Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضخامت اندومتر
ضخامت اندومتر رحمم در سونو گرافی ۱۲ mm بود دقیقا یک روز بعد از سونو پریود شدم ایا جای نگرانی دارد؟
- بار سنگین در سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر چون گفته شده که سرکلاژ شکمی در بارداری دوم هم میشه استفاده کرد ایا بغل کردن نوزاد اشکالی نداره .؟
- سلام دکتر شب بخیر شرمنده من پریود میشم کونم تیر میکشه یعنی جوری میشم ک جیغ بزنم
- واکسن گارداسیل روی تعغیر پریود تعصیر دارد
- کیست اندومتریوز
سلام دکتر عزیزم... دو ماه پیش اومدم پیشتون و برام سونوگرافی وازنیال نوشتین واسه ی کیست اندومتریوز... ایا میتونم این سونو رو بیام مطبتون و شما برام انجام بدین ...
- بارداری…
سلام خانم دکتر وقتی آمپول آزاد سازی تخمک رو زدم پنج شش روز بعد حالت تهوع و خستگی و...شروع شد بعد بی بی چک گرفتم تستم مثبت شد ...سوالم اینه که آیا باردارم یا عوارض آمپوله که حالت تهوع و...اینا رو داشتم و تستم مثبت کاذبه یا نه واقعا پنج شش روز بعد از آمپول واقعا باردار شدم ...و سوال دیگه اینکه عوارض آمپول آزاد سازی از روز چندم شروع میشه تا چند روز عوارضش هستش ...چون الان که حدود ده روز هستش میگذره از امپولم دیگه اون حالت تهوع رو ندارم فقط چند شب استفراغ کردم ،ممنون میشم واضح توضیح بدید چون فعلا در شرایطی نیستم که آزمایش خون بگیرم خواهش میکنم راهنماییم کنید ...
- جراحی زیبایی واژن
سلام،خانوم دکتر،من میخواستم جراحی زیبایی واژن انجام بدم،یکسال ونیم پیش زایمان طبیعی داشتم،و دچارگشادی واژن شدم سوالم اینه که شما با لیزر انجام میدین یا نه؟ در مطب جراحی صورت میگیره یا بیمارستان؟ واین جراحی میل جنسی رو ازبین نمیبره؟
- خونریزی بعداز سزارین
با سلام،من الان چهارماه میشه ک سزارین کردم و هنوز خونریزی دارم،بعضی اوقات شدید میشه و بعضی اوقات لکه بینی دارم،ولی هنوز خونریزیم کاملا قطع نشده،پیش دو سه تا دکتر هم رفتم،یه چندتایی آمپول هم زدم مثل متیل ارگونین و ترانزامیک اسید و ......امپولایی دیگه ای ک برای قطع خونریزی هس. وداروهای زیادی هم خوردم اما هیچ اثری نکرده،یه سری آزمایش دادم ک خوب بوده،و سونوی داخلی رفتم ک جوابش اینه: رحم با ابعاد35*82میلی متر و اکوی میومتریال طبیعی،اندومتر ب ضخامت 3 میلیمتر،Clotب ابعاد 5*7میلی متر در کاویته آندومتریال تحتانی رویت شد و مایع آزاد در کلدوساک خلفی مشهود نبود و تصویر ضایعه پاتولوژیک در ادنکس ها رویت نشد و تخمدان ها با ابعاد و اکوی پارانشیمال طبیعی دیده شد و شواهدهماتوم یا دهیسنس nicheسزارین دیده نشد. الان باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟!!!!!!
- انتقال جنین
سلام من دوم دی ماه انتقال انجام دادم بعد از گذشت ۱۲روز از انتقال لکه قهوه ای مشاهده کردم دکترم گفتن آمپول پروژسترون رو از یکی به دوتا افزایش بده اینکارو انجام دادم دو روز دو در آمپول زدم دیشب با درد شدید کمر و زیر شکم بصورت هر ده دقیقه یکبار مواجه شدم و صبح دو قطره خون کم مشاهده کردم با دکترم که تماس داشتم قرص دوفامد پیشنهاد کردن هر ۸ساعت یکی امکان داره پریود باشه؟و جنین هام از بین رفته باشند نظرتون رو ممنون میشم بفرمایید دو روز دیگه باید تست بتا بدم
- سرکلاژ شکمی
سلام خداقوت بزرگ شدن شکم بعد از سرکلاژ شکمی امری طبیعی است یا مشکلی هست؟
- مشکل کبد
سایز کبد ۱۷۶mm و غیر نرمال است و اکوپاترن آن رو به افزایش این یعنی چی؟
- پریود
سلام تورو خدا پاسخ بدین ۱۸سالمه ۳۱ ام مرداد انشا ءالله کنکور دارم حساب کردم ۱ شهریور پریود میشم میترسم یکم جلو عقب بشه روز کنکور یا قبلش بشم چه قرصی و چه زمانی بخورم تا سه چهار روز عقب بیوفته ؟؟؟؟
- Hpv
سلام خسته نباشید
من ماه دی اومدم پیشتون برای ازمایش پاپ اسمیر و معلوم شد اچ پی وی۱۶دارم گفتین ۲ماه قرص پاور فیت بخورم و مجددا بیام برای ازمایش و ۲ماهم اواسط اسفند تمام شد
الان نگرانم که ازمایش و دیر بدم شرایطم بدتر شه سوالم اینه که شرایطم اورژانسیه و سریع باید برای ازمایش بیام؟ - میزان هورمون
سلام و ادب.. در همه سایت های پزشکی نوشته شده در هفته سوم بارداری میزان هورمون hcg باید 5 الی 50 باشد. میخاستم بدونم این سه هفته از لقاح شروع میشه یا از آخرین پریود.. یعنی سه هفته از لقاح یا پریود.. و آیا این حرف درست است؟
- سوزش
سلام هرسوزش ادراری دربارداری نشانه عفونت ادرایست مدام سوزش میگیرم دکترمیگ خیلی عفونت نداری انتی بیدتیک مید تازه تموم شده شوزشم شروع شده ازواژن تانافم تیرمیکش طبیعی
- پریودی
خوردن نشاسته باعت تاخیر پریود میشه؟ و ازکی باید خورد
- بکارت
سلام من پریود بودم و اسهال میگیرم بدون اینکه متوجه بشم نوارم یکم کثیف میشه و چون فقط هندونه خورده بودم میرم دسشویی میبینم دونه هندونه دفع کردم و روی نوار ممکن اون دونه به هایمنم اسیب بزنه خانم دکتر؟چیزی مثل اینا که اتفاقی پیش میاد میتونه باعث پارگی یا خراش بشه؟
- اگه من تا همیشه برای هورمون مردانه بالام ال دی و اسپرولاکتون بخورم نازا میشم هورمون مردانه هیچ گاه خوب نمیشع درسته باید همیشه قرص بخورم تا اخر عمر ؟
- لکه بینی یائسگی
سلام ۴۸ ساله هستم اخرین پریودم اردیبهشت سال ۹۹ بوده ۳ماه پیش سونوی کامل شکمی دادم رحم و نخمدان نرمال بود ماه پیش چندتا لک دیدم همراه با دل درد دیشب و امروزم ی مقدار کم خونریزی داشتم همراه دل درد ایا نیاز هست ب پزشک مراجعه کنم ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر اگه بی بی چک مثبت شد چند روز بعد باید بیام مطب برای ویزیت؟ اول باید برم آزمایش بارداری بعد بیام مطب برای ویزیت؟ ممنون میشم راهنمایی کنید


