Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آزمایش بارداری
با سلام. برای آزمایشات دوران بارداری پرسیدم که میشه اینترنتی نوشته بشه یا نه فرمودین مریض مطب شما هم یا خیر. من مریض شما نیستم اما اگر ممکن مجازی با پرداخت هزینه برای من آزمایش هفته ۱۵و سونوی آنامولی رو بنویسید. به خاطر کرونا ترجیح میدم با دکتراینترنتی ویزیت بشم امکانش هست؟
- ازمایش قبل بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز خانم دکتر شما یک سری ازمایشات برای قبل بارداری برای من نوشتین که انجام دادم و اونهایی رو که نرمال نبودن در زیر صفحه نوشته ام اگه ممکنه در مورد اینکه چطور میزان آنها را نرمال کنم راهنمایی بفرمایین و اینکه طبق تجویز شما دو ماهه که فولیک اسید۴۰۰ و اسپرین برای قبل بارداریم مصرف میکنم آیا با جواب این آزمایشام میتوانم این ماه برای بارداری اقدام کنم؟در ضمن من ۶ ماه پیش در بارداری اول به خاطر حاملگی پوچ در ماه ۲بارداری کورتاژ شدم.۲۹ سال دارم تری گلیسیرید 210(high) (پایین)Hdl cholestrol 31 (پایین). 5.5. Vitamin D (High) 114 Rubella antibody(igG)
- آمپول دیفرلین
سلام من بعد کورتاژ تشخیصی خونریزی قطع نمیشد اول قرص مجسترول تجویز شده بعداز ۵روز آمپول دیفرلین قرص مجسترول رو هم بخورم یاقطع کنم خونریزی زیاد بوده ۳روز قطع شده الان دوباره شروع شده ممنون میشم پاسخ بدید
- سلام خانم دکتر من شهریور بخاطر خونریزی شدید کورتاژ تشخیصی انجام دادم جوابش فقط به ریختی هورمون ..استروژن بالا و پروژسترون صفر ولی باز هم خونریزیم قطع نشده پزشک تجویز قرص پروژرا 5 دادند به اضافه امپول لوپرومر 3/75 ولی بازم خونریزی دادم و پزشک بار دوم همان امپول رو تجویز دارند میخواستم بپرسم من که از رحم مشکلی ندارم امکشنش هست بتتزریق این امپول یایسهبشم و چند نوبت طول میکشه یاییسه بشم
- یبوست در بارداری
سلام وقت بخیر بنده درهفته۱۸بارداری هستم و سرکلاژ شکمی و در استراحت کامل داروهای مصرفی شیاف پروژسترون.انوکساپارین.آمپول پرولوتون.مولتی ویتامین و قرص فروفورت میباشد. متاسفانه در دفع مدفوع اذیت میشم دکتر گوارش گفتن از شربت هیدروکساید منیزیوم استفاده کنم ولی من به خاطر عوارضش استفاده نکردم به نظرتون مصرف قرص آهن قطع کنم و یا از قرص آهنی که دوز کمتری داره استفاده کنم یا از شربت هیدروکساید استفاده کنم؟ چون وقتی قرص اهن نمیخورم حداقل یکبار در روز دفع دارم البته در مولتی ویتامین هم آهن وجود داره ممنون از پاسخگوییتون
- سرکلاژ شکمی
من ۴۰ سالمه و ۷ بار سقط کردم من ۸ ما پیش با وجود استراحت مطلق و سر کلاژ باز ۵ ماهه سقط کردم الان هم ۳۵ روزه حاملم می خوام بچه را سقط کنم چون اگه نگه دارم باز بچه می افته می خوام اول سرکلاز شکمی کنم منو راهنمایی کنید خواهش می کنم
- سقط جنین
سلام من سه سال پیش سقط داشتم تنبلی تخمدان دارم دفاستون مصرف میکنم والان هم دوماه قصدبارداری دارم امانمیشم پریودهام منظمه چطورنزدیکی کنیم که بهتر جواب بده ایاحتمله میشم
- خونریزی ناحیه کلیتوریس
- قرص حجم دهنده سینه گین آپ
سلام من حدود سه هفته هست از قرص گین آپ مصرف کردم پریودیم عقب افتاده ممکنه این قرص باعث اختلال در چرخه قاعدگی شده باشه؟ این خطرناک یا موقت هستش؟
- آندومتر ضخیم شده
سلام من چند وقت خونریزی شدید داشتم رفتم سونو گرافی گفت که آندومتر ضخیم شده باید کورتاژ کنیم تا بفهمیم چی هست من نرفتم کورتاژ کنم اما الان که پریود شدم درد خیلی شدیدی داشتم بعد از داخل واژنم ۳تیکه گوشت سفید بیرون اومد میشه بگین چی بوده که بیرون اومده آیا خطرناکه یا نه باتشکر
- َسزارین و جراحی فتق ناف
سلام خانم دکتر مهربون من ۲ سال وهشت ماه پیش توسط شما در بیمارستان آریا سزارین شدم وبسیار راضی بودم حالا قصد دارم در چند ماه آتی باردار بشم اما در بارداری اول دچار فتق ناف شدم حالا میخواستم بدونم این فتق ناف در بارداری دوم برای من مشکلی ایجاد نمیکنه و سوال بعد اینکه میشه در زمان سزارین همزمان فتق ناف راهم عمل کرد؟؟؟؟؟؟
- بتا بعد از انتقال جنین
سلام خانوم دکتر روزتون بخیر من انتقال جنین انجام دادم روز 12 بتام 22بود قرار شد روز 16 بازم تکرار کنم. میخواستم بپرسم روز 16 باید به چند رسیده باشه که خوب باشه و نگرانیم رو کم کنه... ممنون میشم
- توده هترواکو
سلام در سونوگرافی بنده نوشته شده یه توده هترو اکو به ابعاد ۲۸×۲۲ در ناحیه ساب موکوژال رحم وجود دارد والان قرص جستیران برام نسخه شده میخواستم ببینم این توده خطر ناکه
- سلام خانم دکتر ببخشید من چهار روز هست خیلی استخوان واژنم درد می کند بار دار نیستم اما افتادهگی دارم خیلی سخته برام خیلی درد دارد
- لابیاپلاستی
سلام مجردم و شکل لب های داخلی واژن من اونقد بزرگ نیست ک آویزان باشه ولی از وسط به هم وصل نیستش. و هر دوطرف دوتکه هست اولش این شکلی نبود بعدا این شکلی شد این غیر طبیعی هست؟ من شنیدم ک واسه بزرک بودن میشه لابیا پلاستی انجام داد ولی آیا برای این مشکل هم راه حلی هست؟
- بقای سقط جنین
سلام وقت بخیرمن یکماه پیش سقط انجام دادم بقایا 1سانت بود قرص امپول مصرف کردم واینکه یکماه خونریزی دارم روزی دوتاقرص ال دی هم مصرف میکنم مجددسونو دادم هنوز11میل بقایا وجودداره ایا نیازبه جراحی دارم
- پریودی
سلام روز ۶ پریودی وخونریزی شدید دارم دچار تنبلی تخمدان هستم ماه قبل قرص نخوردم پریود نشدم الان که شدم خیلی شدیده ۳۶ سال سن دادم دوفاستون مصرف میکنم هر ماه
- تشخیص بستری
سلام خسته نباشید برای بقایا بارداری حتما باید کورتاژ شد راه دارویی ندارد بعد از یک ماه خونریزی دکتر برام سونو جدید ننوشته دارو هم تجویز نکرده سونو قبل یک ماه چون نوشته در قسمت فوندال قدامی بقایا مونده در این قسمت هیچوقت دفع نداریم به طبق این سونو دکت ر هم ماما بود نه دکتر زنان ایا درسته در قسمت فوندال قدامی یا کاویته هیچوقت دفع بقایا نداریم ممنون مبشم جواب بدید
- لکه بینی بعد از هیسترکتومی
۴۹ سالمه یک ونیم سال قبل عمل شدم رحم و تخمدان هام برداشته شده . الان یه چند روز هست لکه بینی دارم خیلی نگران هستم . علت این لکه بینی چی میتونه باسه؟
- زنان
باسلام. من مشکل کیست اندومتریوز دارم.دکتر برام مدرسی پروژسترون نوشتن و گقتن شبی دوتا .تا ده شب.من چهار شب خوردم و پریود شدم .حالا چکار کنم .ادامه بدم یا قطع کنم مصرف قرص رو .لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر فراوان


