Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام می خواهم بروم حج به مدت یک ماه وآمپول پریوپپتیل تجویز کردند که این یک ماه پریود نشدم ،آیا پریود نمیشم،ویا لکه بینی پیدا نمی کنم،
سلام می خواهم یک سفر یک ماهه بروم وآمپول پریوپپتیل راتجویز کردد،آیا با زدن این آمپول این یک ماه پریود نمیشم؟ویا لکه بینی پیدا نمی کنم؟ویا عوارض دیگری ندارد؟ باتشکر
- لکه بینی
سلام خانم دکترعزیزمادرم ۵۰ساله هستند،بدلیل پولیپ وضخامت رحم کورتاژکردن بعدکورتاژ تاچندماه خوب بودندتااینکه یه مدت قرص پروژسترون خوردند دوباره خونریزی برگشت دکترآمپول دیفرلین و مشتقات آن برای یائسگی موقت چهارماه تزریق کرد الان دردشدیددرناحیه ران پاچندماهی هست دارند درمدت تزریق آمپول خونریزی قائدگی درمدت زمان پریودسه چهارروزداشتند که بعدازاتمام امپول بعدازچهار دیگه قاعدگی ندارند ولی بعضی مواقع لکه بینی داره ومیگه آب ازواژن خارج میشه وشکمش هم صدامیخوره انگارنفخ داره میخواستم بپرسم ازشمااین علائم نیازبه به پیگیری داره وپای مادرم بعد آمپول دردگرفته الان ۶ماه هست دردمیکنه خوب نمیشه؟
- سزارین
با سلام بنده عمل سزارین سخت داشتم که الان بعد از ۱۴روز بخیه هام عفونت دارند ونکشیدم و درد در قسمت راست شکم دارم علت چیست
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر من دختری ۲۰ ساله هستم من متأسفانه یک زمانی به بیماری خودارضایی مبتلا بودم یک روز وقتی خودارضایی کردم خودارضایی من بصورت مالشی بوده و به هیچ عنوان هیچ چیزی را وارد واژن نکردم فقط با مالش و فشار دادن پاها بهم ارضا شدم دقیقا فردای خودارضایی یک لخته قهوهای رنگ و ترشح قهوهای رنگ به اندازه یک یا دو قطره داشتم سوال من این است که آیا این لخته قهوهای رنگ به خاطر آسیب به پرده است ؟ و اینکه خانم دکتر دوباره میگم من هیچ چیزی رو وارد واژن نکردم به هیچ عنوان آیا علت این لخته قهوهای رنگ آسیب به پرده بکارت است ؟ یا پرده بکارت من سالم است ؟؟ ممنونم خانم دکتر لطفا به سوال من جواب بدین ♡♡
- عفونت واژن
سلام.من پنج ماهه ازدواج کردم و فقط یکبار رابطه جنسی کامل داشتم اما در حین رابطه متوجه ترشحات پنیری شکل شدم. این ترشحات قبل از رابطه و بعد از اون وجود نداشتن و ندارند و فقط در همون موقع دیده شدند و اینکه خارش و التهاب هم در قسمت واژن ندارم. آیا ممکن هست که به عفونت قارچی مبتلا شده باشم؟؟ ممنونتون میشم پاسخ بدید خیلی نگرانم
- خون در ادرار
سلام.من زایمان سزارین داشتم در اواسط خرداد.بچه شیرخودمو میخوره و پریود نشدم تا ۲۸ آذرماه ..ولی خونریزی کم بود و دوروز طول کشید..بلدش ۱۵ دی ماه هم دوباره خونریزی باادرار البته خون روشن و تازه بود و فقط همون لحظه داخل دستشویی ..امروز ۱۱بهمن دوباره خون کمی باادرار اومد شبیه پربودی و کمی درد پریودی...آیا ممکنه بخاطر نوسانت هورمون برای برگشتن به پریودی باشه ؟برای بررسی بیشتر به دکتر زنان مراجعه کنم یا کلیه و مجاری؟
- با دو بار پریود شدن بعد آمبول دیفلین بزنی مشکلی ایجاد نمی شود
- آیا سونو شکمی باعث انتقال بیماری میشود
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر امروز بنده سونو شکمی رحم و تخمدان داشتم نفر قبل بنده هم سونو واژینال داشتن که هی دست زدن به رول دستمال کاغذی هی خودشونو تمیز کردن و بعد رول دستمال کاغذی تمیزم که اینقدر بهش دست زده بودن همونجا رو تخت گذاشتن و رفتن منم فقط دستمال رو جمع کردم گذاشتم کنار یه دستمال کاغذی تمیز دیگه ای برداشتم ندیدمم اصلا دکتر دستکششون رو عوض کنن بعدم رو همون تخت سونو شکمی رحم و تخمدان شدم بعدم خودمو با دستمال کاغذی تمیز پاک کردم امکانشه چون دست زدم به دستمالایی که خانمه دست زدن هی بهش و بعد خودمو با دستمال دیگه ای تمیز کردپ و دکتر اگر دستکششون عوض نکرده باشن باعث انتقال بیماری بشه؟ بشدت نگرانم میترسم ازین طریق زگیل یا بیماری دیگه ای بهم منتقل شده باشه
- کیست اکوفری
سلام من 27 سالمه امروز رفتم سونو کیست اکوفری با جدار نازک به ابعاد 65*87در میدلاین لگن ومتمایل به ادنکس راست مشاهده شد خیلی نگرانم کیست خطرناکه؟؟ روز سوم پریود این سونو رو انجام دادم میشه راهنمایی کنید
- پرسش دارویی
سلام خانم دکتر عزیز و بزرگوار وقتتون بخیر ،عذر میخوام شما برای من قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردین یه سوال پرسیده شد در مورد بین فامیل سرطان پستان وجود داره گفتم نه بعد یادم افتاد یکی از عمه هام از نوع خوش خیمش رو داره به نظرتون من این قرص رو مصرف کنم یا بخاطر مشکلات سینه که ممکنه در آینده اتفاق بیوفته خودداری کنم؟
- دوران شیردهی
با سلام بهترین مولتی ویتامین و کلسیم که میتونم در دوران شیردهی بخورم کدام است با توجه به اینکه ریزش شدید مو دارم و تمام استخوان هام انگار درد میکنه و دندونامم داغان شدن اکتی ومن داده بودید و الان نیست
- جواب آزمایش
سلام من انتقال جنین داشتم جواب آزمایش اولم مثبت بود گفتن دوباره باید آزمایش و تکرار کنم آیا ممکن هست جواب منفی باشه
- لطفا بهم معنی سونو رو بگید .
سلام ببخشید لنف نود هیپواکوئیک نرمال چیست
- عفونت
باسلام خسته نباشید.یه هفته ای میشه که ترشحات زرد رنگی همراه با خارش قسمت بیرونی دارم.دلیلش چیست؟
- ایا درد پقعد هنگام پریود بواسیر است
درد مقعد
- لیزر در دوره شیردهی
سلام خانم دکتر،خسته نباشید من قبل بارداری لیزر صورت انجام میدادم تو بارداری قطع کردم میخواستم بدونم بعد زایمان میتونم زود لیزرمو شروع کنم؟مشکلی نداره تو دوره شیردهی؟
- کیست تخمدان
سلام و عرض ادب درسونوگرافی کیست تخمدان به ابعاد ۲۸در۳۸میلی سمت راست وبدون جز سالید قید شده آیا نیاز به درمان هست یا فقط باید کنترل سونوگرافی بشم وباعادت ماهانه خوب میشم ؟ رنگ ترشح کرم باشه بدون هیچ علامت دیگه اشکال داره ؟چه رنگی خطرداره؟ ممنون
- кракен darknet
[url=https://thekaleproject.com]вход на кракен сайт[/url] - kraken darknet, kraken зеркало
- سقط بارداری خطرناک
5فرزندq دارم آخرین بچه ام سه سال ونیمشه. به زحمت تولدش کردم مشکل هموروئید هم داشتم از ماه چهارم نمیتونستم حتی بشینم. جلوگیری طبیعی داشتم، اما ناخواسته الان25 روزه باردارم. با توجه به شرایط جسمی وسنی معیشتی، که شوهرم یه کارمنده میخواستم سقطش کنم لطفا خانم دکتر ساده ترین وسیعترین وکمم هزینه ترین روش در خانه را راهنمایی بفرمایید. تشکر، در پناه خدا مهربان
- پریود نشدن.
سلام من بخاطر تنبلی تخمدانم قرص سیبل استفاده میکنم و ماه قبل رفتم دکتر سونو انجام داد همه چیز خب بود این ماه عقب انداختم کلی درد پا کمر دارم انگار میخام پریود بشم ولی به جاش مایه سفید رنگی میاد علت چیه


