Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- امپول سینال آف
سلام وقت بخیر من روز ۵ام پریودی امپول سینال اف زدم امروز روز ۷ام پریودمه هنوز لکه بینی قهوه ای دارم درحالی ک ماه های قبل روز ۶ام قطع میشد پریودم میشه از امپول باشه؟؟
- اسپرم ضعیف
سلام شوهرم ازمایش اسپرم داده سرعت وجهش کمه ..واریکوسلم نداره یکسال اقدام کردم باردار نشدم.خودمم با امپول تخمکام بزرگبزتخمکام نرمال میشه..آیا باید به متخصص ارولوژی مراجعه کنه برای دارو یا پزشک زنان هم دارو تجویز میکنن..چونکه شوهرم وقت نداره کارش سخته.من میتوانم .برایش دارو تهیه کنم..با تشکر از شما
- تنبلی تخمدان
سلام وقتتون بخیر من رفتم سونو دکترگفت تخمدانام حاوی تعداد متعددی فولیکول هستش و گفت تنبلی تخمدان دارم و ازاین طرف هم برای صورتم قرص راکوتان داده و پریودی هامم نامرتب هست فعلا دارویی بهم ندادن چون گفتن تیروئیدم لب مرز که دارم دارومصرف میکنم و میخواستم بدونم باید چیکارکنم وچه دارویی مصرف کنم. ممنونم ازتون اگربتونین راهنماییم کنید.
- نازایی
سلام من یک کیست یونی لوکولار در سمت چپ با ابعاد ۳۲*۴۴داشتم باید دارو مصرف کنم؟قبلش داروی درمان نازایی استفاده کردم
- تنبلی تخمدان
سلام و خسته نباشید ببخشید یک سوال داشتم ، من نزدیک ۸ ماه هست اقدام به بارداری میکنم و نتیجه نگرفتم ،این ماه هم با وجود خوردن قرص کلومیفن ، آمپول hmg ، و آمپول دور ناف فوستیمون باز هم فولیکولم ۸ بود ، تو سونوگرافی گفتن تنبلی تخمدان شدید دارم ، گفتن به این طریق جواب نمیگیریم باید لاپاروسکوپی بشم که کیست های ریز و از بین ببرند و ivf ،به نظرتون طریقه درمان درست است؟ و اینکه تو بیمارستان خصوصی هزینه تقریبی این دو عمل چقدر می شود؟ با تشکر
- قرص های سقط در ماه اول و نازایی
سلام
آیا قرص های سقط که در ماه اول مصرف کردم باعث نازایی در آینده میشوند؟
با تشکر - پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز. من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام و در موقع عمل جراحی پرده بکارت ام رو ازدست دادم وبعد عمل جراحی با پسری رابطه نداشتم ومجرد هستم وخواستم بپرسم که آیا پرده بکارت من خود به خود ترمیم میشه یا خیر یا احتیاج به عمل جراحی داره پرده بکارت؟
- اضافه وزن و حاملگی
سلام،من مشکل کیست نوع ساده تخمدان دارم دکترا میگن واسه اضافه وزنه 15کیلویی که پیدا کردم نمیتونم قرص جلوگیری مصرف کنم چون فشار خونمو میبره بالا از طرفی خودمم فشار خون بالا دارم و قرص مصرف میکنم.میخوام بدونم واقعا کیست واسه اضافه وزنه؟من 2سال در اقدامم ولی بچه دار نمیشم در صورتی که خیلیها رو دیدم با وزن بالاتر هم بچه دار شدن
- پریدهای نامنظم
سلام وقت بخیر۲ سال پیش با علائم تمام نشدن پرید ب پزشک مراجعه کردم و قرص استرادیول والرت۲ ملی و دو ورق دوفاستون دستور دادن استفادت شد و عالی شد تا اینکه ماه پیش دوباره قطع نشد و مصرف کردم اما دوفاستون درست مصرف نشد و باعث شد این ماه یک هفته لکه بینی داشته باشم و روز هفتم به مدت شش روز پرید زیاد و شدید الان میتونم روش مصرف استرادیول با دوفاستون را ادامه دهم؟
- زخم دهانه رحم
سلام خسته نباشید
ببخشید من ۲۶ دی ماه پیش دکتر زنان رفتم به خاطر عفونت و زخم دهانه رحم چون دو دوره دارو مصرف گرده بودم و بهبود نیافته بود فریز کردن
من ۲۴ سال سن دارم الان شنیدم میگن برای کسایی که بچه ندارن فریز باعث نازایی میشه درست این حرف لطفا راهنمایی کنید😔 - کانون هیپراکو
سلام وقت بخیر نتیجه ی سونوگرافی من این نوشته کانون هیپراکو به سایز ۲۵ در ۱۰ میلیمتر منطبق بر آدنکس راست مشهود است ovaration cyst با دیامتر ۷۷ میلی متر ر حفره ی لگن مشاهده میشود میشه لطفا کمکم کنید خطرناکه؟
- بیماریهای زنان
۵۲روزپریودنشدم علت چیست
- iui
سلام خسته نباشید خانوم دکتر خواستم بپرسم iui رو خودتون لنجام نمیدین؟؟اخه مطب زنگ زدم گفتن موسسه مهرانجام میدن من اونجارو اصلا دوس ندارم....بعد ممکنه باوجود کم تحرکی اسپرم با iuiباردار بشم خانوم دکتر من خودم هیج مشکلی ندارم..
- Ekhtlafat hormoni
Chetor moleje mishavad che modat tol mikeshad
- تاخیر پریودی بامصرف امپول سینال اف چقدر طبعیی هست
- کپسول زردچوبه
سلام من آمپول زولادکس زدم برای کوچک شدن کیست آندومتریوز خواستم بپرسم همزمان میتونم از قرص کروکومین یا همون کپسول زردچوبه استفاده کنم برای کنترل آندومتریوز؟تداخل دارویی ندارند؟
- انتقال جنین فریز
سلام عمل پانکچر انجام دادم.7تا جنین فریز دارم بدلیل میوماتو بودن رحم لنتقال ندادن.بزرگترین میومها:33*28اینترامورال با اثر فشاری بر انومتر-46*45*36اینترامورال با اثر فشاری-25*18اینترامورال-30*28اینترامورال-30*25*12اینترامورال ساب موکوزال با اثر فشاری- 5*3.5 اینترامورال ساب موکوزال با اثر فشاری- 5.5*3 اینترامورال- 12*9 اینترامورال- 30*24 اینترامورال با اثر فشاری برای روز 12 پریود. دکتر گفت:میتونی الان انتقال بدی شاید گرفت یا میتونی بری عمل بعد انتقال بدی. گفت ممکن با توجه به وسعتش بعد عمل چسبندگی پیدا کنی.من موندم که چی کار کنم؟بعد عمل هم نمیدونم چند وقت بعد انتقال میدن؟تورو خدا راهنمایی کنی.ممنون
- امکان فعال کردن تخندان
سلام خانم دکتر ، من ۵۰ ساله هستم باکره هستم و چند ماه دیگه قرار هست ازدواج کنم بیشتر از ۶ ماه هست پریود نشدم اول بچه نمیخواستیم اما بچه نامزدم فوت کرد فیزیک بدنی من خوب هست و خدا رو شکر سالم هستم توصیه کردند با تخمک اهدایی بچه دار میشم سوال من این هست هیچ راهی وجود نداره من تخمدان هام فعال بشه و با تخمک خودم بچه دار بشم لطفا راهنمایی بفرماین ممنونم
- ای یو ای
سلام ۲۹ سالمه همسرم ازواسپرم هستن از طریق اسپرم اهدایی اقدام میکنم تاحالا ۱۳ بار انجام دادم یکبار حامله شدم در ۴ هفته سقط شدچکاپ کامل انجام دادم فقط گفتن تنبلی تخمدان دارم هربار در سونو باخوردن داروهای تحریک تخمک گذاری دوتا چهارتا فولیکول به اندازه های ۱۶تا۲۵ دارم اندومترمم ۶گاهی ۷ هست تیروید کم کار دارم دارو میخورم لطفا بهم بگین من چی کار کنم ایا لازمه ازمایش انعقاد ایمنی رو انجام بدم؟
- برای نوجوانان
سلام من یه دو هفته پودر گیناپ خوردم یه هفته هست نخوردم کل صورتم جوش زده حتی گردنم پریودیم ۱۰ روزه عقب افتاده زیر چونم یعدفع دوتا مو در آوردم الان تنبلی تخمدان دارم یا از مصرف گیناپه


