Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تکرر ادرار
با سلام و احترام خانم دکتر عزیزم من هفته ی چهاردهم بارداری هستم یک هفته است دچارتکرر ادرار هستم ,دیگه خسته شدم باید چیکارکنم ؟اول بیشتر شبا بود ولی امروز دیگه کلافه شدم
- مایع آمنیوتیک در بارداری
سلام من در هفته 30بارداری هستممیزان AFI=28هست وزن جنین 1420هست وقند هم در آزمایش پایین بود آیا خطری وجود دارد
- دردداشتن بعدازسزارین
سلام بچه اولمه شش ماه ازسزارینم میگذره هنوزدرددارم ولی فقط سمت چپم درددارم بالاترازبخیهاایاطبیعیه
- دیر شدن پریود
سلام وقت بخیر ۴ ماهه از قرص مارولین استفاده میکنم.همیشه هم از کاندوم استفاده میکنم.هیچ وقت هم کاندوم پاره نشده .قرص ها هم سر ساعت مصرف کردم و حتی یک دونه هم یادم نرفته.همیشه روز پنجم بعد از اتمام قرص پریود میشدم امروز روز پنجم هنوز پریود نشدم.دوتا تست زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟ممنونم از وقتی که میگذارید ممنونم
- آزمایش خون بارداری
سلام. خانم دکتر من دو روز پیش از شما پرسیدم19 روز بعد از نزدیکی رفتم آزمایش خون بارداری دادم.. جواب منفی بود.. آیا میتونم به جوتب آزمایش اطمینان کامل داشته باشم؟.. شما جواب دادید بله اگر مشکلی ایجاد نشود قابل درمان است. فک کنم اشتباهی رخ داده است
- کیست
سلام من پریود نامنظم داشتم سونو انجام دادم کیست سه سانتی در تخمدان سمت راست مشاهده شده فاقد سپتا برای درمانش چه تجویزی دارید ممنون میشم کمک کنید
- بیمه
سلام خانم دکتر بیمه تکمیلی رو برای سزارین توچه بیمارستانی قبول میکنین؟
- سلام وقتتون بخیر من دو ماهی سفر به آمریکا اومدم ماه اول پریودم قطع نمید تا ۳ هفته دکتر به من قرص استرادیول ۵/. تجویز کردن برای ۱۵ شب من پریودهای منظم ۲۶ روز داشتم الان ۱۰ روز گذشته و پریود نشدم حامله هم نیستم باید چه کنم ؟ ممنون از راهنماییتون
- بارداری
درود لطفاً راهنماییم کنین 16اسفند تاریخ پریودیم بود که لکه بینی کوچکی شروع شد دوباره ب حالت نرمال برگشتم24اسفند آزمایش بارداری دادم عدد 181.4رو نشون داد دکتر گفت بعد 48ساعت بعد تکرارش کن که همون شب لکه بینی صبح هم پریود شدم ازمایشم تکرار کردم بتا اومد پایین 164.2الان پنج روزه پریودم شدتش زیاده کمرمم درد میکنه علت چی میتونه باشه
- بیماری زنان
سلام خسته نباشيد من33 سالمه و مجردم 7-8ساله كمكاري تيروئيد دارم و قرص مصرف ميكنم ،يكي دو ماهه تنظيم تيروئيدم بهم خرده كه دكتر دوز قرص ام را عوض كرده به تازگي سونوگرافي انجام دادم كه مشخص شد يك كيست30m داخل تخمدان سمت چپ ام هست و ديواره رحم ام19m شده چندسال كه لكه بيني دارم دوره سينه ام و زير چانه ام موهاي زائد دارم فروتين ام هم پايينه كه دارم قرص آهن مصرف ميكنم و جديدن خيلي صورتم جوش ميزنه در زمان هاي لكه بيني هم مثل ژريودي كمر درد دارم و كج خلق ميشم لطفا راهنمايي بفرماييد يه دكتر گفت طوري نيست فقط قرص آهن داد گفت چاق نشم ازدواج كردم جلوگيري نكنم همين پريودي ام تقريبا منظم است
- پستان
سلام خانم دکتر ۲۹سالمه .و چندسال هست در هر دوپستان غده دارم .و تازگی متوجه ورم در زیر بغل راستم شدم ..زیر بغل چپم هم بعد زایمان یعنی ۸ سال پیش پستان فرعی دارم..سونو رفتم کفت لنف مشکوک دیده نشد ولی یکی از توده های سینه ی راست که زیر بغلش ورم کرده بزرگ شده و نیاز به بیوپسی دارد .به نظر شما بیوپسی انجام دهم .؟اندازه توده پارسال ۹*۱۵ بوده و امسال نوشته توده هیپواکو ماکرولوبوله ۱۹ و ۵*۱۲...خانم دکتر با توجه به تورم زیر بغل و بزرگ شدن غده همان پستان به نظر شما خطر ناک است؟الان ۳ هفته میشود که زیر بغلم ورم کرده و آنتی بیوتیک هم خوردم .البته زیر بغلم ی غده هم زیرش هست نمیدونم چرا سونو گرافی گفت لنفاوی هات طبیعی یه
- غده سالید هیپواکو
سلام بنده سونگرافی انجام دادم میگن غده سالید هیپو اکو دارید ک 7عدد هستند ایا این غده ها سرطانی هستند خطرناک هستند
- بارداری
سلام خانم دکتر .باردار هستم گاهی اوقات از سینه هام آب میاد .طبیعیه ؟
- لکه بینی بعد از مصرف قرص دروسبلا
سلام من یک هفته از پریودم گذشته ولی لکه بینی داشتم بعد از پریودمرفتمدکتر زنان بهم قرص دروسبلا دادن ولی سه تاش خوردمولی لکه بینی هنوز خوب نشده علت چیه؟آیا از عوارض قرصه؟تا چند روز بعداز مصرف قرصا لکه بینی برطرف میشه؟
- زایمان
سلام خانوم دکتر عزیز . من آی وی اف کرده ام و الان 12 هفته و 5 روز است که برای اولین بار باردارم . علت عمل کم تحرکی اسپرم همسرم بود. قدم 158 و وزنم 55.8 میباشد. جنینم سالم با ضربان قلب 157 ، جفت خلفی و لولایینگ . آیا با این شرایط میتوانم طبیعی زایمان کنم ؟
- ورم کلیه جنین
من هفته 20 بارداری هستم کلیه جنین یه سمت ورم بیشتر یک سمت کمتر است آیا به حاملگی ادامه دهم یا یک بیماریست یا بعد زایمان برطرف میشود
- سوال
سلام شکل لب های داخلی دستگاه تناسلی از کلیتوریس آغاز و تا زیر دهانه ی واژن ادامه داره با این حال اگه کسی این قسمت رو دو تکه داشته باشه یعنی از وسطاش دیگه به هم وصل نباشه (از کلیتوریس تا نزدیک دهانه یک قسمت واز آنجا تا زیر دهانه یک قسمت دیگر)وهر دوطرف لابیا مینورهم چپ وهم راست همین شکلی باشه این طبیعیه؟
- هورمون FSH
سلام خانم دکتر وقت بخیر دختری ۳۴ ساله هستم روز ۱۶ سیکل قاعدگی آزمایش خون دادم هورمون Fsh ام ۲۷ بوده. تا روز ۱۴ ، من لکه بینی داشتم. سیکل قاعدگی ام ۲۶ روزه هست. و همیشه روز ۷ پریود پاک میشدم. روز ۳۴ سیکل قاعدگی هست ولی هنوز پریود نشدم. توی آزمایش ادرارم هم خون و باکتری و موکوس دیده شده. توی سونوگرافی اندازه تخمدان ها طبیعی بوده و و اندومتر ۶ میلیمتر بوده. آیا مشکلی هست؟ آخه خواهرم در ۴۲ سالگی دچار یائسگی زودهنگام شده.
- ادرار خونی
سلام وخسته نباشید حضور شما خانم دکتر مهربان.خانمی هستم 39ساله ازبیماران شماهستم با 2فرزند خانم دکتر برای چک کردن تیروییدم با آزمایش خون وادرار به اقای دکتر هدایتی مراجعه کردم ایشون فرمودن ادرار خون آلود بوده وباید با دکتر زنان مشورت کنی میخواستم ببینم الان چکاری انجام بدم؟ممنونم از پاسخگویی شما
- قصد بارداری
سلام من تا هفت سال ازدواج جلوگیری داشتم سه ماه است که جلو گیری ندارم اما بار دار نمی شوم پریود م نامنظم است است دادم منفی بود چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید


