Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد بخیه سزارین ازداخل وخونریزی به مدت دوماه
سلام من دوماه زایمان کردم جای بخیه هام از داخل درد میکنه و بعد خونریزی دارم
- سزارین دوم بافاصله ی ۳ماه
- باسلام
درسینه راستم دوتوده هیپواکوباابعاد12.5×8و10.5×7میلیمتردیده شده است .آیا خطرناک است ؟
- زگیل تناسلی
سلام وخسته نباشید .ببخشید من نزدیک یکساله ک لب فرعی واژنم برجستگی های خیلی ریزی بوجوداومده ولی نه درد داره نه خارش فقط میترسم چیزبدی باشه ممنون میشم راهنماییم کنید
- فیستول
سلام خانم دکتر من چند ماه پیش زایمان زودرس داشتم طبیعی سرکلاژ دهانه رحم هم انجام دادم که جواب نداد وقتی که باد معده ازم خارج میشه از واژن هم همزمان خارج میشه امکان فیستول هست؟ البته موقعی که کنترلش کنم از واژن خارج نمیشه ولی وقتی بی اختیار باشه و بدون کنترل از واژن هم خارج میشه
- سلام من امروز رفتم سنوگرافی کیست دارم در تخمدان چپ به ابعاد 42×38×۳۹ میلیمتر وحجم ۳۳سی سی
- چکار کنم خونریزی قطع بشه
سلام دوماه پریود نشدم بعد از دوماه پریود شدم الان 12روزه خونریزیم قطع نمی شه خیلی هم شدیده لطفا راهنماییم کنید .چی بخورم قطع بشه
- توده در سینه
سلام و عرض ادب ببخشید ۳۶ سالمه و در سونوگرافی نوشته یک ضایعه کیستیک به ابعاد ۷/۵در۵ در سینه چپ با حدود نامنظم و جدار ضخیم حاوی دبری اکوژن داخلی در ساعت ۶ پستان چپ و تعدادی لنف نود در هر دو پستان مشاهده شد. میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید.ممنون
- ترمیم پارگی بکارت
سلام خانم دکتر.دخترم ۱۶سال داره .دریک رابطه جنسی پرده بکارت شو ازدست داده.آیا شما ترمیم بکارت انجام میدهید؟ هزینه اش چقده؟
- سلام خانم دکتر ، من ۳۷ سالمه جراحی ۳ ماه پیش جراحی برداشتن رحم انجام دادم که تخمدانهام رو برنداشتن متاسفانه دوماهه دقیقا زمان پریودیم درد دارم و لکه بیبنی دارم به نظر شما مشکل خاصی وجود داره؟؟
- دفع بقایای سقط
سلام من ٣ ابان سقط داشتم بقايا اكوژن هتروژن با ابعاد 55*17*19 و حجم ٩ سي سي دارم. با وجود اينكه ١ ماه و ١٦ روز از سقط ميگذره ميتونم دوباره قرص ميزوپروستول رو استفاده كنم يا بهتره كورتاژ شم
- درد بخیه سزازین بعد سه سال
سلام بعضی اوقات درزمان بلندشدن یاخم راست شدن احساس درد شدید در محل بخیه میکنم سه سال از سزازینم گذشته ولی این درد بعضی اوقات دارم حتی در زمان ورزش کردن و ورزش شکم
- سوال از دکتر زنان
من ۳۵ سالم و یک دختر ۷ ساله دارم . چند وقت ترشح سفید یا بی رنگ دارم . ولی احساس میکنم بوی بد دار آیا لازم به دکتر حضورا مراجعه کنم؟
- لکه بینی
سلام و سپاس از پاسخگویی تون ۴۶ سالمه دنیا به دوسال ه نامنظمی پریود ی دارم ۴ ماه نمیشم بعدیکماه میشم الان ۶ ماه نشدم و حدودا ۲۳آذر خونریزی داشتم کم و بعضی روزها مثل سفیده تخم مرغ برم کمی خون الان ۱۵ پریود ی بعدازپاکی باز لکه بینی دارم آزمایش نوشتن امروز گفتند تیروئید ندادم هورمون هام خوبه ونه من گذاری م خوبه دلیل لکه بینی م چیه؟ سپاسگزارم
- Mural node
خانوم دکتر عزیز اگر که از کیست حاوی mural node مایع خارج بشه خطر ناک است؟ دکترش گفته میتونم سه ماهه دیگه ام عملت کنم دارم میمیرم تنها کسم مادرمه که گفتم ۴۶ سالشه سایز کیستشم تو سونو گرافی اول قبل پریود ۴۸ در ۳۸ بود بعد تو پریود شد ۴۴ در ۳۸
- جراحی زیبایی بیکینی
سلام دکتر..من 10 سال پیش بارداری داشتم که از زیر نافم تا روی بیکینی م ترک افتاده.. میخواستم بدونم این ترکها رو میشه از رو بیکینی از بین برد؟ و اینکه طی عمل جراحی زیبایی بیکینی واژن هم تنگ میشه..؟
- سنگ در ناحیه کلیتوریس
سلام دکتر من دیشب حموم که بودم مشغول شستن ناحیه تناسلی بودم که در ناحیه کلیتوریس زیر پوست یه چیزی مثل سنگ به رنگ قهوهای و کمی سفید دیدم انگار یه چیزی گیر کرده بود خودم خارجش کردم ولی الان کمی از پوست اون ناحیه قهوهای رنگ شده. میخواستم علتش رو بدونم و اینکه چیز خطرناکیه؟ ترجیحا در این شرایط نمیخوام به دکتر مراجعه کنم گفتم اینجا بپرسم ممنون میشم پاسخ بدید
- درمان زگیل تناسلی
باسلام و تسته نباشید . بنده دچار زگیل خفیف تناسلی شدم . شما درمانش رو انجام میدید ؟؟
- سقط جنین با قرص ۶ هفته سه روز
سلام خسته نباشید ۱۲ اسفند سونو رفتم گفت ۶ هفته وسه روز با قلب و ساک حاملگی و همه چی بود ۱۴ ام قرص مصرف کردم خونرزی داشتم روز اول زیاد با لخته بعد از دو سه روز تبدیل به لکه بینی شد بعد ۱۹ اسفند دوباره خونریزی زیاد شد همراه لخته که یه لخته خاکسترز رنگ حفره دار ازم افتاد چون خونریزی زیاد شد رفتم دکتر اورژانسی برام سونو نوشت قبل سونو معاینه کرد گفت دهانه رحمت باز نشده لخته و خون پشتش مثل اینکه زیاده بعد دکتر سونو رفتم گفت دفعه قبل بهت چی گفتن گفتم ۶ و ۳ روز بوده قلب داشته وساک حاملگی همه چی گفت من الان هیچی نمیبینم وحالت رگ خونی وریشه ای چیزی اینا ولی باتوجه به خونریزی هفته بعد بیا شاید داری چیزی دفع میکنی ولی ضخامت یکم انگار زیاده برو دکتر زنان نشون بده سونو تو نوشته شده بود ابعاد رحم میومتریال وپست پارتوم میباشد واندومتر هتروژن به حداکثرضخامت ۱۳ م.م میباشد خون ولخته های بدون وسکولاریته واضح مطرح کننده rpocتایپ 0باشد که تطابق با بتا وسونوگرافی فالواپ توصیه میشود در تخمدان ها soildوsysticو ضایعه فضاگیر دیده نشد ومایع ازاد در حفره لگن دیده نشد بردم دکتر زنان سرش شلوغ بود دوتا زایمان دیر وقت داشت چون من هم شب دیروقت رفته بودم گفت اگه خونریزی کم شد فردا باید بستری شی گفتم الان خونریزی دارم خوبه بده گفت اگه تا الان میخواستی دفع کنی حتما دفع میکردی در صورتیکه تو سونو گفت هیچی نیست فقط ضخامت یه مقدار بالاست بعد دکتر سونو گفت یه هفته دیگه بیا برای سونو من موقعی که اومدم منزل با سونو های سالهای قبلم که نه پریود بودم نه باردار مقایسه کردم ضخامت اندومتر اون موقع هم ۱۰ م.م.بود الان یعنی سه میلی بیشتره با توجه به اینکه میگن زیر دوسانت دفع میشه دکتر هم اصلا جواب درست نداد بقایا دارم یا ضخامت زیاده من متوجه نشدم باز دکتر دیگه نمیتونم تو این ایام برم دوتا بچه هم دارم یکیش کوچیکه ممنون میشم پاسخ کامل وکلی بهم بدید ۳۳ ساله هستم با دوفرزند با تشکر
- بارداری
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر؟ یا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟


