Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- وجود خون در مدفوع
سلام ببخشید من مدتی است که بعد از پریودی ترشحاتی همراه با مقدار بسیار کمی خون از ناحیه مقعد دارم ودارای ناراحتی معده نیز هستم واز قرص های مسکن زیاد مصرف میکنم آیا من به بیماری آندرو متروزیوس مبتلا هستم ودر آینده در زمینه بارداری برای من مشکل به وجود می آید؟
- دکتر زنان
مایع مختصر درون کاویته رویت شد
- درموییدکیست
باعرض سلام وخسته نباشید،من یک خانم 45ساله هستم درآخرین سونوی واژنال یک کانون کلسیفیته باشک درموییدکیست دیده شده به قطر6میلی متر،درمان این مشکل به چه شکل؟پطشک مربوطه فعلاتحت نظربودن راتجویزکردند
- اسکویرت
سلام، میخواستم بدونم ، انزال همراه با جهش به اصطلاح اسکویرت آیا برای زن ضرر یا منفعتی داره؟ اگر انجام بشه خوبه؟
- هزینه ویزیت آنلاین پزشکان زنان خارج از کشور .احتیاج به راهنمایی دارم ؟
باسلام خدمت شما .من میخواستم با پزشک زنان که در خارج از کشور(انگلستان ) ویزیت آنلاین داشته باشم وارد سایت پزشک شدم ولی چیزی درمورد هزینه ویزیت آنلاین پزشک نبود .واقعیت هم نمیدونستم برای هزینه به کدام قسمت سایت مراجعه کنم .خواستم بپرسم شما از هزینه ویزیت آنلاین پزشکان زنان خارج از کشور اطلاع دارید .ممنون میشم راهنمایی کنید یک دنیا تشکر و سپاس
- زنان
سلام بعد از ۱۲سال درد شدیدی در ناحیه سزارین دارموقتی زیاد بشینم رو زمین درد زیادتر میشه دلیلش چیه
- تشخیص بستری
سلام خسته نباشید برای بقایا بارداری حتما باید کورتاژ شد راه دارویی ندارد بعد از یک ماه خونریزی دکتر برام سونو جدید ننوشته دارو هم تجویز نکرده سونو قبل یک ماه چون نوشته در قسمت فوندال قدامی بقایا مونده در این قسمت هیچوقت دفع نداریم به طبق این سونو دکت ر هم ماما بود نه دکتر زنان ایا درسته در قسمت فوندال قدامی یا کاویته هیچوقت دفع بقایا نداریم ممنون مبشم جواب بدید
- زیبایی
سلام
خسته نباشید. شما تزریق چربی به واژن انجام میدید؟ هزینه اش رو میفرمایید؟ - سوال
سلام اگه عفونت وارد لوله ی رحم شده باشه و از روی پوست خارش داشته باشه و التهاب داشته باشه و درمان بعد از دو سال انجام بشه ایا کاملا خوب میشه؟ سوال دوم اینه که کلیتوریس از زیر پوست ترشح سفید داره و روی لبه ی بزرگ سفیدی زده مثل یه رگ سفید و برامده و خارش داره ایا قارچ؟ چه دارویی مصرف کنم
- کانون اکوژن
سلام خانم دکتر توی سونوگرافی مادرم نوشته \"یک کانون اکوژن به نظر می رسد کلسیفیه ظریف در حاشیه تخمدان چپ دیده می شود. ایا مورد نگران کننده ای هست؟ سن مادرم هم ۵۱ هست
- سزارین
باسلام من فرزنداولم رو در ۴۱هفتگی ازدست دادم روز عمل که رفتم گفتن صدای قلبی نمیشنویم و عملم کردن الان ۲ماه ونیم گذشته آیا بعداز ۳ماه از سزارین اولم اگه اقدام کنم مشکلی برای رحمم و جنینم پیش نمیاد
- عقب انداختن پریود.
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من ۱۷مرداد عازم سفر هستم و تقریبا همون تاریخ ۱۸-۱۷زمان پریودم هست میخوام که عقب بیندازم امروز داروخانه قرص دروسلبین بهم داد و گفت از امشب که ۱۰روز مانده به پریودت هرشب ۱عدد بخور سر یکساعت ایا تجویز درست هست که من شروع کنم؟ ممنونم🙏
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید ببخشید من ی زایمان زودرس داشتم توی ۲۲ هفته کیسه اب اومد تو واژن تا ۱۳ هفته ۵ روز استراحت مطلق شدم همون روز درد زایمان گرفتم و زایمان کردم در ۲ ساعت میخاستم بپرسم سرکلاژ شکمی واسم جواب میده دیگه نمیخام ریسک کنم
- کیست بارتولن
با سلام.کیست من پکید و مقداری خون و چرک خارج شد ولی بقیش مونده چکار باید بکنم؟آنتی بیوتیکم استفاده کردم،تو آب گرمم میشینم ولی دیگه باز نیست
- علت مداوم خونریزی
۳۷ سال دارم ۴سزارین سونو دادم تصویر یک توده هایپواکو باحاشیه مشخصبه ابعاد تقریبی ۱۱*۱۷م م به صورت اینتراکاویتاری در اندومتر سگمان میانی رحم همراه با وسکولاریته پریفرال در مجاور اسکار سزارین دیده میشود که مطرح کننده یک میوم ساب موکوزال تا پدانکوله به حفره اندومتریال میباشد
- سلام وقت بخیر من خانم ۲۹ هستم در سرویکس کانون اکوژن ۱۰ میلیمتر دارم خطر ناک یا نه باید چه کار بکنم
- درد پریودی
تخمدان راست داری حجم بزرگ تر از نرمال فولیکولهای ریز متعدد بوده همچنین استرومای اکوژن در تخمدان راست مشاهده می شود ینی چی؟
- پولیپ آندومتر
مادرم ۷۷ ساله و چاق است. در سونوگرافی واژینال ضخامت اکوی آندومتر ۷/۵ میلیمتر است و تصویر اکوژن ۴ * ۱۴ میلی متر در حفره آندومتر دیده شده .هیچ عوارضی مثل خونریزی و لکه بینی هم ندارد. اما چون هیستروسکوپی و استعمال شیاف جواب نداد (هیستروسکوپ نتوانست وارد آندومتر شود)دکتر نتوانست رویت و بیوپسی کند. آیا اقدام به خارج کردن رحم TAHبکند؟ البته گفتند ۸۰ درصد احتمالا خوش خیم است
- مایع لوکوله در روده
سلام پس از عود کنسر تخمدان مادرم آسیت غلیظ با درن خارج شد ولی الان مایع لوکوله بین روده ها باقی مانده و باعث استفراغ شدید شده پیشنهاد شما چیست؟
- خانم دکتر خواهش
سلام من بعلت ورم بالای سینه و نزدیک زیر بغل بعد از اتمام شیردهی به چندین ماکت مراجعه کردم و همه تشخیص دادند که هیچگونه مشکلی نیست در سنو هم مشکلی نبوده برای برطرف شدن این بادی و ورم چکار کنم


