Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ادنکس هایک کانون اکوژن به ابعاد ۱۴×۱۵ìLovیک کانون اکوژن به ابعاد ۲۵×۲۷دیده شد ایا خطرناک هسن
من خیلی استرس دارم ایا کانون اکوژن به ابعاد ۱۴×۱۵ سمت راست و دیگری سمت چپ ۲۵×۲۷هست
- خونریزی بعد از قطع ناگهانی قرص جلوگیری
سلام من ماه اولی که از قرص جلوگیری استفاده کردم هیچ مشکلی نداشتم نه خونریزی و نه لکه بینی و بعد تموم شدن بسته اول پریود شدم اما بعد شروع بسته دوم که از روز سوم پریودم بود بعد پریود لکه بینی داشتم و قرص قطع کردم الان ۸روزه که خونریزی شدید دارم ۲روزه مفنامیک اسید میخورم ولی هنوز خونریزی دارم باید چیکارکنم؟
- جواب پاتولوژی رحم proliferative endometrium
- سلام تعیین جنسیت
سلام برای تعیین جنسیت دختر با ìui مزاحمتون شدم دوتا پسر دارم من که سنم بالای چهله می تونم یا این آرزو ی دختر دار شدن رو به گور ببرم😪😪😪
- خود ارضایی و بکارت
سلام ایا با لمس کلیتورس که بعد از اون ترشحات خونیست به معنای از دست دادن پرده بکارت هست اگر عادت شده باشد یعنی از بین رفته
- دیفرلین
سلام وخسته نباشید من ۴بار دیفرلین ۱۱و۲۵زدم آخریش امروز روز اول پریودی هم دل درد و هم خونریزی دارم خواهش میکنم جوابما بدین چکار کنم
- پرسش دارویی
سلام خانم دکتر عزیز و بزرگوار وقتتون بخیر ،عذر میخوام شما برای من قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردین یه سوال پرسیده شد در مورد بین فامیل سرطان پستان وجود داره گفتم نه بعد یادم افتاد یکی از عمه هام از نوع خوش خیمش رو داره به نظرتون من این قرص رو مصرف کنم یا بخاطر مشکلات سینه که ممکنه در آینده اتفاق بیوفته خودداری کنم؟
- قرص دزوسپتیو
سلام وقتتون بخیر دکتر برام قرص دزوسپتیو تجویز کرده برای لکه های قهوه ای که دارم ترشحم داخلش خونه الان اومدم خونه میبینم دستور داروخانه نوشتن شبی یکی ولی همجا توی اینترنت نوشتن از روز ۵قاعدگی حالا چطوری بخورم
- قرص پردنیزولون ۵
سلام وقت بخیرخسته نباشید.من برای سرفه ام ب دکترعمومی رفته بودم که قرص پردنیزولون۵ برام داده ۳ورق یعنی ۳۰ قرص من۱۳روزه که استفاده میکنم .وباید ۱۲این ماه پریودمیشدم که ممتسفانه نشدم.ایا ازعوارض این قرص هست یا نه.ممنونم
- سلام من انتقال جنین ۵ روزه داشتم از ۷ انتقالم بی بی چک زدم تا ۱۰ انتقال روزای اول خیلی کم رنگ بود الان هی پور رنگ تر میشه برم ازمایش بتا یعنی ؟
- خراش بکارت
سلام خراش روی بکارت به مرور خودش ترمیم میشه؟!چقدر طول میکشه ترمیم بشه
- باردارم یانه ممنونم
سلام وقت به خیر بعد۱۵ ساعت ازنزدیکی قرص اورژانسی مصرف کردم احتمال اداری هست یانه ممنونم
- اندومتریوز
سلام خانم دکتر من مریض شما هستم ۱۷ بهمن هیستروسکوپی و لاپراسکوپی سرکلاژ شکمی داشتم باهاتون حین عمل متوجه اندومتریوز شدین جواب نمونه برداری براتون اوردم برام دو ورق قرص وروژست تجویز کردین و گفتین بعده تموم شدن قرص باید تست پایپل بدی الان ورق اول قرص تموم شده اوایل لکه بینی کم رنگ داشتم ک نیاز ب نوار بهداشتی نبود الان ورق دومو شروع کردم لکه بینیم زیاد شده جوری ک نوار بهداشتی استفاده میکنم چیکار باید بکنم خانوم دکتر؟
- دردزیرشکم
درد زیر شکم علتش چیست به خصوص هنگام پریودی
- سلام من اندو متر داشتم دکتربرام قرص وروژست دادن الان بسته چهارمی دارم استفاده میکنم سه بسته اول خوب بودم خونریزی نداشتم به اخرا بسته سوم که رسیدم لکه بینی شروع شد بسته چهارم هم وسطاش خونریزی شدید با لخته های بزرگ ایا درمان نمیشم با این قرص چون خونریزی دارم حالا مفنامیک هم میخورم کمتر شده ولی احساس میکنم لکه بینیم تمومی نداره نظر شما چیه؟
- قطع شدن لکه بینی
سلاموقتبخیر من قرص وروژست استفادهمیکنم ولی ۲۰روزه لکه بینی شدید دارم میتونم کنار وروژست ترنسید استفاده کنم؟
- تنبلی تخمدان
با سلام خانمی هستم 30 ساله و متاهل، 5 سال پیش دچهر بیماری تخمدان پلی کیستیک شدم، پس از چند سال درمان در حال حاضر بهبود پیدا کردم و در ازمایش و سونوگرافی هیچ اثری از آن بیماری نبود، سوال من این است که آیا با قطع دارو احتمال بازگشت آن امکان پذیر است .. می توان برای پیشگیری 3 ماه قرص جلوگیری استفاده کرد و 3 ماه مصرف نکرد. چون نمیخوام بیش از این قرص ضدبارداری استفاده کنم.
- رابطه
سلام خانوم دکتر اگر موقع نزدیکی از روغن زیتون استفاده کنیم ضرر دارد ؟
- پرولاکتین
سلام من پرولاکتینم 26 هست و رنج نرمال 5تا35 به نظرتون پرولاکتینم در حال بالا رفتنه و ممکنه خطرناک بشه؟؟؟ ممنونم.
- اکوی میومتر غیر یکنواخت است.آ دنومیوزیس خفیف
باسلام.من۴۱سالمه.آندومتریوزداشتم که همراه باسزارین برداشتم.بعداز۵سال دوباره برگشت که دکترعبداللهیان آی یودی میرناگذاست برای درمان که بررگترنشه.یکساله که گذاشتم .الان رفتم سونوگرافی آزادبخش گفته تخمدان راستم کیست مشکوک به آندومتریوما۳۲در۲۹م م
وهم اکوی میومترغیریکنواخت است آدنومیوزیس خفیف.ضخامت آندومتر۴م م است لطفاراهنمایی میکنید.نگران شدم خیلی


