Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوگرافی ntوجفت خلفی
سلام خانم دکتر عزیز سوالم درمورد اینه که توسونوگرافیم نوشته جفت خلفی لترال چپ ومارژینال باگرید 0مشاهده شد که تانزدیکی int/os کشیده شده است میشه درموردش توضیح بدید لطفا ممنون میشم . وآیا خطرناکه؟؟
- بعد از سقط چه مدت باید قرص ال دی مصرف کرد؟
در هفته ششم بارداری جنین سقط شد. بعد از چند روز لکه بینی و خون ریزی داشتم، دکترم قرص ال دی تجویز کرد شبی یک عدد بعد از چهار روز خونریزی قطع شده، آیا باید مصرف قرص رو ادامه بدم تا ۲۱ روز قرص تمام شود؟
- عمومی
سلام من دوساا بعدزایمان درهفته اگر3بارنزدیکی داشته باشم حتمادوبارش لبه واژنم خون میادبااینکه ازژل هم استفاده میکنم دلیلش چیه؟
- زنان
سلام خانم دکتر ببخشید سوالم اینه که از واژنم یه چیزهای سفید مثل نشاسته گاهی اوقات میاد .خطری نداره ؟ و چکار کنم
- سرکلاژشکمی
سلام من یه سقط در ۲۱هفته بعدامینوسنتز یه حاملگی پوچ تا۸هفته زایمان زود رس در۲۶هفته باوجنود سرکلاژ داشتم از شروع ماه۴ دهانه رحم من شروع میکنه به باز شدن با وجود استراحت الان دنبال راه حل هستم سرکلاژ شکمی جواب میده؟ من خودم مشکل کرومزوم۹هم دارم که میگن سقط مکرر میاره ایا سرکلاژشکمی جواب میده؟ شما لاپراسکوپی عمل میکنین؟ تو خدا کمکم کنین
- سلام شبتون بخیر بعد یک سال از سزارین با بلند کردن بچه که ده کیلو هست جای زخمام میسوزه آیا بخیه ها از داخل باز شده ممنون میشم پاسخ بدین
- ضخامت دیواره رحم بعدازسقط
سلام من سقط داشتم داروخوردم ودرسونوشکمی گفتن مشکلی ندارم ۲۰اردیبهشت دربیمارستان داروخوردم الان ضخامت رحمم رفته بالا سونوواژینال انجام دادم احساس گرفتگی وفشار درشکم دارم دکترم میگه احتمالا تیکه باقی مونده وباید کورتاژبشم گفته صبرکنم پریودکه شدم دوباره برم سونواگه ضخامتم پایین نیومد کورتاژ کنم الان وقت پریودیمه شکمم سفته ولی پریودنشدم الان باید چه کارکنم به نظرتون ممکنه هنوزتیکه داشته باشم؟راه دیگه ای به جز کورتاژنیست؟
- ترشحات زرد رنگ بعد سزارین
سلام وقت جناب دکتر بخیر باشه من ۱۲ روزه ک سزارین کردم ولی خونریزیم یباره قطع شده و ترشح زرد رنگ دارم و لکه زرد رنگ خارج میشه ک یبوست هم دارم در ضمن مثانم درد داره و ب سختی ادرار میکنم لطف میکنید جواب بدید
- سلام دربرسی انجام شدهH,S,G ،پس از تزریق کنتراست کاویانی رحم نمایان شد که دارای شکل طبیعی است،لوله های فالوپ هردوت کنتراست پرشده ،مخاط لوله فالوپ چپ در ناحیه امیدواری اندکی ضخیم ولیSpiIlageکنتر است به صفاق ازهردولوله صورت گرفته است لطفاً واسم بگید خوب یا بد از نگرانی دارم کلافه میشم
- آزمایش غربالکری دوم
سلام آزمایش غربالکری دوم من در ۱۷ هفته و ۳ روز به این صورت هست ممنون میشم تفسیر کنید . سنم هم ۳۰ ساله . AFP 0.59 uE3 0.92 bcG.1.14 lnhibin.0.95 . تو اون یکی کادر هم نوشته low Risk
- ای وی اف
سلام خانم دکتربخاطرهزینه هاالزهرامیرم سه بارای یوای کردم بخاطرضعیف بودن اسپرم همسرم الان دکترمیگه ای وی اف اسپرم ضعیف باشه تاثیرداره ممنون میشم راهنماییم کنین پارسال همسرم دارواستفاده کرده بود
- بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشیدمن توهفته ۱۲بارداری رفتم ان تی گفت احتمالن پسره بعدتوانومالی ۱۸هفته بهم گفتن دختره احتمالن تو۲۳هفته رفتم پیش دکترم واون گفت که جنین حالت بریچه وپسره وهفته ۲۵رفتم یه جای دیگه سونوواون گفت بریچه ودختر حالا من موندم واقعن جنسیت جنینم چیه ؟میخاستم بدونم بریچ بودن تاثیری توی تشخیص جنسیت داره ؟
- قرص ضدبارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من برای جلوگیری از بارداری قرص ال دی 21 روزه استفاده میکنم ب طور منظم..یک شب فراموش کردم قرص رو بخورم شب قبلش هم رابطه داشتم همینطور شب بعدش البته شب بعدش یدونه قرص خوردم و بعدش رابطه بدون محافظت داشتم الان نگرانم ک بلردار بشم..البته از ترس 3 قرص دیگ هم بهد از رابطه خوردم
- مصرف قرص اورژانسی
با سلام.من در روز ۶ام پریود ک تازه شب یبلش پریودم قطع شد رابطه داشتم البته مستقیم داخل واژن نریخت ولی ممکنه مالیده شده باشه.برای همین روز بعد ینی ۲۰ساعت بعد از رابطه دو تا لونژیل ۷۵باهم خوردم.چن روز بعد به مدت ۳رور لکه بینی داشتم نه خونریزی کامل.چون تازه پریود شده بودم.آیا ممکنه باردار باشم؟
- سلام. من یه اسیب دیدگی داخلی بالای واژن که پاره شده بود داشتم و ضربه به سمت راست تناسلی و غده ی بارتولن.درمان نکردم و دوسال میگذره. زیر شکمم و شکمم و پهلوم ورم کرده و مثل شکم صدا میده حتی سینم و عضله ی قلبمم همیطور. عضلاتم میکوبه و صدا میده انگار هوا داخل عضلاتم. خطرناک؟ مشکل چیه؟ تو سنو گرافی چیزی معلوم نشد پس مشکل از کجاس
- شپش در بارداری
سلام من از ۲۷هفته باردارم از خواهر کوچیکم شپش گرفتم کارم شده گریه چیکارکنم که از بین بره خیلی میترسم توروخدا یه راه حل بگید میترسم از شامپو استفاده کنم بدباشه
- پریود نامنظم
سلام روزتون بخیر ببخشید من تازه چکاپ کامل انجام دادم ک گفتید همه چی اوکیه فقط ی ذره عفونت داری ک نیاز ب دارو هم نیس .ولی الان دوماهه پریودام نامنظم شده و ۱۰ روز دیرتر پریود میشم در صورتیکه قبلا پریودام منظم بوده .ممنون میشم جواب بدید
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- بارداری
بنده ۳۸ سال دارم قصد بارداری دوم رو دارم سیکل ماهیانه ام ۲۵ روز و گاهی ۷ و گاهی ۸ روز دوره پریودم هست میخواستم زمان تخمکگذاریمو بدونم
- دل دردهنگام پریودی
سلام خسته نباشید ببخشیدمن حدود۲۰روزقرق جستیران مصرف کردم بعداز۲۰روزنخوردم الان دوروزپریودشدم زیردلم دردشدیدداره صبح هم یک لخته مثل کیست ازم خارج شدحالاهم خیلی درددارم علتش چیه چکارکنم


