Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش واژن
سلام ۵۵ سال سن دارم الان مدتی هست که داخل و بیرون واژنم به شدت خارش دارد و هرچی پماد هم استفاده کردم تاثیر نداشت ایا قرص و داروی دیگری هست بتونم استفاده کنم ممنونم
- درد های شدید قاعدگی
سلام،۲۳ساله و مجرد هستم،درد های قاعدگی وحشتناکی در روز اول و ساعت های اولیه خونریزی دارم،طوری که درس و کارم مختل میشه و مجبورم خودمو برسونم بیمارستان سرم و آمپول بگیرم، دوره هام منظم هست نهایتا دو روز عقب یا جلو می افتد اما درد شدید زیر دل،درد مقعدی وحشتناک، تهوع و استفراغ و اسهال دارم، به پزشکان متعددی مراجعه کردم اما نتیجه نگرفتم،واقعا نمیدونم چیکار باید کنم دیگه خسته شدم
- آمپول پروژسترون
سلام خسته نباشید ببخشید باید امپول پروژسترون برای پریودی باید حتما دوتا باشد یکی باشد جواب نمیده؟؟
- سلام من دوتا زایمان زودرس داشتم ۲۱ هفته و۲۶ هفته که آخریش سرکلاژ بودم اما نتیجه نگرفتم حالا به دکتر مراجعه کردم که پیرناتولوژیست هستن یکیش میگه سرکلاژ شکمی کیش میگه دوباره واژینال حلا من موندم چیکار کنم به حرف کدوم گوش کنم لطفا راهنماییم کنید حتی اون دکتری که میگه واژینال میگه فرق ندارن باهم اما اگه دوست داری برات انجام میدم اما به نظرم این کارو نکن
- خارش واژن
با سلام خدمت شما خسته نباشید من از بیماراتون هستم برای خارش واژن برام کرم کلیندازول تجویز کردین مصرف کردم تقریبا یه هفته ای خوب شدم بازم خارش دارم باز از همون دارو میتونم استفاده کنم یا تجویز دیگه ای دارین؟ ممنون از شما
- قرص مدروکسی پروژسترون
به علت اینکه سه ماه یریود نشدم ۴۵ ساله هستم و آزمایش های هورمونی و پرولاکتین طبیعی بود ولی با عدم پریود ضخامت آندومتر به حدود ۱۴ رسیده مدروکسی پروژسترون را شبی ۲ عدد شروع کردم با تجویز پزشک گفتن تا ده شب یعنی ۲۰ عدد بخورم آیا بعد از خوردن ۲۰ عدد باید قطع کنم تا خونریزی شروع شود ؟ دیگه نباید بیشتر بخورم ؟ و جدار رحم بعد از قطع پریود باید به چه عددی برسد تا نیاز به کورتاژ نداشته باشم ؟ و اینکه من سینه هام فیبروکیستیک هست و تعداد زیادی کیست در هر دو سینه دارم آیا خوردن این قرصها برای کیست سینه خطرناک نیست ؟
- مصرف کپسول فلوکونازول
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر ببخشید من چند روز بود ک خارش خفیف داشتم ناحیه بیرون واژنم مجرد هستم امروز رفتم دکتر برای عفونت کپسول فلو کونازول بهم دادن امروز ک یکیش خوردم دچار لکه بینی شدم ایا علت میتونه قرص باشه راستی من فردا روز تخمک گزاریم بوده ممنون میشم راهنماییم کنید
- آبله مرغان
سلام من الان یک هفته است که آبله مرغان گرفتم قبلش دوره پریودم تموم شده بود اما با شروع آبله دوباره خونریزی کوچکی دارم یکم رنگ خون تیره هست این مشکل حادی هست ؟
- سلام وقت بخیر حدودا سه ماهه زایمان کردم یک توده زیر عمل سزارین دارم درد نداره ولی اندازه یک گردو شاید بزرگترها چکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- مشکل خارج شدن گوشت ازواژه از واژه
سلام بخشیش باشه من یک دختر مجرد هستم مشکل من این است که هنگام تشناب نمودن از واژن من یک تکه گوشت مانند زبان بدون درد وخون خارج میشود وپس وقت بلند شوم داخل میشود من از خجالت نزد داکتر رفته نتوانستم نمیدانم که چی است بسیار نگران هستم هیچ کدام رابطه هم ندارم لطفا علت این را بگوید وچی کار کنم که خوب شوم ممنون
- یائسگی با واریو پپتیل
سلام ۴۷ساله هستم دوتا سزلرین داشنم دوبار بخاطر پولیپ کورتاژ کردم که مرتبه دوم پولیپ بزرگ بود ضخامت رحم زیاد و۱۶ mmاست دکتر گفته با امپول واریو پپتیل به سمت یائسگی برم نمیدونم گار درستی یا نه؟ لطفا راهنمایی کنید۳
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام من دختر ۳۱ساله مجرد کم خونی دارم دوماه خون زدم الان یه ماه دوبار پریود میشم بار دوم خونریزی زیاد دارم از قرص ترنسید ۲۵۰چطوراستفاده کنم ممنون
- سلام من در تخمدان چپم تصویر یک کیست باجدار نازک حاوی اینترنال اکو باابعاد ۳۸×۴۱م م دیده میشه که به نفع کیست هموراژیک مباشد
- عمومی
با عرض سلام وادب خدمت خانم دکتر عزیزم.در حین نزدیکی دچار خونریزی شدید شدم البته خونریزی به رنگ قهوه ای تیره بود علت چی میتونه باشه ممنونم از راهنماییتون
- رابطه جنسی
سلام.. خانم دکتر این باور ک میکن اگه در طی 48 ساعت چندبار رابطه جنسی پشت سر هم داشته باشید.. احتمال بارداری در آخرین نزدیکی بسیار کم است.. تا چه حد درست است
- بردار نشدن
من با همسرم رابطه داشتم هیچ قرصی هم نخوردم بعد اب منیو ریخت داخل من نمیخوام بار دار بشم بعدش رفتم ی دونه قرص ال دی خوردم رفتم تو گوگل خوندم برای اورژانسی باید چهارتا میخوردم دوباره رفتم چهارتا خوردم این اشکال داره ک پنج تا خوردم امکان بارداری وجود داره؟؟؟توروخدا جواب بدین
- پیش از بارداری
سلام وقت خانوم دکتر وقت تون بخیر من قصد بارداری دارم و ۹ روز دیگه به پریودم مونده تکرار ادرار شدید دارم که تو اینترنت سرچ زدم دیدم علئم بارداری؟ منم ۲ روز قرص فنازومکس خوردم به نظر شما میتونه خطر ناک باشه تازه عروسم
- جوش نوک پستان
سلام 18 سالمه و مجرد هستم چند روزیه روی نوک سینه ی سمت چپم یک جوش کوچک سیاه دراوردم میخوام بدونم خطرناکه؟
- سلام در سونو من زده اندومتراکوژن ۸دیده شده واکوی رحم مختصر هتروژن شده وتصویر فیبرم اینترامورال تا ساب سروزال به قطر ۱۸واینترامورال به قط ۱۲رویت شده
- سلام دوماه از سزارینم میگذره در قسمت سمت چپ احساس سوزش و قرمزی دارم و ی نقطه کوچیک متورم شده و رنگ بنفش داره باید چیکار کنم؟
سلام دوماه از سزارینم میگذره در قسمت سمت چپ احساس سوزش و قرمزی دارم و ی نقطه کوچیک متورم شده و رنگ بنفش داره باید چیکار کنم؟


