Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- شیاف مترونیدازل
سلام شیاف مترونیدازل استفاده میکردم روزهفتم مصرف پریود شدم حالا باید چیکار کنم منتظر شم تا پریودم تموم بشه ادامشو مصرف کنم یا بیخیال بشم؟ ممنون
- قاعدگی و مصرف قرص هورمونی
سلام برای رژیم موی ارثی به توصیه دکتر پوست روزی یک دوم قرص اسپیرونولاکتون ۱۰۰ به مدت ۹ ماههست که مصرف میکنم .ولی طی این مدت پریودهایم نامنظم و ده روز زودتر از موعد هست برای تنظیم دوره پریود باید چیکار کنم ؟ آیا باید قرص اسپیرونولاکتون را قطع کنم؟وقت دکتر پوستم سه ماه دیگر هست لطفا راهنمایی کننید
- رفع تیرگی واژن
سلام دكتر ليزر رفع تيرگي انجام ميدين؟؟هزينش حدودا چقدره
- سلام من امپول دفلرین استفاده می کنم ایا امکان باداری در دوره استفاده هست؟
سلام من ۹ماه امپول دفرلین استفاده می کنم ایا امکان بارداری در این دوره هست؟
- آیا استفاده همزمان اسپیرونولاکتون و سیپروترون کامپناد و متفورمین مشکلی دارد؟
آیا استفاده همزمان اسپیرونولاکتون و سیپروترون کامپناد و متفورمین مشکلی دارد؟
- بارداری
سلام من ۲۲ سالمه تا ب الان ۲۶بسته قرص سیبل خوردم برا منظم شدن دوران قاعدگی آیا بازم احتمال بارداری هست؟
- قرص کلومیفن کی باید اقدام به بارداری کرد بعد از پاکی
من قرص کلومیفن می خورم کی باید بعد از پاکی اقدام به بارداری کنم
- پریودی
سلام خسته نباشید از چند نفر شنیدم که دوران پریودی خودمونو نشوریم بهتره آیا بشوریم یا نه ؟؟ فقط زمانی که مدفوع کردیم بشوریم موقع ادرار نشوریم با ادرار خودمونو بشوریم آیا مشکلی پیش میاد ؟؟ بهتره یا نه؟؟
- برهم خوردن عادت ماهیانه
سلام خانم دکتر دوره آخرین پریودیم 20 مهربود.من قرص ال دی براپیشگیری استفاده میکردم.ولی این ماه تا 3ابان استفاده کردم بخاطر عمل همورویید و فراموش کردنم دیگه استفاده نکردم.بعد2.3. روز به شدت دچار خونریزی شدم.لطفا توضیح بدید برام این شرایط چقد طبیعیه وچکارکنم؟مرسی
- کلیتوریس
سلام خسته نباشید دکتر گاهی اوقات در نوک کلیتوریس یک چیزهای سفید رنگی بوجود میاد که در روزهای اول وقتی بهش دست میزنم بشدت درد میگیره اما بعد از چند روز خودبخود انگار خشک میشه و در میاد دلیل این چی هست و اصلا اون تکه ی سفید چی هست؟شبیه به ی تکه عفونت خشک شده اس دکتر جان در حالت عادی زمانی ک کلیتوریس رو لمس میکنم و از قسمت روبرو ب سمت داخل فشارش میدم احساس درد دارم انگار که یک چیزی داخلش هست علتش چی هست و درمانی وجود داره براش؟؟ چون بخاطر این مسئله زمان رابطه و پیش نوازش بشدت اذیت میشم بیشتر هم وقتی دقیقا خود کلیتوریس از روبرو لمس میشه لطفا علتش رو بهم بگین این مسئله بشدت نگرانم کرده و اینک درمانی داره اصلا؟
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکترخسته نباشیدمن شوهرم ۶ماه زندان بودروزیکشنبه ازادشدوهمون روزسه باربامن رابطه داشت که جلوگیری نداشتیم من بعدرابطه اول قرص اورژانسی خوردم وبعددوباربعدقرص رابطه داشتیم وعصردوقرص ال دی وشب دوتا روزبعدسه باروهرباردوتا ال دی خوردم والانم هرشب میخورمامروزروزسوم بعدرابطسخانم دکترسه تابچه دارم توروخدانمیخوام دوباره بچه دارشم احتمالش هست باردارشم ؟؟؟وسوال بعداینکه من قرص اورژانسی خوردم بعدش نزدیکی داشتم اثرداره جلوگیری میکنه؟؟؟؟ممنون خداخیرتون بده خیلی مشکل دارم نمیخوام باردارشم باسه تابچه
- کیست
سلام من پریودیم ادامه داربود دکتر بهم سیبل داد ۲ تا خوردم قطع شد تا اخر خوردم بعد اتمام پریود شدم ولی بازم پریودم ادامه دار شده چه کنم سونو هم دادم مشکل خاصی نداشتم فقط یه کیست کوچیک داشتم
- آزمایش خون بارداری
سلام و ادب و احترام.. خانم دکتر من چن روز پیش یک سوالی از شما پرسیدم و شما در جواب عرض کردید : سلام،از انجا که پریود نامنظمی دارید.نمی توانید به زمان تخمک گذاری اعتمادداشته باشید.مدت زمان زنده ماندن اسپرم در دستگاه تناسلی حدود ۷۲ ساعت است. کاری که باید انجام دهید.baby check .را تکرار کنید. خانم دکتر بر فرض که سه روز بعد از نزدیکی من لقاح رخ داده باشد.. مگر درست نیست ک میگن 12 روز بعد از لقاح آزمایش خون مثبت میشود.. یعنی نهایتاً 15الی17 روز بعد نزدیکی اگر بارداری رخ داده باشد باید آزمایش خون مثبت باشد.. که مند19 روز بعد از نزدیکی رفتم آزمایش خون و منفی شد.. و همه میگن آزمایش خون بسیار دقیق تر از baby check می باشد..
- عقب افتادن پریودی در دوران آبله مرغان
سلام خسته نباشید ببخشید من پریودیم عقب افتاده و امروز متوجه شدم آبله مرغان گرفتم میخواستم ببینم آیا عقب افتادن پریودیم ربطی ب آبله مرغانم داره؟؟
- تزریق سیگنال اف در ساعت اشتباه
سلام من چندروز اشتباهی آمپول سیگنال اف رو که دکترم گفت ساعت۱ظهر تزریق بشه،۹صبح تزریق کردم مشکلی در روند درمان من پیش نمیاد؟؟؟
- من ۲۳سالمه خواهش میکنم راهنماییم کنید
سلام پریود که میشوم موقع مدفوع کردن مقعدم خیلی درد میکند زیر شکمم هم خیلی درد میکند دکتر هم نرفتم نگرانم خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنون
- افزایش خونریزی به خاطرآی یودی
سلام خانم دکتر.الان سه ماهه دستگاه آی یودی گذاشتم کل این سه ماه فقط ده روزپاک بودم همش لکه بینی خونریزی شدید.درضمن تخمدون پلی کیستیکم دارم چه کنم
- رحم
سلام خواهش میکنم جواب دقیق سونوی منو بدین رحم دارای شکل نرمال وسایز بزرگتر ازحدنرمال ۴۳*۸۳است واکوی میومتریال مختصری هتروژن دارد(قطرقدامی خلفی فوندوس رحم افزایش یافته است )آدنومیوزیس؟ویک ریم نازک مایع درکاویته آندومتر مشاهده شد یعنی چه
- کانون اکوژن
سلام وقت بخیر ببخشید من امروز سونو انجام دادم و داخل سونو نوشته شده اندومتر ضخامت ۵میل داره و بصورت triple line این یعنی چی؟ و اینکه نوشته شده در قسمت dependentتخمدان چپ کانون اکوژن با ابعاد 18 در ۱۲ در ۸ دیده شده خیلی میترسم این یعنی چی؟ من متاهلم و تاریخ سونو هم بعد از ۱۰روز از آخرین روز قاعدگی هستش
- سونو گرافی داخل واژن
سلام سونوگرافی واژن دادم نوشته اکوی غیرهموژن حاوی کانونهای کیستیک متعدد ۳و ۲ م م یعنی چی؟


