Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تزریق اشتباه دوز سینال اف
با سلام من ب اشتباه امپول سینال اف ۴۵۰ واحدی تو یک روز تزریق کردم ایا مشکلی ایجاد میشه دکترم گفته بود روز ۸ و ۹ ،روزی ۷۵ واحد استفاده کنم
- بارداری
سلام خانم دکتر میشه بمن جواب بدین من معمولا ۳۰روزه سیکل پریودم هست برای اولین بار اقدام به بارداری کردم و این ماه ۲۷روز سیکلم پریود شدم ولی کلا ۲روز و روز سوم قطع شد.و علایم بارداری هم داشتم .بنظر شما من میتونم با اینکه پریود شدم باردار هم باشم؟ بیمار شما هستم.
- 11
سلام من سزارین کردم الان سه ما شده بعد یک هفته ای میاد که خود به خود بخیم درد شدید و تیر هم میکشه باید چکار کنم
- غده سالید هیپواکو
سلام همسرم 36سال داره الان دو ماه غده سالید هیپواکو حدود شش سانتی داره به نظر شما خطر داره
- مصرف قرص پردنیزول ۵
- خانم دکتر علت خوردن قرص پردنیزول در دوران بارداری چیست
- احساس پارگی زیر شکم سمت چپ
سلام .من دوازده سال پیش عمل سزارین داشتم .الان نزدیک پنج روزه که زیر شکمم سمت چپ احساس درد و سوزش دارم و دردش شبیه به زمانیه که تازه سزارین شده بودم و عطسه میزنم دردش بدتر میشه یا بلند میشم و میشینم .سوالم اینه که پیش دلیلش چیه و به چه پزشکی باید مراجعه کنم .ممنون میشم پاسخ بدید .
- سابقه تیرویید
سلام ببخشید اگر شخص تیرویید کم کار داشته باشد و TPOباشد و از داروی لووتیروکسین ۵۰ استفاده کند، آیا این حالتها و سابقه مشکل تیرویید و استفاده از قرص لووتیروکسین ۵۰ در نتیجه سونوگرافی NTوNB تاثیر دارد؟ آیا سابقه مشکل تیرویید که ذکر کردم و مصرف داروی لووتیروکسین ۵۰ در جواب آزمایشهای غربالگری مرحله اول و دوم بارداری و در جواب آزمایش آمنیوسنتز در بارداری تاثیر دارد؟خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید.
- عقب افتادن پریودی بعد مصرف کلومیفن
با سلام من این ماه کلومیفن مصرف کردم و پریودیم پانزده روز عقب افتاد سه بار تا حالا بی بی چک زدم منفی شد چکار باید بکنم؟ آیا طبیعیه؟
- سلام ببخشید من روز 15 انتقالم بتا شد 95 و 48 ساعت بعد بتا شد 122 باردارم بنظرتون
سلام ببخشید من روز 15 انتقالم بتا شد 95 و 48 ساعت بعد بتا شد 122 باردارم بنظرتون
- زخم داخل واژن و دارو
سلام تقریبا سه سال پیش یه وسیله وارد واژن کردم و از داخل قسمت بالای واژن که زیر شکم و بالای مثانه میفته زخم شد و خونریزی زیادی داشتم هنوز بعد سه سال درد میگیره و عفونت ندارن و خارش ندارم ولی معاینه داخلی شدم و گفتن تنها چیزی که یبینن عفونت زیاد، و اگه همزخم باشه عفونت روشو پوشونده و مشخص نیست آیا اگه عفونت برطرف شه ممکنه زخم خونریزی کنه؟ خیلی میترسم و فعلا شرایط دکتر رو ندارم از چه دارویی استفاده کنم که اگه هنوزم زخم هستش کاملا خوب شه و همینطور عفونت آیا باعث مرگ میشه؟ چون گاهی درد میگیره و خیس میشه حس میکنم و حس میکنم قلبم یه حالت بدی میشه و میترسم
- آزمایش هورمونی
سلام ، من پریودم عقب افتاده بود آمپول پروژسترون زدم ، اگر روز سوم خونریزی آزمایش هورمونی بدم نتیجه کاذب هست؟ برای سونو ،جهت بررسی تخمدان پلی کیستیک چه روزی از سیکل بهتر هست؟
- سلام وقت بخیر
توده سینه راست هیپواکو بدون میکروکلسیفیکاسیون و دیستورشن به ابعاد5 .3*2. 7 خطرناکه؟؟؟ فعلا ب دکتر نشون ندادیم خیلی نگرانیم. آیا خطرناکه
- دردمقعددرزمان پریودی
دردمقعدوشکم درزمان پریودی واینکه من چهار سال است دستگاه آیودی هم دارم
- هموروژی پری ساک
سلام من در هفته 8 بارداری هستم توی سونوگرافی گفته هموروژی پری ساک 7 میلیمتری در سگمان تحتانی رحم دیده شده خطری داره
- خون ریزی
خون ریزی دارم بعد از پریود ۴ماهه دکتر رفتم قرص داده اما خوب نشدم خسته شدم چیکار کنم دختری هستم ۳۳ ساله مجرد
- ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ
با سلام وخسته نباشید من هشت ساله که رحم وتخمدانم را در آوردم وبه خاطر خشکی از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم با توجه به این که دارای گیاه رازک و ویتامین ای هست ومن رحم وتخمدان را درآوردم این برای من ضرری نداره؟
- زنان
سلام وقت بخیر من از روز اول پریودی قرص ضدبارداری مصرف کردم و الان 12 روز شده اما بعد پریودم حین رابطه خونریزی داشتم و مدام لک های قهوه ایه پر رنگ و کم رنگ دارم دلیلش و درد شدید تو کمرم و زیر شکمم دارم دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- دیر شدن پریود
سلام وقت بخیر ۴ ماهه از قرص مارولین استفاده میکنم.همیشه هم از کاندوم استفاده میکنم.هیچ وقت هم کاندوم پاره نشده .قرص ها هم سر ساعت مصرف کردم و حتی یک دونه هم یادم نرفته.همیشه روز پنجم بعد از اتمام قرص پریود میشدم امروز روز پنجم هنوز پریود نشدم.دوتا تست زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟ممنونم از وقتی که میگذارید ممنونم
- امکان سقط جنین در 2 ماهگی
سلام. میخاستم بدونم استفاده از کورتاژبرای سقط جنین تا 2ماهگی ممکنه برای مادر خطری داشته باشه ؟؟ باتشکر
- بارداری
سلام خانم دکتر.خسته نباشید..من چهار روز بعد طلاقم ازدواج کردم. و الآن رفتم آزمایش دادم معلوم شد باردارم.. حالا وقتی تاریخ های رابطه خودم را به یاد میارم شک کردم که بچه از شوهر اولم هست یا دوم. از طرفی نمیتونم اعلام کنم تو بحث آبرو در میان هست. من میتونم برم سونوگرافی و از روی نتیجه سونوگرافی که مثلاً بگه چندوقته باردارم متوجه بشم که بچه میتونه مال کی باشه؟


