Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام. برای این زخم که پایین نوشتم میتونم اب و بتادین رو بریزم داخل واژن با سرنگ؟تاثیر داره؟
- تفسیر جواب پاتولوژی
Received in formalin fixed container consist of multiple pieces of creamy brownish soft m,1.5x1x1 cm totally.sections show endometrial tissue with tubular and dilated gland lined by pseudostratified epithelial cells in cellular stroma with congestion and hemorrhage endometrial curettage
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید ایا همزمان با سرکلاژ شکمی بالاپارا فضای داخل رحم ازنظر ناهنجاری بررسی میشه ؟یافقط باهیسترو امکان بررسی هست؟
- ترمیم پرده بکارت
خسته نباشید من دوسال پیش با نامزدم رابطه داشتم و غیر عمد بکارتمو از دست دادم و فورا به بعدش ترمیم کردم ولی بعد از دوسال و نیم که رابطه داشتم بدون هیچ دخولی ازم خون اومد و قرص مدروفم ۵ هم مصرف کردم ۱ هفته دکتر تجویز کرده ایا ممکنه از اون قرص ها باشه؟ که فورا به دکتر مراجعه کردم که گفتن سالمه پردتون و حلقوی ارتجاعی هستش میخاستم درصورتی ک من دفه اول خون اومد ازم وقتی به دکتر گفتم گفتن چون دوسال و نیم از ترمیمم گذشته و خوب ترمیم شده پرده شما حلقوی ارتجاعی هس میخاستم بدونم این امکان داره؟ ایا من بعد از اولین نزدیکیم خون میاد ازم؟
ممنون میشم جوابمو بدین - خونریزی
سلام ببخشید اینقده خونریزی دارم میترسم نمیدونم چطور بند میاد
- امپول دکاپتیل
باسلام خونریزی شدید قاعدگی دارم.دکتر امپول دکاپتیل تجویز کرده است.ایا عوارضی دارد؟درضمن داروی واریس پا،ریواکسابان ۱۵ دارم مصرف میکنم و دوکسیم ۵۰۰
- ساک حاملگی در سونو بعد از مصرف سایتوتک
- ترشحات بارداری
کم شدن ترشحات بارداری طبیعی است؟
- پرولاکتین
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من حدودا ۲۰ سال بود که قرص اسپیرونولاکتون به خاطر جوش و بالا بودن هورمون مردانه مصرف میکردم و الان حدود ۲ ماه است که ازدواج کردم و دیگر قرص اسپیرونولاکتون مصرف نمیکنم و به جای آن برای جلوگیری از بارداری قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم. ۳۸ سال دارم. دو ماه قبل که آزمایش خون هورمونی دادم پرولاکتین خونم بالا بود و دکترم گفت به خاطر استرس بالایی است که به خاطر شغلم دارم و دارویی هم بهم نداد و فقط گفت همان قرص سیپروترون کامپاند و برای پیشگیری از بارداری بخورم. حالا سوال اول اینه که آیا استفاده از قرص سیپروترون کامپاند باعث بالا رفتن بیشتر پرولاکتین خونم میشه یا نه؟ سوال دوم اینکه بالا بودن پرولاکتین خونم اثر قرص ضد بارداری و کم میکنه و باعث بارداری میشه یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. چون نگرانم که مبادا باردار بشم.
- فریز
سلام خانوم دکتر من دو هفته پیش پیشتون فریز کردم بعده سه روز پریود شدم دهرو هم استفاده کردم الان ترشح ها خیلی کم شده ولی رنگ ترشحم زردو سبزه روی پد بهداشتی .نگرانم خیلی چیکار باید کنم
- حاملگی اتفاق افتاده یا خیر
سلام من با دوست دخترم ... نزدیکش بردم ولی داخل نکردم و ایشون هم پرده داره هنوز ... ازون روز به بعد میگه من حس می کنم توی شکمم یه نبض می زنه ( کنار ناف) یکمم حس دل پیچه سمت راست شکمم دارم
که تو نت دیده بودیم دل درد از علائم حاملگیه
سینش هم حساس شده البته نزدیک پریودیش هم هستمیشه جواب بدین که حامله س یا نه ؟
و یک ساعته که درد واژن گرفته ( قبلا همچین دردیو تجربه نکرده بود ) و پریودیش نزدیکه نمیدونم مربوطه به پریودی یا همون حاملگیه - واریس
با سلام و خسته نباشید خدمت شما،برادرزاده ام شانزده ساله و مجرد هستن مدتی پیش متوجه ی توده در ابتدای واژن خود شد به متخصص زنان مراجعه کرد که بهد از معاینه گفتن واریس هست و دارویی ندارد فقط اگه باعث ناراحتی شد بوسیله جراح باید جراحی شود و مربوط به متخصص زنان نمیشود، خانم دکتر نظره شما چیست مگه در ناحیه تناسلی اونم ابتدای واژن واریس ایجاد میشود؟
- بارداری ،سرما خوردگی
من باردار هستم ،سرما خوردم گلو درد ،می خواستم سوال کنم میتونم دارو یا پنی سیلین بزنم ؟؟؟
- قرص اورژانسی اگه مصرف کنیم ساعت ۱۲ظهر تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو۶۰۰مصرف کرد
سلام ببخشید قرص اورژانسی وقتی مصرف میکنیم تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو ۶۰۰مصرف کنیم
- قطع شدن سریع خون پریودی
روز اول پریدم هست میخوام قطع بشه تا فردا
- جفت گرید ۳
سلام وقت بخیر،در سونوی ۳۶ هفته بارداری جفت من رو ضخامت و اکوی طبیعی و گرید ۳ گفتن،این گرید برای ۳۶ هفته بالاست؟و مشکلی برای جنین بوجود می آورد؟
- آندومتریوز
سلام وقتتون بخیر بنده 43 ساله هستم آندومتریوز رحم دارم دکترم قرص دینوژست تجویز کرد یک ماهه دارم میخورمش ولی مدام لکه بینی قهوه ای و قرمز داشتم و قطع نشده هنوز دکترم هم اجازه نداد که قرص روکین مصرف کنم گفت برای سن من ممنوعه حالا موندم چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید که چیکار کنم که لک بینیم قطع بشه ممنونم
- بارداری
سلام پریودم نامنظم بود و اقدام ب بارداری کردم و پزشک زنان قرص مدروکسی پروژسترون رو بهم دادن ک از ۱۵تا۲۵پریودم روزی ۲عدد بخورم برای ۳ماه دارو بم دادن و الان پریود شدم یعنی من تاپایان دوره ۳ماه نمیتونم باردار بشم؟
- سلام اگه قرص اورژانسی بخوری بعد چند ساعت میتونی سیتریزن بخوری
سلام اگه قرص اورژانسی بخوری بعد چند ساعت میتونی سیتریزن بخوری
- تعیین جنسیت قبل از بارداری
سلام من 33سالمه ام تازه دو ماهه عروسی کردم دوست دارم بچه ام دوقلو بشه یکی دختر و یکی پسر خیلی دوست دارم بچه ام دوقلو بشه..فقط از راه تغذیه چیکار کنم ممنون میشم جوابمو بدین


