Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Ivf
سلام من ۴ روز دیگه وقت انتقال جنین فریز شده رو دارم. دیشب سرما خوردم و یه قرص آریافن خوردم آیا مشکلی برای انتقال پیش میاد یا تداخل دارویی داره با داروهایی ک مصرف میکنم برای انتقال؟
- کیست رحم چراتشکیل میشه چه کار کنیم دوباره برنگرده
چه کار کنیم کیست بر نگرده
- رابطه جنسی
سلام تازه رابطه جنسی داشتم حدود دوبار اول خونریزی داشتم الان که چندین بار رابطه داشتم فردای رابطه هام لکه های قهوه ای رنگی از بدنم خارج میشه این از چیه؟
- سرکلاژ شکمی با لاپراسکوپی
سلام.من نارسایی دهانه رحم دارم ۳ تا سقط تو ۱۳،۱۷،۱۹ هفته داشتم و الان زیر نظر دکتر عطیه منصوری تو مشهد سرکلاژ شکمی شدم.۳ هفته بعد عمل بهم استراحت دادن بعد این سه هفته زندگیم به روال قبل برمیگرده یعنی میتونیم زندگی معمول خودم رو داشته باشم یا باز هم باید استراحت کرد؟؟؟؟
- تست بارداری
سلام زودترین زمانی که خط تست نشون بده چه زمانی هست من نفخ دارم و خستگی و گیجی لکه بینی هم دارم آیا باردارم اخه تست گرفتم منفیه و ی هفته دیگه موعد پریودیمه...
- هایمن
سلام حالتون خوبه من تاحالا چیزی وارد واژنم نشده فقط یک بار بهدخاطر عفونت و خارشی که دشتم فشار آوردم (از روی لباس بود البته ) بهدش دردم گرفت واقعا میترسم اسیب دیده باشه بکارتمم با ایینه نگاه کردم احساس میکنم در قسمت بالایی نزدیک مجاری ادرار ۷ مانند هست انگار شکل قطره هستش و قسمت تیزش بالا هستش و پایین گرده مثل عکسای هایمن که تونت هستش نیست میترسم اسیب دیده باشه 😔
- اقدام به بارداری
سلام آیا اینکه داره سیکلم کوتاهتر میشه مشکلی نداره وآمادگی برای بارداریه اینکه ی روز ی روز زودتر بیاد سپاس
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من تحت نظر شمام دوبار سقط داشتم و نمیدونستم باردارم مراجعه کردم هشت هفته و جنین ضربان قلب داشت مطب با توجه به پرونده من قرص اوی پنتو ۲۰ناشتا و اسپرین ۸۱روزی یک عدد شیاف سیکلوژست۴۰۰شبی یکی و امپول انوکساپارین ۴۰۰۰دادن فولبک اسید و ویتاوین ذی دارم الان پنج روز استفاده میکنم حالم خوبه اما یکروزه ادرارم تقریبا قرمز نمیدونم چیکار کنم دیگه هیچ علامتی ندارم به داروهام ادامه بدم
- مایع اکوژن
با درود من به علت درد شدید بعد از سونوگرافی مایع اکوژن در سونو مشاهده شد. میخواستم بدونم خطرناکه و احتیاج به درمان داره؟
- بارداری
سلام، ۱۵ اسفند پریود شدم این ماه هنوز پریود نشدم یعنی ۱۲روز از موقع پریودم گذشته الان ۳روزه احساس خستگی وبیحالی دارم افت قندم دارم بیشتر صبحها که از خواب بیدارم میشم نه توان کاری رو دارم نه حوصله،علتش چی میتونه باشه؟ممکنه حامله باشم؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من چهل روزه سرکلاژشکمی کردم بعد از دوهفته رحمم میسوزه الان شدید شده جای لاپاراسکوپی م هم.درد داره ومتورمه ممنون میشم دارم میترسم
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام خانم دکتر.من 13روز پیش یعنی 30 ام اردیبهشت انتقال جنین داشتم برای اولین بار... موعد پریودم سه روز پیش یعنی هشتم خرداد بوده دل درد و پا درد و ضعف داشتم و بدنم سرد بود مثل حالت پریودی. تا دیروز وقتی با دستمال خشک می کردم همراه با ترشحات کمی خون دیدم. دیروز سه بار خون دیدم. امروز فقط کمی لکه های قهوه ای دیدم و خون نیست. هنوزم دل درد خفیفی دارم و بدنم یخ کرده. ممکنه پریود بشم؟اتفاقی برای جنین افتاده؟ شنبه هم ازمایش bhcgدارم. ممنون از پاسخگویی تون.
- زایمان
سلام وقت بخیر ۳۷ هفته و ۳ روزه باردارم ولی سونوگرافی ۲ هفته تاخیر در رشد نسبت به سونوگرافی قبلی زده ولی وزن نی نی هم گفته نرماله می خواستم بدونم حالا می تونم هفته بعد سزارین کنم یا ممکنه مشکلی واسه نی نی پیش بیاد؟
- دفع بقایا جنین
سلام وقت بخیر ، با قرص میزوپروستول سقط کردم ۲۱ روز خونریزی داشتم با سونو مشخص شد بقایا باقی مونده ، پزشک قرص متیل ارگونوین تجویز کرده ، ایا با مصرف این قرص باید خونریزی شروع بشه ؟ ۲ روزه استفاده کردم ولی خونریزی ندارم
- تکررادرار در کودکان
- نبض زیر شکم
من مجردم ۲۶ روز پریود بودم و چند روز پیش تموم شد یه لحظه حس کردم زیر شکمم نبض میزنه
- زنان ونازایی
باسلام ببخشید خانم بنده قبلا بچه دارشدن وبعداتصمیم به بستن لوله رحم گرفتن والان بتازگی که بااینجانب ازدواج کردن تصمیم به بچه دارشدن گرفتیم اما سؤال. آیا خانم بنده میتواندبعد ازبستن لوله رحم دوباره بچه دا بشن ایا راه حلی هست که بشه عمل کرد؟ ودوباره بچدارشد؟ باتشکر
- با قرص اوژانسی میشه بچه سخت کرد
- سلام خانوم دکتر آیا قرص ترنسید برای تخمدان ضرر دارد یا خیر
- تزریق واکسن گارداسیل
آیا تزریق واکسن گارداسیل بعد از درمان زگیل تناسلی با لیزر تاثیری در قدرت باروری مرد و زن دارد؟


