Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- علت تنبلی و لاغری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من پلی کیست و تنبلی تخمدان دارم و یک خانوم ۲۳ ساله متاهل هستم که خیلی لاغر نسبت به سن و قدم بسیار کمبود وزن دارم و ریزش مو هم دارم آیا لاغری من میتونه مربوط به مشکلم باشه؟
- دفع پروتئین
با سلام خدمت دکتر نازنين آيا احتمال دارد که خانوم باردارى که در دوران حاملگي دفع پروتئين دارد پس از زايمان نيز دفع پروتئين داشته باشد يا دفع پروتئين پس از وضع حمل متوقف ميشود؟ با تشکر از جواب شما :*
- عفونت واژن
سلام خانم دکتر من دیشب برای اولین بار از کرم واژینال استفاده کردم برای عفونت قارچی بعد ظهر امروز که رفتم دستشویی رگه های خونی کوچیک دیدم و بعد از دستمال کشیدن خودم دستمال یکم خون و آب خونی شد من ۵ روز دیگه هم باید پریود بشم و اینکه اپلیکلتور رو دیشب خشکی وارد واژن کردم الان چکار کنم خون ریزی هنوز ندارم فقط دستمال کشیدن خون دیدم
- وازن
سلام خسته نباشید من امروز موقعه ادرار احساسی داشتم مثل سوزش ولی سوزش نبود میخوام ببینم چجوری از بین میره
- نامنظم بودن پریود
سلام و خسته نباشید من پریودم منظم بود ولی این دوره سه روز به تاخیر افتاد و من شروع کردم قرص دوفاستون رو مصرف کردم روزی دو عدد،میخوام بدونم ۳روز کافیه که قرص رو قطع کنم یا ادامه بدم، فقط میخوام پریود بشم، چون ۶ ماه پیش هم همینطور شدم و با دوفاستون پریود شدم
- خونریزی
سلام خانم دکتر.من یازده ماهه از زایمانم میگذره تا الان پریودیم منظم بود این ماه پریود شدم الان دوهفته ست خونریزی دارم رفتم سونو همه چی نرمال بود و هیچ مشکلی نداشتم،علت این خونریزی چی میتونه باشه؟واینکه میشه یه قرصی معرفی کنین برای بند اومدن خونریزیم ممنونم از پاسخگوییتون
- لکه بینی در روز ۱۵ سیکل ماهانه
سلام خسته نباشید من معمولا پریودم منظم هست با فاصله ۲۸ روز برای اولین بار در روز ۱۵ سیکل دچار لکه بینی و ترشحات رشته ای قهوه ای رنگ شده ام ۴۴ سال سن دارم مشکل و بیماری خاصی هم ندارم بنظرتون مشکل خطرناکی است؟ لازمه به مطب مراجعه کنم؟
- بارداری
با سلام خدمت شما در هفته ۱۱ بارداری و ۳ روز طول سرویکس ۳۴ طبیعی است.من در بارداری قبل سرکلاژ کرده بودم
- کلسیفیه رحم
سلام وقت بخیر خانمی ۳۰ ساله هستم در سونوگرافی من ضخامت آندومتر ۸ میلیمتر هست و اکوی غیر یکنواخت...دو کانون کلسیفیه هم در دیواره خلفی دیده شده....آیا خطرناکه و نوعی سرطان به حساب میاد؟؟؟؟
- یائستگی
سلام بنده 51 سالمه الان یکسال هست که علائم یاسئستگی اغاز شده و پریود های بسیار نامنظم و طولانی داشتم یا 3ماه قطع میشد رفتم دکتر آمپول لوپرومر 7.5 تجویز کردن الان 16 روز از زدن امپول میگذره و پریود شدم خونریزی شدید همراه با لخته میخواستم ببینم ایا مشکلی هست یا روند آمپول همینجوریه؟؟
- عفونت
با سلام من ۲۸سالمه متاهلم سر خونه زندگیم هستم چندماهه عفونت دارم شیاف گیاهی پماد قرص هرچی که مفید بوده استفاده کردم خوب نمیشم درضمن بجه هم ندارم حامله هم نمیشم الانم که پریود نشدم ۱۰روزه سونودادم کیست تخمدان دارم سمت راست بنظر شما چکار کنم
- عقب افتادن پریود
سلام خانم ۴۶ساله هستم یک هفته س پریودم عقب افتاده برای باز شدن چکار کنم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- ماموگرافی پستان
سلام خسته نباشید من ۶ماه پیش سونوی پستان دادم خانم دکتر علیزاده صفت گفتن که قرص Eهفته ای ۳باربخورم الان ۶ماه شده باید برم سونو بدم ایا به دلیل بیماری کرونا میتونم سونورو بندازم عقب دیرتر برم؟؟ممنون ازشما
- پریود
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر من متاسفانه یه مدت به بیماری خودارضایی ناآگاه مبتلا بودم ولی الان توبه کردم ولی زمانی که خودارضایی میکردم در دوره پریودی روز سوم پریودم دو بار عمل خودارضایی رو انجام دادم و هر بار احساس کردم بعدش خون ریزی بیشتر شد و موقع خودارضایی انقباضاتی در واژن داشتم خانم دکتر خودارضایی من فقط فقط بصورت فشار دادن پاها به هم بود و به هیچ عنوان هیچ چیزی رو وارد واژن نکردم سوالم اینه آیا اگر کسی در روز سوم پریودی دوبار عمل خودارضایی رو فقط فقط به صورت فشار پاها بهم انجام بده و بهد از هر بار خون پریودی بیشتر بشه آیا به پرده بکارت آسیب میخره؟؟؟ خانم من تو روز سوم پریودم دوبار خودارضایی کردم و هربار خون ریزی بیشتر شد و به هیچ عنوان هیچ چیزی رو وارد واژن نکردم فقط فشار پاها بهم بود آیا به پرده بکارت آسیب زده این عمل من ؟؟؟ ببخشید که زیاد نوشتم یه دنیا ممنون 💗
- معلولیت
سلام خانم یک دختری7ساله دارم که دچار کمبود اکسیژن شد و متاسفانه دچار معلولیت جسمی حرکتی وذهنی میباشد واین معلولیت متاسفانه شدید میباشد خانم دکتر من امیدم رابه خداازدست ندادم اماگاها برام سوال پیش میاد که دخترم در دوران بلوغ پریود خواهد شد باتوجه به اینکه الان ما ایشان راپوشک میکنیم در آن زمان مسلما مشکل برای من مادر در نظافت و تعویض پیش خواهد آمد آیا آن زمان راهی وجوددارد که پریود نشود البته من همچنان به لطف پروردگار امیدوارم ممنون از راهنمایی تون
- ریزش مو
سلام من ۱۸سالمه حدود یکساله که ریزش موی شدید دارم و همچین پریودم کاملا نامنظمه شش ماهه پیش مراجعه داشتم تشخیصشون تخمدان پلی کیستیک بود و بهم قرص دروسبلا و اوزیل و اسپیرونولاکتون دادن یه دوره مصرف کردم اما ریزش موهام اصلا کم نشد و همچنین با قرص دروسبلا هم پریودم منظم نشد،دلیل درمان نشدنش چیه؟باید دوباره مراجعه کنم؟
- ترشح خونی به صورت قطره ایی
سلام وقت بخیر دکتر من دختر ۲۴ ساله هستم بعد از یه هفته پریودی قطره های خونی لزج از رحمم خارج میشه حدودا ۳ روزی میشه همراه بادرد در قسمت زیر شکم پایین کمرم و پشت پاهام مشاهده میکنم بنظر شما علتش چیه نگرانم لطفا جوابم را بدهید.با تشکر
- تبریک
خانم دکتر من میدونم اگر ذکر یا میدونست که با شما در یک روز به دنیا اومده به خودش میبالید، این روز خجسته مبارکتون باشه
- کیست
سلام،کیست اکوفری mm۲۸ یک ماه دارو مصرف کردم، اما پریودیم نا منظمه و لخته های خونی زیادی میبینم مشکل خاصی است؟
- نزدیکی در بارداری
سلام خانم دكتر
من در هفته ١١ بارداری هستم. ماما در هفته ٦ ام بودم فرمودن نزديكي فعلا انجام نده، ولی تا كي؟ الان هفته ١١ ميتونم نزديكي كنم ديگه؟
با تشکر


