Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تاخیر در پریودی
سلام وقتتون بخیر ببخشید من چندین ماهه پریود نشدم چیکار باید بکنم دکترم رفتم ولی تاثیر خاصی نداشت
- قرص دوفامد
باسلام دکتربخاطر تنبلی تخمدان وکیستی که پاره شد ومتاسفانه بعدش متوجه شدم قرص دوفامد بهم دادن که یک هفته بعد پاکی تا ۱۰شب به مدت ۳ماه استفاده کنم اگر یه موقع باردار بشم با مصرف این قرص،مشکلی پیش میاد؟ ممنون
- کیست کورپوس لوتئوم
سلام من این سیکل قاعدگی فقط خونریزی در حد لکه بینی دارم و سونو انجام دادم که کیست کورپوس لوتئوم در تخمدان راست به ابعاد ۱۹ میلی متر داشتم .
- سوال مهم
سلام خانوم دکتر من 1400/2/8پریووم تموم شد و هر دفعه ۲۳ یا ۲۴ از ۲۱ تا ۳۰ روز مریود میشم دیروز 2/23 کنی خون قهوه ای مثل مریود نیس دلی کمه در حدی ک فقط لباس زیر کثیف شد داشتم میخاستم ببینم چه مشکلی هست چیکار کنم شکم درد هم دارم یه کم یکهفته پیش هم نزدیکی با قرص ال دی داشتم که سه تا ال دی خوردم
- آزمایش بارداری
سلام. خانم دکتر من آخرین بار 28ام ماه قبل با شوهرم رابطه داشتم و رابطه محافظت نشده بود و من شک کردم ک شاید باردارم، دیروز رفتم آزمایش خون یعنی 13 روز بعد آخرین نزدیکی.. و در آزمایش میزان هورمون hcg را نوشته بود نگاتیو یعنی منفی.. حالا میخاستم بدونم میشه به نتیجه این آزمایش اطمینان کرد.. یا زود رفتم؟.. لطفاً کمک کنید.. خیلی استرس دارم..
- پماد
سلام دکتر به من پماد فنی توئین سدیم ۱ درصد دادن و باید روی لایه های داخلی واژنم بزنم آیا این پماد به داخل واژن هم میره؟ و آیا استفاده از این پماد خطری نداره و مشکلی برام در آینده بخصوص برای بارداری ایجاد نمیکنه (باعث ناباروی میشود؟؟؟)
- تکان یا ب عبارتی ضربه زدن زیر شکم
تکانی محکم در اطراف ناف زیر دل مث داخل شکم زیر دل یه چیزی محکم ضربه بزنه
- قرص سیبل
سلام من شنبه 19بعداز اتمام پریودیم .یک هفته بعد که میشه دیروز شنبه 26دوباره پریود شدم .درضمن کیست هم داشتم که چند ماه پیش عمل کردم.دکترم قرص سیبل رو برام تجویز کرد برای سه ماه.الان از چه زمانی شروع کنم ؟امروز دکتر رفتم .از امشب مصرف کنم.؟اطفا راهنماییم کنید؟
- من سینم میسوزه و ۱۳ سالمه طبیعیه
- پریود
با سلام راه کاری واسه زودتر تمام شدن پریود قصد زیارت دارم
- لکه بینی
سلام خانوم دکتر.من 31ساله مجرد هستم همیشه قبل پریودی سه روز لکه بینی دارم .این دفعه بین دو پریودی لکه بینی داشتم.سنو گفته ضایعه اکوژن دیده میشه یعنی خطرناکه خیلی استرس دارم
- کیست
سلام من پریود نامنظم داشتم سونو انجام دادم کیست سه سانتی در تخمدان سمت راست مشاهده شده فاقد سپتا برای درمانش چه تجویزی دارید ممنون میشم کمک کنید
- کاردیولیپین
سلام خانم دکتر خسته نباشید، عدد کاردیولیپینIgm در آزمایش 18.5 باشه یعنی چی؟
- پماد لکورکس
من از پماد لکورکس استفاده کردم پنج روز رحمو فریز کردم هیچ لکه بینی نداشتم تا امروز صبح خونم مثل پریودیمه مممکنه مال پماد باشه
- پرده بکارت
من دوران پریودی خیلی دردناکی دارم و لخته خون و تکه های شبیه گوشت که شبیه لخته بزرگ خون هستند گاهی اندازه ۲ بند انگشت خارج می شوند...می خواستم بدونم خارج شدن این تکه گوشت ها به پرده بکارت آسیب نمی زنه؟
- عقب افتادن پریودی
سلام من ۲۱سالمه دوروزه پریودنشدم بعداینکه هیچ گونه علائمی ندارم فقط دهانم تلخ تلخ است ودلشوره بی بی چک هم زدم منفی شد
- درد در ناحیه مقعد اول پریود
درود و خداقوت
دختری ۱۵ ساله دارم که دو ماهی است دو، سه روز اول پریود به شدت دچار درد در ناحیه مقعد می شود، لطفا راهنمایی بفرمایید چه کمکی میتونم به وی کنم.
بسیار سپاسگزارم. - درد زیر شکم
سلام دکتر خسته نباشید من دیروز که از خواب بلند شدم درد خیلییی شدیدی را زیر شکم خود داشتم و چند ساعت بعد کمی آرام شد تا امروز صبح که خوب بود متأسفانه ضربه محکمی به پایین شکمم وارد شد الان درد دارم و احساس سنگینی میکنم زیر شکم خود و اطراف مستانه و احساس میکنم هر لحظه زیر شکمم چیزی میخواد بیرون بریزه ۱۵ سالمم هست مجرد هستم خیلی نگرانم گفتم از شما بپرسم اگر خطرناک به دکتر مراجعه کنم
- آمپول دیفرلین
با سلام و خسته نباشید من دخترم ۱۰ سال و ۹ ماه سن داره، و علایم بلوغ داره و تقریبا علایم کامل شده ولی هنوز پریود نشده بود ، برای اینکه پریودشو به تعویق بندازیم با تشخیص دکتر غدد آمپول دیفرلین ۱۱/۲۵ رو در تاریخ ۲۶ خرداد شروع کردیم . دختر من دیشب به قورت ناگهانی ۱۲ روز بعد از تزریق آمپول پریود شده و هنوز خونریزی داره خیلی نگرانم ممکنه علت رو بفرمایین؟ ممنون میشم و اینکه باید چیکار کنم؟
- عقب افتادن پریودی
۱۳ آبان آخرین پریودم بود الان این ماه اصلا پریود نشدم ۱ماه و۱۱ روز عقب افتاده چرا اینجوری شده دلیلش چیه؟؟؟


