Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان زایمان
هنگام پریود درد مقعد دارم درمان چیست؟
- قرص سیپترون
با سلام. قرص سیپترون باید از اول قاعدگی شروع کنیم یا روز ۵ ام قاعدگی؟؟؟و اینکه شب باید خورد یا روز؟؟؟
- توده در ناحیه فرج
من در دوطرف ناحیه بیرونی دستگاه تناسلی دچار توده دردناک بدون سر هستم لطفا راهنمایی کنید
- سلام خانم دکتر من ای وی اف کردم سه تا انتقال دادم وروز نهم در شکم وکمردرد دارم علایمش چی مثبت یامنفی
- سلام این رو ترجمه کنین ممنون میشم .Specimen received in formalin consists of multiple tan creamy gray fragments of soft tissue admixed by blood clots,totally measuring1×0.7×0.cm
- خونریزی مداوم و طولانی
با سلام من الان نزدیک پنج ماهه خونریزی مداوم دارم که هی کم و زیاد میشه و کلا در این مدت یک هفته و یه بار دیگه چهار روز پاک بودم دکتر هم رفتم فعلا اثری نداشته سونوگرافی هم دادم پلی کیستیک بودم ممکنه به خاطر این باشه؟؟
- پولیپ
- بارداری
سلام خانم دکتر،دهمین روز پریودیم نزدیکی داشتم و از اول پریودیم قرص دروسبلا مصرف می کردم ولی شب قبل نزدیکی قرص رو فراموش کرده بودم مصرف کنم و نیم ساعت بعد از نزدیکی دوتا قرص مصرف کردم احتمال بارداری هستش ممنون میشم راهنماییم بفرمایین
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۲۰ سالمه و احساس میکنم فاصله ی ورودی واژن تا مقعدم خیلی کم شده در حالت نشسته در سرویس بهداشتی فاصله ی این ناحیه م حدود ۱ بند انگشته آیا طبیعیه این فاصله ؟
- قطع دارو فلوکونازول 100
سلام وقت بخیر خانم دکتر من از مریض های شما هستم دو هفته قبل عید اومدم پیشتون هم زگیل داشتم و هم اینکه از ترشحاتم گله داشتم شما قرص فلوکونازول 100 رو داده بودید هفته ای 2 کپسول بخورم من متاسفانه فقط همون هفته خوردم و دیگه یادم رفت آیا خوردنشو دوباره شروع کنم یا بیام برای معاینه بعد شما نظر میدید؟ ممنون که پاسخگو هستید
- عمومی
با سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز خانم دکتر آیا مصرف کپسول ویتامین Eباعث بهم خوردگی پریود میشه؟من چند ماه بود پریودی منظمی داشتم از ماه پیش یعنی ۲۲ تا ۲۸ مرداد لکه بینی داشتم و ۲۸ مرداد پریود شدم تا ۳ شهریور پاک شدم .و الان که ۱۶ شهریور هست مجدد لکه بینی ام شروع شده یعنی فقط ۱۳ روز پاک بودم ..آیا این کپسول مؤثره یا خیر ..عفونت و ترشح هم دارم یا بخاطر عفونت هست
- شیر خشک
باسلام جایگزین مناسب برای شیر خشک بیو میل سوی چه شیر خشکی میباشد؟
- جواب آزمایش
سلام من انتقال جنین داشتم جواب آزمایش اولم مثبت بود گفتن دوباره باید آزمایش و تکرار کنم آیا ممکن هست جواب منفی باشه
- نازایی
سلام ورزش کردن برای تنبلی تخمدان(نیم ساعت روزانه رقصیدن) اگه بعد اقدام انجام بدهم باردار بشم مشکلی ایجاد نمیکند ؟؟؟مثلا باعث سقط
- قرص وروژست وپریود
سلام من مجرد و کیست سه سانتی در تخمدانم دارم یک ماه قرص دوفامد مصرف کردم ولی تغییری نکرد متخصص برایم وروژست تجویز کرد و گفتند که به مدت سه ماه نباید پریود بشی اما من بعد از مصرف ۲۰ روز از قرص وروژست و هشت روز دقیقا زودتر از تایم اصلی پریود و خونریزی خیلی شدیدی دارم آیا باید قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم؟
- پریود نشدن
سلام خسته نباشید من تقریبا2ماه و نیم پیش رابطه جنسی داشتم با همسرم هر ماه هم پریودیم یک هفته الی10روز عقب میوفته ماه پیشم تست بارداری دادم منفی بود و بعدش هم پریود شدم ولی الان این ماه15روزه پریودیم افتاده عقب امکان بارداری هست یعنی؟
- سوال
سلام خسته نباشید الان ۵ روز که از مصرف قرص اووسیز ۰/۷۵ میگذره (بعد از نزدیکی بلافاصله یدونه ۰/۷۵ خوردم) فقط دو روز بعد از مصرف قرص شکم درد داشتم و حال وقتی یکم چیز سنگین بلند کنم باز یکم درد میگیره آیا امکانش هست باردار باشم؟ تا چه مدت عادت نشدم بی بی چک بزنم؟ من پریودی منظمی ندارم یبار اول ماه میشم بعضی وقتا هم آخر ماه
- بقایای بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من تقریبا ۳ ماه پیش به خاطر ایست قلبی جنین توی ۹هفته سقط کردم بعد ماه قبل سونو دادم گفت بقایای ۵در ۸ میلی باقی مونده که دارای وسکولاریته کمتر از میومتر مجاور بود بعد دکتر گفت قرص ال دی مصرف کن دوباره سونو بده الان ۵شبه قرص ال دی رو تموم کردم ولی پریود نمیشم ایا خطرناکه؟ ایا رشد کرده؟
- پودراینوفولیک
سلام وقت تون بخیر پودراینوفولیک دکتر بهم دادن روزی یک بار مصرف کنم نگفتن روزی دوبار مصرف کنم این پودر میتونم با شربت آلبالو یا هرچیزی دیگر مصرف کنم؟؟ پودر اینوفولیک داخل یخچال باشد یا بیرون از یخچال؟؟
- آزمایش بارداری
سلام خسته نباشید ازمایش بتا قبل ازتاخیر در پریودی درسته ؟


