Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قاعدگی نامنظم
با سلام ، برای قاعدگی نامنظم به پزشک مراجعه کرده بودم. قرص سیبل رو تجویز کردند ، گفتند که از روز سوم قاعدگی مصرف کنم ، من اشتباها اولین قرص سفید رنگ رو مصرف کردم آیا مشکلی پیش نمیاد ، برای روز های آینده (چهارم به بعد) کدام قرص ها را مصرف کنم؟
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام ۲۰ سالمه 16شهریور پریود شدم ۱۵ مهر پریود شدم آبان پریود نشدم دکتر قرص مدروکسی پروژسترون نوشت ۳ آذر مدروکسی پروژسترن مصرف کردم ۹ آذر پریود شدم الان ۲۲ آذر باز پریود شدم علتش چیه؟
- رحم سرد
سلام خانم دکتر علایم رحم سرد چیه؟؟ ممنون
- مهم
سلام ۲۷ شهریور پریود شده بودم دیگه نشدم تا ۲۷آذر که در دو روزی که گذشته فقط لکه بینی در حد یه قطره ،روی نواربهداشتی فقط در حد یه لکه بوده،علت چی میتونه باشه؟۳۸سالمه متاهل هستم بچه ندارم
- ای وی اف
سلام خواهش میکنم یکی جواب منو بده من بعد اینهمه سختی و هزینه قراره ۴ روزه دیگه برای عمل ای وی اف تخمک اهدایی برم سنو و وقت معلم تایین بشه نهایت نا یه هفته دیگه میفته..منم سه روز قبل دوروز بدن درد گلودرد داشتم شبانه. روز هم خفیفبود الانم علائمی ندارم ولی کل فامیل این علائم رو گرفتن.. معلومه که ازاین ویروس جدیدت.الانم خیلی کم ضعف دارم با یکم خلت گلوودردگلو خیلی کم ولی دارو اینا گرفتم مصرف میکنم ..میخواستم ببینم یه هفته بعد..صللحه که بدم براهمه.. شرایط من یه جوریه نمیخوام عقب تربیفته.خواهش میکنم جواب بدید..
- لکه بینی وسط سیکل
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم لکه بینی در وسط سیکل قاعدگی باعث تاخیر در پریود میشود؟ من ۴۴ سالمه و تا الان معمولا تمام سیکلهام منظم و ۲۸ روزه بوده ۱۸ مرداد که پریود شدم دقیقا دو هفته بعدش یعنی روز ۱۴ سیکلم دچار لکه بینی شدم که ۴ روز طول کشید و الان یک هفته هست که پریودم عقب افتاده بی بی چک هم زدم منفی شد بنظرتون دچار تاخیر یا بی نظمی پریود شدم یا باردارم یا مشکل دیگری هست؟
- قرص جوان کننده پوست دکتر مورد
با سلام و عرض ادب من یه ماه پیش ۶۰ عدد قرص جوان کننده پوست دکتر مورد خوردم و از قطع آخرین قرص یه ماه میگذره و آن روز آزمایش حاملگی مثبت شده. میخواستم بدونم آیا ضرری برای جنین نداره؟
- ساک حاملگی
سلام وقت بخیر، تاریخ ۲۶ مهر ۳ عدد جنین برام انتقال داده شد(ET)، بعد از دو هفته جواب تست بتا شد ۷۴۶، سه شنبه گذشته (هفته سوم بعد از انتقال) سونو واژینال شدم، ساک حاملگی دیده نشد، همون روز دوباره آزمایش دادم شده بود ۹۱۳۲، دکترم گفته یکشنبه مجدد سونو میکنه، نگرانم، راهنمایی بفرمایید.
- فیبروم
سلام برای درمان فیبروم قرص ترنسیدراچه موقع وتاچندماه میشه مصرف کرد؟ ممنون🌹
- واکسن گارداسیل
سلام و عرض ادب. خسته نباشید میخواستم بدونم ایا در مطب شما تزریق واکسن گارداسیل صورت میگیره؟ و اینکه ایا میتونم واکسن رو پیش خودتون تهیه کنم؟ چون هرچقدر در داروخونهها میگردم میگن موجود نیست
- پولیپ
باسلام. ار نشانه های پولیپ رحم نامنظمی پریود یا لکه بینی بعداز پریوده. ولی من پریودی منظم داشتم. لکه بینی های من هم قبل از دوره ها بود. پولیپ رحمی که داشتم رو برداشتم .الان سه ماه از برداشتن پولیپ میگذره ولی هنوز لکه بینی دارم. آیا مشکل همین پولیپ است؟ علت ادامه دار بودن الکه بینی چیست ؟
- سلام من بعد ۱۷ سال سزارین درد شدید داره جای سزارینم
- پریود
سلام من دوماه هست ک پریودم عقب افتاده دی ماه پریود شدم اما قرص های سرماخوردگی مصرف میکردم و استرس امتحانات هم داشتم یکم، واس همین بهمن که پریود نشدم واسم نگران کننده نبود تو همون اواخر بهمن رابطه بدون دخول داشتم که پیش اب ممکنه اونم نه ب طور قطعی امکانش هست ریخته شده باشه در ادامه اسفندم هنوز پریود نشدم امکان بارداری هست یا ممکنه مشکل دیگه ای داشته باشم؟
- اقدام به بارداری
الان چند شبه ک عروسی کردم و خیلی دوس دارم باردار شم نمی دونم چیکار کنم ک زودتر باردار شم
- سقط مکرر
سلام من ۳ مرتبه در هفته های ۱۷ ،۱۹ ، ۲۴ سقط جنین داشتم که دوبار سرکلاژ کرده بودم اما بازم سقط شد دکتر بهم پیشنهاد سرکلاژ شکمی داده و استراحت مطلق میخوام ببینم فایده ای داره؟
- سلام خانم دکترمن فتق ناف دارم الان قصدبارداری دارم پیش جراح عمومی ومتخصص زنان هم رفتم ولی جواب قطعی نگرفتممیشه راهنمایی کنید؟؟؟سوال بعدفتق نافم سونوگرافی رفتم ۷میلیمتر
- قرص لانزو ۳۰ در بارداری
سلام خانم دکتر من معده درد شدید دارم اسید معده خیلی اذیتم میکنه ۱۱ هفته هستم دکتر بهم قرص لانزو ۳۰ داده این قرص در بارداری مشکلس برای جنین نداره؟؟
- بارداری
سلام من هفته ششم بارداری هستم قلب جنین تشکیل نشده دل درد و کمر درد دارم همراه لکه بینی باید چی کار کنم لطفا کمکم کنین
- لکه بینی
سلام وقت بخیر چه زمانی سونوگرافی تشخیص موقعیت جنین بدم اولین سونوگرافی رو چه زمانی بدم
- بارداری
سلام هفته ۲۷ بارداری هستم.امروز متوجه شدم کف دوتا دستام انگار ورم کرده و حالت خواب رفته داره ..فشار خونم نرماله و مشکل خاصی تاحالا نداشتم.ورم پا رو که داشتم..ولی ازاحساس مورمور و خواب دست نگرانم


