فیبرم کنار نافم تزریق شده که مثل یه نخود زیر پوستم ملتهب و دردناکه طبیعیه یا دارو درست قاطی نکردن ؟ دردش زیاده
- غدد
سلام خانم دکتر هردو زیر بغلم یک برآمدگی مثل غده گرد مانند ایجاد شده که به دستم میاد درد هم داره یک بار همینجوری شدم بد ۱ هفته از بین رفت ایندومین باره اینجوری شدم سینهامم درد میکنه ۲۱ سال دارمو مجردم ایا خطرناک چیکار باید بکنمنگرانم
- کیست
سلام تصویر یک کیست یونی لکولار بانمای گرند گلاس به ابعاد44*38*34م م در تخمدان چپ مشتاهده گردید که مطرح کننده کیست هموراژیک است من درحال اقدام به بارداری هستم این کیست خطرناکه؟؟
- قدردانی
با عرض سلام و ادب خدمت خانم دکتر فقط خواستم از شما قدر دانی کنم بابت جواب به سوالهایی که میدهید.واقعا ممنون از اینکه وقت میزارید و بدون دریافت هزینه مشاوره سوالات رو پاسخ میدید(که بعضی از دکترهای جامعه ما خوشبختانه یا متاسفانه از همین طریق کسب درآمد میکنند) .انشالا همیشه شاد و سلامت و پیروز باشید.
- درد شدید هر دو تخمدان بعد از مصرف شیاف کلوتریمازول ۱۰۰
سلام ببخشید من عفونت داشتم دکتر بهم شیاف کلوتریمازول ۱۰۰ قرص کلیندمایسین وفلوکونازول داد الان بعد گذشت ۵روز تخمدان هر دو طرف درد میکنه مخصوصا صبح هااعلتش چیه؟؟؟
- سقط بدون خونریزی
سلام من دو ماه پیش سقط با بقایا داشتم بدونه خونریزی الان دوماه پریود نشدم بقایا هم دارم حدود 4سیسی میشه راهنمایی کنید مشکلم چیه راهش چیه
- خونریزی بعد قطع قرص ضد بارداری
با عرض سلام من از روز اول پرسود قرص ضد بارداری مصرف کردم بعد ۸ روز به دلیل حالت شدید تهوع قطع کردم و الان مثل روزهای پریود دوباره خونریزی دارم آیا مفنامیک اسید بخورم


