Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش کلیتوریس
سلام من چند روزه خارش کلیتوریس دارم خودم تحت درمان برای زخم دهانه رحم هستم ولی 2 روزه ناحیه کلیتوریس دچار خارش شده خودمم خیلی بهداشتمو رعایت میکنم باید چیکار کنم ممنون اگه پاسخ بدید.
- کیست بارتولن
سلام خانوم دکتر من کیست بارتولن دارم و مجرد هستم میخوام جراحی کنم و بطور کامل کیستو خارج کنم ک دیگه عود نکنه..اینعمل عوارض یا خطراتی نداره؟؟وزمان این عمل چقدره؟
- بارداری
سلام ببخشید من پریود نمیشم به من آمپول وارپییول نوشتن اگه این آمپول رو تزریق کنم پریود میشم ممنون
- متیل دوپا در باری
سلام خانم دکتر ۳۸ سال دارم .من الان ۱۵ هفته و ۳ روز هستم ، و ۱۰ سال پیش یه بار سقط با کورتاژ به خاطر تشکیل نشدن قلب جنین و یه بارداری قبلی ۹ سال پیش در ۳۲ هفته به بعد فشار خون ۱۴ داشتم پسر ۹ ساله دارم . الان از ۶ هفته هر بار مطب رفتم فشارم ۱۴ بود و در منزل ۱۲ تا ۱۲ و نیم ، به خاطر همین دکتر متیل دوپا. هر ۱۲ ساعت یک عدد و اسپرین ۸۰ از هفته ۶ تا ۱۳ شبی یه عدد و بعد از آن اسپرین ۱۰۰ مصرف میکنم . چون ۱۰۰ معده ام را اذیت کرد گفته اسپرین ۸۰ یکی و نصف . میخواستم نظر شمارو در مورد میزان اسپرین و متیل دوپا بدونم ، میترسم برای جنین ضرر داشته باشین اسپرین ؟
- مصرف قرص واژینال مترونیدازول در شیردهی
سلام خانم دکتر.من بعد از زایمان دچار سوزش موقع ادرار و رابطه شدم.بعد معاینه پزشک زنان گفت عفونت شدید داری پماد واژینال کلوتریمازول و قرص واژینال مترونیدازول و قرص افلوکساسین تجویز کرده.من یه نوزاد پنج ماهه دارم و از شیر خودم تغذیه میکنه.اما من مرددم مترونیدازول رو مصرف کنم یا نه؟اخه وقتی بعد از شکل خوراکی خوراکی تا ۴۸ ساعت نباید به نوزاد شیر دهیم پس داروی مطمئنی زیاد نیست.چه داروهای جایگزینی میتونم مصرف کنم که تو دوران شیردهی ممنوع نباشه و عفونت من ظاهرا هم قارچی و هم باکتریایی بوده.ممنون.
- ضروری
سلام من پردم ارتجاعیه و با مردی رابطه داشتم خواستم بدونم اگه الان من برم پیش پزشک میفهمن یا نه لطفا جواب بدید خیلی لازم دارم
- مهم
سلام خسته نباشید من یک زایمان ناموفق داشتم دوقلویی.میخوام ۶ماه دیگه اقدام کنم میخواستم بدونم میتونم بوتاکس پیشانی انجام بدم الان یا نه؟خیلی پیشانی خط افتاده بخاطر همین .ممنون میشم جواب بدیذ
- سلام خانم دکتر من ۲۱ سالم این قرص دومامد رادوماه استفاده کردم الان پریودم منظم نیازبه ادمه قرص هست یانه
- مصرف قرص استرادیول و پروژسترون
سلام دکتر ۶ هفته از بارداریم میگذره ای وی اف داشتم دکتر واسم قرص استرادیول ۲ میلی نوشته ولی ۱ میلی گیرم اومده میتونم از همین ۱ میلی استفاده کنم
- بارداری
کیست درمویید دارم 23سانته برا بارداری اقدام کردم آیا میشه؟
- کرم واژینال واژیهیل باریچ
سلام من مشکل پستان ندارم می تونم از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ که دارای استروژن گیاهی هست استفاده کنم ؟ شما چه پماد را توصیه می کنید که بهترین باشه برای پستان ضرر نداشته باشه وبرای خشکی خوب باشه استفاده کنم ؟
- پاورفیت
سلام قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی آیا تاثیری داره؟ و ایا مصرفش باعث ناباروری میشه یا نه ؟ و آیا پریودی رو بهم می ریزه یا نه ؟ لطفا به تمام سوالاتم جواب بدید خیلی نگرانم
- خارش واژن
سبام خانم دكتر عزيز مادر شيرده هستم سه ماه و شانزده روزه از ٢روز پيش روي واژن شروع به خارش كرد احتمالا لباسم تنگ بود چه چيزي بخورم كه روي شير تاثير نداشته باشه ،قبلا مترانيدازول ميخوردم ١عدد خوب ميشدم البته كرم درمو فيكس داده بوديد ميزنم از صبح ممنون
- طول بارداری
سلام و ادب. خانم دکتر عزیز َطول بارداری در روش ivf یا لقاح آزمایشگاهی چقدر میباشد؟.. اصن از چجوری حساب میشه؟
- قرص اوژانسی
سلام. خانم دکتر من دو روز پیش از شما پرسیدم19 روز بعد از نزدیکی رفتم آزمایش خون بارداری دادم.. جواب منفی بود.. آیا میتونم به جوتب آزمایش اطمینان کامل داشته باشم؟.. شما جواب دادید بله اگر مشکلی ایجاد نشود قابل درمان است. فک کنم اشتباهی رخ داده است
- بهترین ژل برای خشکی واژن که عوارض کمی هم داشته باشه چیست؟
من چند ساله که رحم وتخمدان را در آوردم و مشکل خاصی ندارم به خاطر خشکی واژن هنگام رابطه می خواستم بپرسم چه ژل مرطوب کننده ای مناسب هیت که عوارض کمی داشته باشه؟
- عفونت واژن
- تفاوت آنتی و پریود
سلام ببخشید منظور از لقاح دیر یعنی چه زمانی منظور همون تخمک گذاری دیر می باشد؟یعنی مثلا فرد چقدر تخمک کذاریش دیر بوده که سه هفته سن پریودش با سن سونو آنتی باهم فرق دارند ؟چندم سیکل تخمک گذاری داره که سه هفته اختلاف به وجود می آید مگه تخمک ۲۴ساعت تا ۴۸ساعت زنده نیس پس دلیل این تفاوت سه هفته ای چیه بعضی ها هم انتی و پریودشون یکی درمیاد اونا چندم سیکل تخمک گذاری داشتن ممنونم
- علت های ناباروری
خانم دکتر همسرم دچار بیماری پیرونی است و تمایلی برای درمان ندارد هروقت با او درباره درمانش گفتگو میکنم زندگیمان دچار چالش میگردد ازطرفی خیلی بچه دوست دارم واقعا درمانده شده ام آیا آی یو آی یا آی وی اف میتواند برایمان موثر واقع شود یا روشهای دیگری را پیشنهاد میکنید
- عفونت
سلام خانم دکتر خسته نباشید.... من عفونت دارم الان ی سال هست که عروسی کردم رفتم پیش دکتر زنان سنو برام نوشت رفتم دادم نوشته رحم septateابعاد 67در33میلی متر و ضخامت اندومتر 11میلیمنر دار لطف کنید بگید این یعنی چه مشکل چیه... نگرانم بخدا


