Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من مبتلا به سرطان رحم هستم میتونم رابطه جنسی داشته باشم ایا؟
- پریودی نامنظم وداغی پا
سلام خسته نباشیدببخشیدمن پریودام ۱۰روزعقب میافته بعضی موقعه هادوروزیا۴روزیا۳روزعقب میافته وبسیارکف پام دراون زمان داغ میشه دلیلش چیه میشه راهنماییم کنیدممنون
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر کودکم یک سال و چهارماهشه بعد از زایمانم هنوز پریودهام بر نگشتنه ده روز پیش از قرص اورژانسی استفاده کردم 7روز بعدش فقط یک روز لکه بینی داشتم الان هم در حین رابطه کاندوم پاره شد به نظر شما یعنی دوباره قرص اورژانسی مصرف کنید تو را خدا راهنماییم کنید
- خودارضایی با سینه
سلام من به مدت دو سال خودارضایی با سینه میکنم و شرم دارم بخاطر گفتن این حرف همش وقتی سینه هامو مالش میدم ارضا میشم و مایع ازم بیرون میاد و تازه فهمیدم خودارضایی بده میخوام ترک کنم سوالم اینه که خودارضایی به سینه باعث سرطان میشه ؟ الان دو ماهی میشه که سینه سمت چپم بزرگ شده خیلی نگرانم باعث سرطان میشه ؟؟؟ من مجردم
- خون در ادرار
سلام سرکار خانم دکتر . دیروز به طور ناگهانی و بدون سابقه قبلی بعد ادرارم خون بسیار زیاد دیدم . بعد وقتی خودم شستم دیگه چیزی نبود حتی سرکار رفتم اومدم همه چ ی اوکی بود تا برای بار دوم دوباره تکرار شد همین وضعیت ادرارم کاملا تمیز بود ولی بعدش دوباره خون اومد و دیگه بعد یک روز این حالت تکرار نشده. همون دو بار اتفاق افتاده به نظرتون میتوته از چی باشه؟
- لکه بینی و پریودی
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من 30 ساله ام هست یک دختر 4 ساله دارم. پریودی من اینطوریه که 5 روز اینا لکه بینی دارم یا کمتر یا بیشتر . بعدش خونریزی پریودیم شروع میشه و روند طبیعی خودش رو طی میکنه. مجموعا خیلی طولانی میشه بخاطر لکه بینی های زیادی که قبل خونریزی دارم. این لکه بینی ها اول یکی روز اینا بود سونو و چکاپ هم انجام دادم مشکلی هیچی نداشتم. پیشگیری هم طبیعی هست. به نظر شما چکار کنم ممنونم از راهنمایی شما
- مایع آزاد لگنی
باسلام من ۴ روز هست ک سقط کردم دیشب درد شدید گرفتم دل درد شدم رفتم سونو ک گفتن مایع آزاد متوسط در لگن رویت شد این خطر داره ی نه؟
- سلام من ۱۰ روز پرپودم عقب افتاد ۲ آمپول پروژسترون زدم و بعد ۵ روز روزی ۲ عدد قرص دوفاستون خوردم الان قطع کنم چند روز بعد پرسود می شوم چون عالم سفر هستم نمی دونم چه کار کنم اهل ورزش هستم کمی دل درد هم دارم لطف میکنیم من رو راهنمایی کنید سپاس فراوان
- سلام بقایا مانده ولی خونریزم خیلی زیاد بعداز یکماه جیکار کنم
الان نزیک یکماه هست جنین سقط شده دیروز الان یکهفته میشه خونریزی شدید دارم دیروز رفتم سنو گرافی گفت بقایا ماند ه چکار کنم گلتاژ دوست ندارم
- عمومی
سلام خانم دکتر خیلی استرس دارم ۱۹ سالمه و مجرد و امروز متوجه شدم که عذر می خوام هنگامی رد توالت میشینم فاصله ی واژن تا مقعدم چیزی نیست و به هم متصل شدن انگاری پارگی اتفاق افتاده به شکل هفت خود به خود انگاری.. آیا این شکل از واژن طبیعیه؟
- ترمیم لبه های داخلی
سلام. من لبه های داخلی بیکنیم بزرگن به حدی که یه حالت بیرون زدگی داره ازخود بیکنی چاره کارچیه
- تاخیر پریودی
با سلام خدمت خانم دکتر من هرماه تقریبا یک روز زودتر از ماه قبل پریود می شدم.این ماه که قرار بود 23 یا 24 دی پریود شوم، ولی تاکنون پریود نشده ام. آزمایش بتا هم منفی است.می خواستم بدانم چه علتی می تواند داشته باشد و من باید چیکار کنم؟ با تشکر
- پریود
سلام خانوگ دکتر اول روز پریودم هست کمی شکم درد و کمر درد شدیدی دارم طوری که نمیتونم رو کمرم بشینم راهش چیه ایا باید به پزشک مراجعه کنم چیکار کنم ؟
- سلام اگه کسی کرونا گرفتم باشه چند روز طول میکشه تا خوب بهشه
- اگ یشب پودر اکتی اید بانوان فراموش بشه چیکار کنیم
- باسلام فورشت کجای واژن هستش؟
- سلام وقت بخیر من طبق تجویز پزشک ماما و بعد ویزیت شدن مدروکسی پروژسترون از روز 15 قاعدگی شروع به مصرف کردم ولی خونریزی دارم موقع پریودم نیست ایا قطع کنم یا ادامه بدم؟
- عوارض سرکلاز
سلام خسته نباشید من ۱۸ سال پیش سرکلاژ کردم و بخیه هام رو نکشیدم و حالت توده در کنار نخ سرکلاژم حس میکنم . به نظر شما خطرناکه ممنونم
- شیردهی
سلام ده روزه پسرمو از شیر گرفتم سینه هام سفت و درد ناک شده شبها تب و لرز میکنم هر کاری کردم ن کم شد ن خشک میشه قرص بخورم تا خشک بشه اسم قرص هم بگین لطفا با تشکر
- قائدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید یکی از فامیلامون دخترش ۱۰ سالش هست دوران قائدگی رو میگذرونه از من خواستن ازتون بپرسم ببینم این دوران قائدگی باعث رشد نکردن قد دخترش هم میشه


