Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقت بخیر هماتوم ساپورت کوریونیک در ابعاد 8×8در مجاور int.os رویت شد به چه معناست
- قدردانی
با عرض سلام و ادب خدمت خانم دکتر فقط خواستم از شما قدر دانی کنم بابت جواب به سوالهایی که میدهید.واقعا ممنون از اینکه وقت میزارید و بدون دریافت هزینه مشاوره سوالات رو پاسخ میدید(که بعضی از دکترهای جامعه ما خوشبختانه یا متاسفانه از همین طریق کسب درآمد میکنند) .انشالا همیشه شاد و سلامت و پیروز باشید.
- بارداری
با سلام خدمت دکتر میخواستم بگم ک من دوساله پیشگیری طبیعی میکنم واینک روماتیسم هم دارم اینک نگرانم چقد طول میکشه من باردار بشم
- چ روزی باردارشدم
خسته نباشیدمن ۲۴فروردین اخرین پریودیم بودرفتم سونوزده ۱۷خرداد۸هفته و سه روزدقیقا چه روزی باردارشدم
- بارداری
سلام خسته نباشید. من در دوران بارداری یبوست شدید دارم و همورویید هم دارم،خواستم بدونم آیا شربتی وجود داره که بشه تا ۹ ماه بارداری خورد؟
- ضعیف شدن عضلات لگن بعد زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من دو سال پیش زایمان طبیعی داشتم 30 سال دارم و یک فرزند. بعد آن تقریبا زمانهایی که اسهال دارم نمیتوانم خود را کنترل کنم و متاسفانه قبل اینکه به دستشویی برسم بي اختیار میشوم و بیشتر اوقات دستشویی بزرگ را به طور کامل نمیتوانم تخلیه کنم یعنی فشار میدم ولی اون عضلات انگار منقبص نمیشه و مشکل دارم. چه اقدامی باید انجام بدم یا لوسیون مناسبی برای بهبود وجود داره؟و ممکنه به خاطر باز شدن بخیه های زایمانم بوده باشه که خوب نگرفته و شل مانده باشه. ممنون از شما خانم دکتر عزیز
- مسافت راه برای سرکلاژ
سلام خانوم دکتر من جایی که میخوام سرکلاژ بشم با منزل ۳ ساعت راه ایا باعث مشکل میشه؟چون میخوام شهر دیگه سرکلاژ بشم
- تنبلی تخمدان
سلام من دوماه ک پریودمنظم داشتم ولی چون این ماه نامنظم شدپریویم و درخواست باردار شدن هم داشتم دکتر بهم گفتن ازروز نهم بارداری تا دوهفته بدلیل داشتن تنبلی تخمدان قرص مدروکسی رو بخورم و یک شب درمیان رابطه داشته باشم آیا من هر ماه باید بعد پریودیم بمدت دوهفته ادامه بدم و بخورم و باعث میشه بارداربشم بااین قرص؟
- سلام خسته نباشی من دو بار سزارین کردم آخرین سزارین من دو سال میگذر بخیه م وزیر شکم میخارون علتش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام من چند روزی میشه پام خیلی میسوزه وسر گیجه دارم میشه بگید چه آزمایشی بگیرم آزمایش چربی خون وقند خون میشه برام بنویسید تا من بگیرم ممنون میشم ازتون
- غربالگری مرحله دوم
با سلام واحترام اگه کسی آزمایش NIPT داده باشه نیاز به آزمایش خون غربالگری دوم داره؟ با تشکر
- لگن درد
سلام توروخدا جواب بدید من ۱۴ سالمه و ۷ ماه قبل سونوگرافی دادم و سالم بودم الان یه مدته که لگن درد دارم و یکم نفخ دارم چند روزه بطور خفیف فقط بعضی روزها قبلاً دکتر رفتم گفتن طبیعیه تو این سن الان نزدیک عیده دکتر نمیتونم برم میشه کمک کنید آیا خطرناکه؟
- علت خارش دست وپا بعد از lvf
سلام خانم من امروز روز ۹انتقال هستش و از امروز شدیدن خارش ودرد بدن گرفته میشه بدونم از چیه وچه دارویی مصرف کنه که مضرر نباشه
- سقط۱
سلام من ۳۹ سالمه سال ۹۹ زایمان داشتم سزارین ، سال بعد باردار شدم تا هشت هفته قلب جنین تشکیل نشد مجبور به شدم، سال بعدش هم باردار شدم سونو انجام دادم گفتن ساک حاملگی دفرمه تو هفته پنجم که بعد ۳ روز خودبخود سقط شد میشه راهنماییم کنین چیکار کنم
- سلاممن به جای اینکه پریود بشم چهار روزه لکه بینی دارم علتش چبه
- مشکلات زنانه
سلام من ۱۲روز است که ازمصرف قرص مدروکسی گذشته امروز ۱۰روز پریودیم بود.ناخواسته مایع منی داخل ریخته شد.ایاامکان بارداری وجودداره.واینکه من ۵روزدیگ باید قرص مدروکسی رو شروع کنم ممنونم ازراهنماییتون
- باسن
سلام خسته نباشید دختری ۱۲ساله که یکسال پریودمیشه الان چندماه مدام دردباسن داره میشینه درد داره و بلندهم میشه درد داره،علتش چیه؟چیکارکنیم که خوب بشه؟میگه تیر میکشه
- همون موقه ک پریود شدم یکم بعدش رفتم بیرون تقریبا نیم ساعت راه رفتم با اینکه یکم درد داشتم یهو زیر شکمم از داخل یه چیزی حس کردم پاره شد و مثل شکم صدا داد و خیس شد، من کیست ریز تخمدان دارم ایا کیستم ترکید؟ تورخدا زود جواب بدین
- قطع پریود
سلام خانوم دکتر من همون خانومی هستم که گفتم پریودم یک و ماه نیمه عقب افتاده و خیلی نگرانم عقدم و چون شهرستانم خیلی بد میدونن تو عقد حامله بشم عزیزم من چند ماه پریودم فوق العاده نامنظم شده بود با خودم فکر میکردم کیست دارم رفتم سونو گفت کیست نداری ولی تخمدونات ضعیفن آیا تخمدون ضعیف باعث بی نظمی پریود من شده یا می تونه دلیل دیگه ای داشته باشه ضمنا تیروییدم رو هم چک کردن گفتن تیرویید ندارم
- اکوی میو متر
سلام در سونوی من زده رحم دارای ابعاد ۳۴ در ۷۶ میلیمتر است و اکوی میومتر نسبتا هوموژن است و اندومتر در خط وسط و دارای ضخامت ۷ میلیمتر است ، میشه لطفا تفسیرش کنید؟نرماله؟


