Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیمارستان
سلام خانم دکتر، شما با چه بیمارستانهایی قرارداد دارید
- عفونت
من حدود دو ما ه از قرص متروماکس و زل وازینال استفاده کردم اما با گذشت 4 ماه باز دور وازن احساس سوزش خارش تورم قرمزی دارم کلافه شدم ممکنه از چی باشه خانوم دکتر؟ازمایشم هم عفونت نشون نداده.ممکنه از پودر شست و شو ی لباس زیر باشه؟بهتر است با چی لباس زیرو بشوریم؟ راهنماییم کنین ممنون
- پریودی
سلام خسته نباشید از چند نفر شنیدم که دوران پریودی خودمونو نشوریم بهتره آیا بشوریم یا نه ؟؟ فقط زمانی که مدفوع کردیم بشوریم موقع ادرار نشوریم با ادرار خودمونو بشوریم آیا مشکلی پیش میاد ؟؟ بهتره یا نه؟؟
- PCOD کیست درموئید و پولیپ رحمی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من ۲۵ ساله و virgin هستم. توی نتیجه سونوگرافی تشخیص PCOD خفیف کیست درموئید 22m و و پولیپ 56×68×77 m در قسمت قدامی رحم مشاهده شده. باتوجه به اینکه علائم خاصی ندارم بجز نامنظم بودن پریود آیا نیاز به پیگیری و درمان خاصی دارم؟ و در آینده با مشکلی مواجه میشم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
- درباره آمپول واریوپپتیل
سلام چندماهی مصرف آمپول واریوپپتیل دارم تواین مدت برای انجام رابطه جنسی باهمسرم جلوگیری داشتم میخوام بدونم درزمان مصرف این دارووقتی که پریودنمیشم اگه جلوگیری نکنم مشکلی داره باردارکه نمیشم؟؟؟ممنون میشم راهنمایم کنید
- نتیجه سونوگرافی من چیست
با عرض سلام و خسته نباشید من یک کیست پنج سانتی هموراژیک داشتم که بعد از دوماه برطرف شد اما در سونو بعدی نوشته بود اندومتریال لاین 6م.م و حاوی مایع دارای اکوی داخلی
- سرطان
سلام خانم دکتر خسته نباشید 14سالمه و مجردم حدود دو یا سه سالی میشه که روی لابیا مینور سمت راست یهچیزی مثل گوشت اضافه دارم که به راحتی خم میشود و درد خارش سوزش ندارم و تابه حال مشکلی از ناحیه تناسلی نداشتم آیا سرطان هست
- سلام وقت بخیر . بنده یازده ماه پیش بخاطر خونریزی زیاد مجبور به زدن آمپول دیفرلین شدم که حدود یازده ماه راحت بودم، الان دوباره پریود شدم و شدید هم بود. سئوالم اینه که آیا این که من بعد یکسال دوباره پریود شدم همون یائسگی واقعی هست یا کاذب
سلام.من ۴۹ سالمه چندماه که پریود نمیشدم اگر هم میشدم یه روزه بود ولی الان دو هفته است خونریزی دارم اول کم بود ولی الان بیشتر شده چکار کنم قطع بشه
- متخصص زنان
باسلام بنده ساله بخاطر کیست اندو داینوژست استفاده کردم پریود نمیشدم .اینماه بخاطر نزدیکی باهمسرم و استرس بارداری ی قرص اورژانسی خوردم و در زمان پریودیم اینماه پریود با خونریزی کم شدم .علت قرص اورزانسی ست؟مگ اورژانسی قدرتش از داینوزست بیشتره؟بعد یسال پریود شدم؟
- جوش سرسفید
سلام من۲۳ساله مجردوهیچ گونه رابطه ای نداشتم ویه چندوقتی هست که ۲،۳تاجوش سرسفیداطراف کلیتوریس دراومده وقبلاهم این جوش های سرسفیدزیادبودودکترزنان تریامسیلون ان ان وزینک اکسایدوکلوتریمازول تجویزکردندکه بسیاری ازجوش هاازبین رفت اما این جوش های سرسفیدفقط کوچکترشدندوکامل ازبین نرفتندواین جوش هابعدمدتی بافشاردادن خالی می شوند.پایین کلیتوریس هم یه حالتی هست که بیشتربالمس حس میشودو دردناک است ووقتی ازاین پمادهااستفاده می کنم کمی میسوزد
- مصرف قرص کلومیفین در ماه سوم
من ۴۱ سالم دوماه کلومیفبن شب پنجم خوردم البته بگم حجم خونریزی پریودم امسال خیلی کم شده ،، ماه سوم مصرف کلومیفین …. اول و انتهای هفت روز پریودم لکه بینی فقط دو یا سه روز خونریزی دارم شب پنجم نمیرسه خونریزی به انتهای لکه بینی خیلی کم و کلا قطع میشه مصرف کلومیفین در چنین شرایطی تاثیر داره یا خیر؟
- خونریزی شدید رحمی
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من فیبروم داشتم و متاسفانه خونریزی پریودم خیلی زیاده حتی کورتاژم کردم فایده نداشت الان دکتر بهم گفته یا آیودی میرانا بزار یا آمپول دیفرلین نمیدونم چکار کنم فشارخونم دارم و سردرد ،باید چکار کنم
- جنین یک ماه دارم میخوام با قرص اورژانسی سقط کنم
- سلام وقت بخیر خداقوت عزیز میخواستم درمورد امپول لروپرمر بگم که سه ماه پشت سرهم استفاده کردم از۱۷ بهمن تا ۱۴ فروردین هنوز پریود نشدم دکتر برای فیبروم داده بود خیلی اذیت میشم گرگرفتگی دارم روز شب بدنم خیس میشه سرم داغ میشه فشار به سرم تمده شبا نمیتونم بخوابم خواستم ازشما دکتر عزیز بمرسم چکار کنم خوب بشم وپریود بشم
- عمومی
با عرض سلام وادب خدمت خانم دکتر عزیزم.در حین نزدیکی دچار خونریزی شدید شدم البته خونریزی به رنگ قهوه ای تیره بود علت چی میتونه باشه ممنونم از راهنماییتون
- سوال
سلام من یک هفته از رابطم میگذره و بخاطر استفاده از کاندوم دچار خارش شدم از بیرون و یکم داخل ترشح خاصی ندارم فقط خارش بعد خارش سوزش
- خود ارزایی
سلام خانم دکتر ، ایا اگر کسی در طول زمانهای متوالی خودارزایی کند و زمانی که برای ازدواج پیش یکدکتر زنان برود آیا این دکتر می فهمد که این دختر خوددارزایی انجام داداه است یا خیر. ممنون
- زخم دهانه رحم
سلام من مدتیه زخم دهانه رحم دارم و انواع داروهارو استفاده کردم اما هنوز لکه بینی و درد و ترشح سبز دارم
- درد شکم بعد از استفاده از پماد کلوتریمازول طبیعیه؟؟؟؟
سلام من برای اولین بار دیشب یه اپلیکاتور از این پماد به داخل واژنم ریختم و از یک ساعت بعدش شکمم درد گرفته و انگار باد داخل شکم و معدم جمع شده در صورتی که هیچ چیزی نیست میخواستم بدونم این درد طبیعیه یا خیر؟؟؟؟؟ سوال بعدیمم اینه که الان که رفتم سرویس بهداشتی چیزی از پماد بیرون نیومد مشکلی نداره؟؟؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من ۲۲ سالمه و تنبلی تخمدان دارم ۱سال و نیمه تحت درمانم ولی رفع نشد. قرص خوردن مداوم عوارض نداره؟ اصلا راه درمانی هست؟


