Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آندومترضخیم وهتروژن
سلام قاعدگی من این دفعه طولانی شد ک مشخص شد ک ضخامت اندومترم ده است و ازمایش هورمونی دادم افزایش پرولاکتین داشتم و دارو داداه دکتر و قرص ترانسفید و حیسترال مصرف میکنم نمونه برداشتم از رحمم ولی مدتی طول میکشه اماده بشه.. هیچ تاثیری در کم شدن پریودم نذاشته دارو ها.ایا میتونم قطع کنم داروهامو
- قرص مدروکسی پروژسترون
باسلام خسته نباشیدخواهش میکنم راهنماییم کنیدمن ۳۰ ساله ام یکسال پیش به علت تخمدان پلی کیستیک ونازایی لاپاراوهیستروشدم ولی درپاتولوژی آندمترهایپرپلازوکمپلکس وباسلولهای آتی پی گزارش شدکه سه ماه مجسترول خوردم وبعدکورتاژ تشخیصی جوابم خوب بوددکترم گفتن فقطivf ولی بعلت مشکلاتی نتونستم ایشون فرمودن پس هرماه قرص مدروکسی پروژسترون روز۱۴ تا۲۴ پریوداستفاده کنم چون بدون داروپریودنمیشم خواستم بدونم مصرف این قرص به مدت یکسال باعث نازایی بیشترمن نمیشه وبرای اینکه بفهمم دوباره آندومترضخیم نشده وسلولها غیرطبیعی نشدن چه تستی یاچه کاری بایدانجام بدم بازم بایدلاپارسکوپی بشم
- تیروئید
سلام. خانم دکتر خواهر من کم کاری تیروئید داره. از قبل باردارشدنش قرص لووکسین۱۰۰ میخورد. الان بچه ش ۶ماهشه. بعد از اینکه بچه شو به دنیا آورد یه چند ماهی قرص تیروئید رو نخورد، ولی خیلی اذیت میشد دکتر متخصص داخلی رفت اونم بهش همین لووکسین ۱۰۰ بهش داده. خانم دکتر چون شیر به بچه ش میده اشکالی نداره قرص و بخورن؟؟ممنون
- قرص مدروکسی پروژسترون
با سلام من به خاطر پولیپ که داشتم و جراحی شدم قرص مدروکسی پروژسترون را از روز 14پریود به مدت 10روز برای 3ماه باید مصرف کنم . مصرف این قرص باعث ایجاد سرطان سینه نمی شده چون من سابقه خانوادگی در سرطان سینه را دارم که سرطان سینه
- تخمک گذاری و عفونت
سلام من هفته ۲۴دایم ترشحات دارمبوی بد دکترمترانیدازول اموکسی سیلین میدبهم تامیخورم خوب قطع میکنم شروع میش اشکال ندارخودم دوباره شروع کنم انتی بیوتیک مرتب بخورم
- سوزش
سلام،مجرد هستم و مدتی هست که در قسمتی از لبیاهای دستگاه تناسلی سوزش و خارش دارم به شکلی که احساس میکنم زخم وجود داره ،اما ظاهرش سالمه و ضایعه ای هم وجود نداره(بهداشت راهم کاملا رعایت میکنم) برای درمان چکاری میشه انجام داد؟ ممنون از شما
- زایمان
سلام و عرض ادب ، من دوقلو باردارم و سن یکی از قل ها حدود دوهفته کمتر از سن بارداری هست، برای زایمان سن جنین مهمه یا سن بارداری؟
- مشکل مثانه
- شیردهی
سلام خانوم دکتر. من مدت ده سال هست که به خاطر آدونوم هیپوفیز چهارمیلی پرولاکتین بالا دارم و قبل حاملگی داروی کابرگولین مصرف میکردم. الان تازه زایمان کردم و شیرم خیلی کمه آیا میتونم از قرص های شیرافزا استفاده بکنم؟
- ساک حاملگی در سونو بعد از مصرف سایتوتک
- سلام من کیست ۴۳سانتی دارم دارای خط اکوژن آیا خطرناکه؟؟
- انتقال جنین
سلام من امروز روز سیزدهم انتقال جنین فریز پنج روزم هست آزمایش دادم منفی بود ممکنه تا روز هفدهم جواب تغییر کنه
- سوال در مورد بارداری
سلام خانم دکتر من حدود یک ماه و نیم ک پریود نشدمو رابطه بدون خول محافظت نشده داشتم و ۲بار تست دادم منفی شد امروز ب دکتر مراجعه کردم قرص مدروکسی پروژسترون داد ک روزی ۲تا مصزف کنم بنظرتون احتمال بارداری هست؟؟
- سلام وقت بخیر. من هفته 24بارداری هستم انقباضات خفیف مثلا5_6بار در طی روز دارم جوری که کمی احساس درد هم دارم لازمه شیفا پروژسترون شروع کنم با چه دوزی؟؟
شیاف پروژسترون
- پریود و بارداری .
سلام اگر چند روز بعد رابطه پریود شویم ، بازم احتمال بارداری هست یا نه؟؟؟ پریودمون باید چطوری باشه؟؟
- قاعدگی
28سالمه و 3ساله ازدواج کردم.قبل از ازدواج تنبلی تخمدان و قاعدگی نامنظم داشتم.الان تصمیم به باراری دارم.جلوگیری بوسیله ی کاندوم بوده.نگرانم که قاعدگی نامنظمم و تخمدان پلی کیستیکم مانع بارداریم بشه.
- میخوام سقط کنم
امروز تازه فهمیدم سه ماهه باردارم بچه دویاله ام دارم میخوام سقط کنم چیکار باید بکنم
- جایگزین قرص استرادیول
سلام دکترخسته نباشید.دکترم استرادیول تجویزکردن هرچی گشتم گیرم نیومد.گفتین بهم که استروژن کونژوگه بگیرم اونم گیرم نیومد.خواستم بگم به نظرتون چیکار کنم داروی مشابه ای دیگه نیست؟؟اینجافقط آمپول استرادیول گفتن هست؟؟؟چکارکنم دکترلطفاراهنمایی کنید.ممنونم
- نازا
من11 ساله ازدواج کردم باردار شدم چندبار سقط شده پریود نمیشم با داروی مدرکسی عادت میشمivf کردم فایده نداشته ب نظر شما چ کنم ک اول پریود یم منظم بشه
- نازایی
سلام من 4روزازپریودم گذشته 2روزه آمپول پرژسترون تزریق کردم امروزبی بی چک زدم مثبت شدامکان داره کاذب باشه بخاطرآمپول


