Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
سلام من ۴ روز قبل سقط جنین داشتم لخته هم زیاد داشتم دیروز رفتم سونوگرافی در پاسخ سونو نوشته بود ساک حاملگی دفرمه در کاویته آندومتر که نشانه بقایای بارداری هست این یعنی چی یعنی هنوز سقط نشده امکان داره خود به خود سقط بشه یا نه
- اقدام بارداری
سلام خداقوت ایا به ارگاسم رسیدن زن چند روز بعد از اقدام برای بارداری ضرر دارد؟ رابطه جنسی و ارضا شدن در روزهای بعد از اقدام مانع لقاح و بارداری میشود؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من دوقلوی همسان باردارم ۱۲ هفته هستم.خواستم بدونم مولتی ویتامین pregnacare orginal مکمل خوبی هست ؟
- تاخیر پریودی
سلام من ۱۱/۲۶ پریود شدم۱۲/۲۶ و ۱/۲۶دیگه پریود نشدم وهیچ گونه جلوگیری هم نداشتم و دارویی هم مصرف نکردم سونوگرافی هم دادم مشکلی نه من وتو همسر نداریم ولی هرچی بیبی چک میزنم منفی است ایا امکان بارداری است
- بارداری
سلام من هفته۶مم پس از ارگاسم بدون دخول لکه بینی صورتی روشن مشاهده کردم ایا خطرناکه؟باید چیکار کنم
- دل درد
من هفته ۱۱ بارداری هستم هفته پیش یبوست داشتم ولی از اغاز این هفته دل پیچه میگیرم و شکم کار میکنه درد پریودی دارم اینها طبیعی است
- بقایای سقط جنین
سلام وقت بخیرمن حدود ۴۵ روز پیش سقط داشتم ک حدود ۳ سانت بقایا مونده بود اخرین سونویی ک انجام دادم گفت ۲ سی سی باقیمانده حالت خون واین مدت لکه بینی داشتم پریود نشدم ممکنه با پریود دفع بشه؟یا نیاز به کورتاژه
- بارداری
بنده ۳۸ سال دارم قصد بارداری دوم رو دارم سیکل ماهیانه ام ۲۵ روز و گاهی ۷ و گاهی ۸ روز دوره پریودم هست میخواستم زمان تخمکگذاریمو بدونم
- فیستول
سلام وقت بخیر ایا فیستول (خروج باد واژن)مانع بارداری میشود و یا اگر باردار شویم در بارداری مشکلی ایجاد میکند؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر من برای بارداری اقدام کردم اولش با یکبار نزدیکی تا ۸ روز اب منی داخل نریخته شد بعد هشت روز باز نزدیکی کردم ایا من حامله میشم یا اینکه باید چیکار کنم برای بارداری ؟ اقدام اشتباه بود با یکبار نزدیکی حاملگی ایجاد نمیشه خیلی میترسم که مشکلی داشته باشم
- استفاده از آمپول پروژسترون در بارداری
سلام ببخشید خانم دکتر من دوماه پریودیم عقب افتاد و فکر نمیکردم باردار باشم. سه روز پشت سر هم روزی دوتا آمپول پروژسترون زدم. بعد فهمیدم در هفته ی هفتم بار داری هستم. آیا خطری برای جنین داره؟
- بچه ی دوم دختر باشه
میخواستیم بچه دو ممون اول سالم باشه بعد دختر.چیکارکنیم؟ممنون
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر....من یه هفته قبل ازپریودم قرص اورژانسی اونیم یه ربع بعداز رابطه خوردم ۵روز پریودم عقب افتاد بی بیچک دوتا خط خیلی پررنگ انداخت ازمایش خون دادم بتا۱۵۰۰زده بود بارداربودم ایا قبل از قرص بارداربودم یا قرص تاثیرنداشته ممنونم راهنمایی کنین
- بارداری
سلام دکتر. ۲۷ هفته و نیمم ۲۰ هفته با سرویکس ۲۲ سرکلاژ شدم. استراحت مطلق کردم بعد از عمل یعنی فقط برای دستشویی پا میشم. امروز سونو دادم طول سرویکسم شده بود ۲۶ . میتونم استراحتمو کمتر کنم ؟ شیاف و آمپول پروژسترون هفتگی میزنم. ۲۷ و نیم هفته ام.
- درد زیر شکم در بارداری
من در ماه اول بارداری ام درد زیر شکم شدید دارم و شیاف پروژسترون هم استفاده میکنم.این درد طبیعیه؟
- بارداری
سلام من ۷ هفته باردارم شیر خیلی دوس دارن ولی گرم میخورم اذیت میکنه شیر سرد از یخچال میخورم ضرر داره ؟
- نتیجه سونوگرافی
سلام خوبی خانم دکتر من ۲۶ روزه زایمان کردم دوقلو رفتم سونو گفتن اکوژن ب قطر ۱۱در۱۳ مشاهده شد نگرانم چیه اکوژن ممنونم کمکم کنید
- قرص اوسیز۷۵٪
سلام وقت بخیر حین رابطه با کاندوم ،متاسفانه کاندوم تو واژنم پوند و موقع خارج کردن کمی از منی ریخت.بلافاصله دو عدد قرص اوسیز ۷۵٪خوردم.ولی قرص مال دوسال پیش هستند.تاریخ هم درج نشده بود روی بسته ش.الان مجدد از داروخانه تهیه کنم؟یا اثر دارن؟
- مصرف آسپرین قبل بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر ممنون از اینکه به سوالات ما پاسخ می دهید در سوال قبلی که پرسیدم به خاطر کمبود ویتامین د به میزان( ۵/۵ )،شما پاسخ دادین که باید حداقل یک ماه قبل اقدام به بارداریم ویتامین د مصرف کنم و چون دو ماه قبل برای دو ماه اسپرین برایم تجویز کرده بودین مصرف کردم آیا برای یکی دو ماه آینده تا بارداری باز اسپرین مصرف کنم یا خیر؟ و اینکه میزان مصرف ویتامین د چه مقدار باشه و بعد اینکه اقدام کردم باز میتوانم از این ویتامین د و فولیک اسید ۴۰۰ استفاده کنم؟
- آیا ممکنه باردار باشم
سلام خانم دکتر من دو ماه اقدام کردم هر دوماه سر موعد پریود شدم ولی با مقدار کمتر وسه روز پاک میشم تکرر ادرار دارم گرسنه شدید وتعریق زیاد ودرد شکم ولی مداوم نیست این ماه دو روز بعد پاکی بی بی چک زدم منفی شد به نظر شما احتمال بارداری هست؟باید آزمایش خون بدم؟کی؟


