Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من آمپول مگسترون زدم پریودم چند ساله قطع شده هرچی دکتر رفتم سنو وآزمایش انجام دادم مشکلی نداشتم خواستم علتشو بپرسم
- مادرانه
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
- ناباروری
Mitra.A: سلام تقریبا 4 ساله با مشکل FSH که 56 هست و LH که 18 هست مواجهم که با استفاده از قرص استروژن و پروژسترون به 15 و 4 رسوندمش البته با رازیانه هم پریود میشم ولی بدون استفاده اصلا پریود نمیشم و الان یک ساله ازدواج کردم و مشکل بارداری دارم و تو سونوگرافیم هیچ مشکلی نبوده بهم تخمک اهدایی پیشنهاد شده البته هنوز مراکز نازایی نرفتم راهنماییم کنید خیلی استرس دارم
- پریودی نامرتب
ببخشید علت عقب وجلو شدن پریود چیه،من الان از فروردین امسال پریودیم نا مرتب شده ،یه دفعه ۳۵ روز عقب انداختم ،بعد دوباره زود به زود پریود میشم ،علتش چی میتونه باشه
- عقب افتادن پریودی
سلام خسته نباشید من نزدیک یکماه قرص گین آپ مصرف میکنم تا ماه پیش پریودیم منظم بود الان چند روزه هم مصرف قرص و قطع کردم هم پریودیم عقب انداختم میشه یه راهنمایی کنید خیلی استرس دارم بنظر شما دلیل عقب انداختن پریودیم تو این ماه مصرف قرص گین آپ ممنون میشم راه حلی بگید با تشکر
- سلام دکتر جان خسته نباشی بیمار ما در درون رحم اکوژن وکانونهای ان دیده شده ممنونم پاسخ بدین
- قرص فلوکونازول
خوردن فلوکونازول ۱۰۰ برای عفونت قارچی توی ماه اخر بارداری برای جنین ضرر داره؟
- سلام باداشتن اندومتریوز امکان بار دار شدن هست
- کیست
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من سونو انجام دادم نتیجش اینه.تصویر کیست پار ااورین به ابعاد۶۷میلی حاوی سپتای و اسکولاربه ضخامت۳.۳میلی قابل روئیت میباشد.نظر شما چیه میشه راهنماییم کنید ممنون میشم
- درد پریودی
سلام من ۲۵سالمه و سه تا بچه اوردم چه اینکه چند ماهه الان درد قاعدگیم خیلی زیاده و لخته خون های بزرگ میاد و اینکه این بار دو روز از قاعدگیم گذشته و جفت پاهام درد شدیدی دارند ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر منظورت از اینکه سرکلاژ شکمی رد کنندهست واسی من یعنی چی با توجه سقطم با وجود سرکلاژواژینال سقط کردم یعنی باید سرکلاژ شکمی بشم یا بازهم جواب نمیده برام 3تا سقط داشتم بالای 3ماه
- پریود نامنظم
سلام خانم دکتر من چند ماهی میشه پریودم نامنظم شده ماهی دوبار'گاهی زیاد گاهی طبیعی' 49سال دارم میتونه از یائسگی باشه
- امپول
سلام امپول پرولوتون ایرانیش خوب یاخارجی
- بارداری
سلام من ۳ تآمپول سینال آف زدم برای بارداری اما ۱۲ روز از زدن آمپو هاگذشته من دوروزه که قاعده شدم ایا امکان دارد من باردار شوم یا دوباره آمپول بزنم
- سقط
سلام من ۳۰ روزه سقط کردم الان ۱۲ در۶میلی مونده با قرص ال دی دفع میشه
- سلام خسته نباشی من دختر ۱۴ ساله هستم برا مسافرت اگر قرص LD بخورم مشکلی ندارد
- سلام دکتر جان من با روش آی وی اف حامله شدم و سقط کردم دکترم آزمایش ایمنی برام نوشتن که انجام دادم کم کاری تیرویید یعنی خودایمنی تیرویید دارم الان دکترم گفتن یک ماه قبل از انتقال باید قرص پردنیزولون ۵ بخورم .آیا دیگه دچار سقط نمیشم میخاستم ببینم این قرص از سقط جلوگیری میکنه؟؟؟
- فیبروم
سلام خانم دکتر ۲۰ روز عمل کردم بد۲۰ روزپرید شدم ازدیروز تا حالا سمت راستم دردمیکنه خیلی دردشدیدی دارم
- سلام خانم دکترمن پنچ شنبه سه تاجنین ۵روزه انتقال دادن جمعه ترشح زیادی داشتم یعنی سقط شده
سلام خانوم دکترمن پنچ شنبه انتقال جنین ۵روزه سه داشتم جمعه صبح ترشح بیشترشدسفیدرنگ بودسه روزبیشتربودبعدسه روزکم شداسترس دارم یعنی سقط شده
- هایپرپلازی بدون آتی
من برای درمان هایپپلازی بدون آتی دو دوره مدروکسی و متفورمین خوردم اگه جواب پاتولوژیم همچنان هایپر پلازی باشه لازمه هیسترکتومی کنم یا باز فرصت دارم درمان بشم؟


