Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من در حال مصرف سیپروترون کامپوند هستم و هنوز هفت تا از قرص هام باقی مونده پلی دچار خونریزی شدم چیکار باید بکنم؟
- امگا3
بعد از انتقال جنین و مصرف قرص asa میشه امگا3 هم استفاده کرد
- زیگل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیز 16سال قبل روی کشاله رانم چند تا برجستگی بود که نمیدونستم چیه ،8سال پیش رفتم پیش دکتر پوست با لیزر برام ور داشتن الان هم جاش بعضی مواقع خارش میاد رابطه جنسی محافظ نشده داریم یه بچه هم دارم دیگه جای دیگه هم سرایت نکرد یا شوهر هم سالمه میخواستم بدونم آیا این ویروس از بدنم خارج شده یا هنوز هم هست
- خونریزی نامنظم
سلام خوبی خانم دکتر بنده ۴۴,ساله دارای سه فرزند دارم میوم فیبروم دارم بعد از واکس کرونا دچار قاعدگی. نامنظمی شدم دکتر هم رفتم همیشه لکه بینی دارم
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.خراش در پرده بکارت یعنی چه؟. ایا پارگی بکارت با خراش فرق دارد؟.در چه مواردی خراش به وجود می اید؟؟.
- بارداری
سلام من دیروز سونو دادم دکتر کفت تخمدانی ضعیف و سست ....و میوم ۳. هم دارم ۴۸ و .. سالمه آیا نمیتونم بچه دار بشم ؟یعنی الان یائسه شدم؟؟
- استفاده از امپول لوپرومر
سلام خسته نباشید دختر من ۱۰ ساله است امپول لوپرومر هر ۲۸ روز میزنه سوال من این است که میتونه این امپول ۲روز زودتر یعنی ۲۶ روز بزنه چون مسافر هستم ممنون از شما
- لیزر مونالیزا تاچ
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم که شما در کلینیک لیزر مونالیزا تاچ هم انجام میدید؟
- دیر پریود شدن
دیر پریود میشم
- بارداری
سلام من توبارداری قبلیم سرکلاژشکمی شدم الان بارداری دومم دکترگفت بازنکردم چگونه این نوع سرکلاژ چک کرددلهره ندارم نکن بازکرده دکترم میش دید هست یانخ
- اندومتریوز
باسلام.3ماهپیشپزشکمبرایاندومترویوزوکیستمدیفرلینتجویزکردوبعداز3ماهسونوگرافیمجدداانجامبدهمزمانسونوگرافیچهموقعانجامبدهمزمانیکهپریودشدمیابعدازاتمامزمان3ماهامپول
- مطب
سلام وقت بخیر. میشه لطفا بفرمایید برای ویزیت مطب چه روزهایی باز است و از چه ساعتی؟ متشکرم
- اکوژن روده جنین چه مشکلاتی برای اینده نوزاد دارد
- سونوگرافی
معنی En _hypeoplesi decidua reactiz حاد دارد یعنی چی ؟
- رحم اجاره ای
- ایا لرز وسرما ناگهای در روز ۷ انتقالم ودلشتن نقخ دلیل لانه گزینی است
- درد و سوزش در محل اسکار سزارین بعد ۱۰ سال
سلام خسته نباشید حدود ۱۰ سال از اخرین سزارین من میگذره الان حدود ۷ روز درد شدید در ناحیه اسکار سزارین سمت راست دارم ،از حدود ۱ ماه قبل این درد به صورت لحظه ای حس میشد اما ادامه دار نبود ، اما الان احساس درد تا پهلو هام کشیده میشه . سونو انجام دادم اما هیچ موردی مشاهده نشد نه کیست نه عفونت نه فتق رحم نرمال بود . میشه راهنمایی کنید که این چی میتونه باشه
- کیست یونی لوکولر
سلام من یک کیست توتخمدان چپم دارم که ۱۰۵ میلیمترولی به خاطری که چهارتا سزارین داشتم دکتر میگه نمیشه جراحی کنیم ولی بی نهایت درد دارم میشه یک راهنمایی بفرمایید باید چیکار کنم
- خونریزی طولانی بعد از زایمان
باسلام من ۵۵روز هست ک زایمان کردم ولی همچنان خونریزی دارم گاهی کم میشه ب طوری ک فک میکنم دارم پاک میشم ولی دوباره با شدت زیاد شروع میشه چ کار باید کنم خطرناکه؟ داروی خاصی باید مصرف کنم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید
- .
سلام و وقت بخیر ببخشید من ۱۵سالمه و با سونوگرافی و سی تی اسکن تشخیص غده solid&cystic رو دادند دیشب خیلی تب داشتم شکمم مثل زن باردار بزرگ و سفت شده دکتر گفته باید عمل شم منم خیلی میترسم به نظرتون خوش خیم هست یا بدخیم تروخدا زود جواب بدید ممنون میشم


