Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت
سلام دوسال پیش شروع به مصرف ال دی کردم.بعد از اون ترشحاتم از سفید به رنگ کرم تغییر پیدا کرد و غلیظ شد.بعد از ۶ ماا قرص رو قطع کردم ولی ترشحاتم تغییری نکرد و رنگش همون کرم و گاهی زرد روشن است.دکتر هم رفت و معاینه کرد و گفت عفونت ندارم.بعد از ۶ ماه مصرف مارولین رو شروع کردم و الان بعد از ۷ ماه دوماهه که مصرف نمیکنم.ترشحاتم رقیق شده ولی هنوز کرم و گاهی زرد روشن هستش.بو نداره و درد ندارم ولی گاهی چندروز بعد از پریود خارش دارم که همون چند روز طول میکشه.سونو هم رفتم مشکلی نداشتم میشه راهنمایی بفرمایید؟
- زنان
سلام من سه ماهه سز شدم از اون موقع تاالان همش شرتم قهوه ای کمرنگه و بو میدم سفکسیم هم مصرف کردم
- آزمایش پرولاکتین
وقت بخیر من ۲۲ سال سن دارم . دوسال پیش آزمایش پرولاکتین دادم ۲۸ بود ولی یادم نیست رنج آزمایشگاه چند بود و ام ار ای دادم و ادنوم هیپوفیز داشتم، هیچ دارویی مصرف نکردم و دیگ پیگیر نشدم بعد دو سال آزمایش پرولاکتین دادم این جواب آزمایش پرولاکتین بالاس یا نرمال؟ Prolactin:530 mIU/L ELISA pre meno pauasal:118_555 Post menopauasal::33_413
- کمکم کنین
سلام وقتتون بخیر من تاحالا رابطه ای که چیزی داخل واژنم بشه نداشتم اما با نامزدم از پشت رابطه داشتم و برایه تحریک شدنم ب سرعت التشونوبه من مالیدن اما داخل نشده و غیراز اون من خود ارضایی زیادکردم از رو و ورودی واژنم روهم مالش دادم وبازهم چیزی داخل نکردمو اینکه من عادت دارم اول بافشار اب خودمو میشورم بعد با دست الان خودمو که معاینه میکنم پارگی نه بریدگی هایی درحد نوک خودکار باریک و کوتاه در سه ناحیه ساعت سه و چهار پنج و هفت دارم میخواستم ببینم ایاپردم پارهشده ؟؟ قرارع برم معاینه میخام خودم بدونم قبلش
- زنان
سلام تو ازمایش پاپ اسمیر ThinPrepتیک خورده ومن نگرانم میشه لطفا جواب بدین
- تاخیر پریود
سلام خوبین من افسانه هستم گفته بودم که ۹ روز بود پریودیم عقب افتاده بود و شما گفتید احتمال بارداری هست تست بارداری انجام دادم منفی بود که دیدم پریود شدم آیا مشگلی دارم لطفا راهنماییم کنید برای باردار شدن چون سونوگرافی رحم و تخمدان هم دادم گفت مشگلی نداری
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید من 20سالمه و مجردم حدود یک ماهه که از واژنم ترشحات پنیری سبز رنگ خارج میشه که بوی خاصی نداره ولی این اواخر بزرگتر شدن میخواستم بدونم مربوط به عفونته آیا نگران کننده اس میشه لطفا راهنمایی کنید از چه آنتی بیوتیکی استفاده کنم
- کیست
سلام من پریود نامنظم داشتم سونو انجام دادم کیست سه سانتی در تخمدان سمت راست مشاهده شده فاقد سپتا برای درمانش چه تجویزی دارید ممنون میشم کمک کنید
- سلام من مبتلا به سرطان رحم هستم میتونم رابطه جنسی داشته باشم ایا؟
- بقایای بارداری
سلام ۱۷ ایفند سقط انجام دادم جنین ۱۲ هفته بقایای ۳۳ و ۱۷ و ۲۳ زده نمیخوام کورتاژ کنم چه قرصی بخورم دفع بشه ال دی شروع کردم ولی میگن با اون دفع نمیشه خونریزی دارم چی مترژن شروع کنم چطور مصرف کنم یا قرص سقط بخورم
- قاعدگی
سلام خانم دکتر شیاف پروژسترون خونریزی شدید قاعدگی رو کم میکنه؟ من از ترانگزامیک و مفنامیک استفاده کردم فایده نداره شما پیشنهاد قرص های ضد بارداری رو دادید ولی به شدت معده درد میگیرم.میتونم شیاف پروژسترون استفاده کنم؟
- عمومی
سلام من برای اولین بار از قرص ضد بارداری دروسبلین استفاده میکنم و از ی بسته چهار تا قرص مونده ک دارم مصرف میکنم بعد از چند روز میتونم بسته بعدی را شروع کنم؟
- پنج سقط
سلام و روزتون بخیر
من ۴٣ ساله هستم و تا بهحال متاسفانه پنج سقط داشتم. قبل از سه ماهلگی سقط شدن. علت چیه؟ - سلام اکوژن در ران پا چه عوارضی دارد آیا خطری ندارد؟ با تشکر از شما
- قرص ضد بارداری بعد زایمان
سلام خانوم دکتر عزیز خسته نباشید من چهار ماه تمام که زایمان کردم بعد چهل و دو روز از زایمان قرص لاینسترول مصرف کردم میخواستم بدونم برای شروع قرص ال دی را از کی باید آغاز کنم ضمنا من بعد چهل روز پریود نشدم لطفا راهنمایی کنید اگه خواستم ال دی را شروع کنم با توجه به اینکه پریود نشدم بعد اتمام یک بسته چند روز باید منتظر پریود باشم و بسته بعدی را شروع کنم یا باید مثل لاینسترول بدون فاصله بخورم من به فرزندم شیر میدهم و بیست و نه سالم است و سابقه هشت سال مصرف ال دی را داشتم و مشکلی در این مورد ندارم
- رنگ ابرو
سلام پسرم ۲۵ روزشه میتونم ابروهامو رنگ کنم؟ چون شیرمادر میخوره تاثیر بدنداره؟
- عقب انداختن پریودی
سلام من رفتم دکتر برای عقب انداختن دوره قاعدگی قرص سیپروترون با استروال راتجویز کرده ولی از دوره ۷ روزه قاعدگی هنوز خونریزیم قطع نشده چکار کنم
- قرص شیردهی
سلام وقت بخیر من قرص شیردهی استفاده میکنم الان میخوام اونو قطع کنم قرص ال دی استفاده کنم لطف کنین بگین چطوری ال دی رو شروع کنم؟
- ضخیم شدن دیواره رحم
سلام خانم دکتر مادر من ۵۲ سالشونه و تقریبا یه سال بود که پریوداش نامنظم شده بود مثلا دو ماه یه بار میشد یا کم میشد و از ماه پیش که پریود شد و پریودش تموم شد هر روز لک های قهوه ای روی لباس زیرش میدید تا اینکه دو هفته پیش دوباره پریود شد و پریود ده روز طول کشید و تو این ده روز لخته هم دفع میکرد از دیروز پریودش تموم شده و قطع شده سونوگرافی انجام داد و همه چیز نرمال بود فقط زیر این سه مورد خط کشیده بود اکوی میومتریال coarseاست آندومتر به ضخامت۱۲/۶م.م با تغییرات کیستیک ظریف اینترنتی دیده شد(افزایش یافته علیرغم ۱۰ روز خونریزی مداوم) سایز و فعالیت فولیکولار تخمدان ها کاهش یافته است ایا برای این مشکل درمان دارویی وجود داره؟ خواهش میکنم راهنمایی کنین
- کیست تخمدان
سلام مادرم ۴۶ سالش است و نتیجه سونوگرافی تصویر کیستی مولتی لکوله سپتاسیون ضخیم و داخلی در تخمدان راست به ابعاد ۷۵ در ۴۹ میلیمتر نشان داده است و همچنین نوشته در بررسی با کالر داپلر وسکولاریته داخل سپتا رویت گردید نظر شما چیست؟ چه تشخیصی داده میشود؟


