Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین و
با سلام یه ماه پیش سقط خودبه خودی درهفته نهم به دلیل توقف رشد جنین در هفته هفتم داشتم که در همان روز سقط با سنو گفتن که چیزی از بارداری نمانده و سقط شده است . بعد از گذشت ۳۰ روز پریود شده ام ک بعد در روز هشتم پریودم که خونریزی کامل قطع شده احساس درد خفیف در شکم و گاهی ناحیه تناسلی دارم آیا این علائم درد نشانه باقی ماندن بقایای سقط است ؟؟؟
- بارداری
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم من صب ساعت 4و5 صب رابطه با نامزدم داشته ام ولی منی روی واژن ریخته شد ولی با دستمال کاغذی پاک کردم یکم روی واژن نامزدم پخش شد الانم احساس خستگی حالت تهوع داره و پاهاش سرد هنوز قرصم استفاده نکرده میخواستم ببینم احتمال بارداری هست واگه قرص اورژانسی بخوره جلوی بارداری را میگیره
- بارداری
سلام آيا خوردن يك عدد قرص ويتامين دي ٥٠٠٠٠ در هفته ٥ بارداري براي جنين مشكل ايجاد ميكند
- سقط۱
سلام من ۳۹ سالمه سال ۹۹ زایمان داشتم سزارین ، سال بعد باردار شدم تا هشت هفته قلب جنین تشکیل نشد مجبور به شدم، سال بعدش هم باردار شدم سونو انجام دادم گفتن ساک حاملگی دفرمه تو هفته پنجم که بعد ۳ روز خودبخود سقط شد میشه راهنماییم کنین چیکار کنم
- بارداری
سلام ۲۷ ماه پیش پریود شدم وتمام علایم بارداری رو داشتم سیکل قاعدگی ۲۸ تا ۳۰ روز وامروز یه لک قهوه ای کم رنگ دیدم دیروز صبح آزمایش بتا دادم ۱/۲بود آیا امکان داره باردار باشم الان کمردردم دارم دوماه پیشم یه سقط داشتم
- رابطه جنسی
اگر کسی رابطه جنسی داشته باشه وآلت مرد به طور کامل در داخل نرفته باشه وقبل اینکه اب مرد بیاد مرد اون را خارج کنه وبعد ابش بیاد در خارج از واژن امکان حاملگی است
- با سلام آیا پولیپ رحم به اندازه 13 میلیمتر که هیچ مشکلی ایجاد نمیکند ودر سونوگرافی تشخیص داده شده نیاز به جراحی دارد؟
- درمورد توده هایپواکو
با سلام . مادرم سونوگرافی و ماموگرافی پستان دادن و در سینه راست ایشان دو توده هایپواکو با حدود نامنظم حاوی قلوب عروقی یکی به ابعاد8*15 و دیگری به ابعاد 7*10 دیده شده آیا این علائم خطرناک است؟؟؟
- لکه بینی
با سلام سیپروترون کامپاد به دلیل موی زاید مصرف میکنم یک عدد قرص باقی مانده وله لکه بیتی دارم و پریود شدم دلیل چیست و چکار باید بکنم
- بارداری
سلام فقط چند ثانیه الت تناسلی نامزدم با من برخورد داشت ارضا هم نشده بود امکان بارداری هست؟
- فولیکول
سلام.من دوماه پیش به دلیل قطع نشدن پریودیم سونوگرافی دادم که کیستی در سمت راست رو نشون داد.بعد از دوماه مصرف قرص HDو روکین،مجددا سونوگرافی دادم که فولیکول ۲۴رو در سمت راست و آندومتر تری لاین رو نشون داد.ممنون میشم راهنماییم کنید چکار کنم و دلیلش چیه
- واژن
سلام خانم دکتر با خودارضایی فقط مالش کلیتوریس واژن گشاد میشه یا ن من الان ۶ ساله خودارضایی میکنم فقط مالش کلیتوریس بعدش امروز خواستم ببینم پردم اسیب دیده یا ن جلو واژنم اینه گذاشتم دیدم گشاده ممکنه به خاطر خودارضایی باشه البته بگم چند باری دیدم گشاد نبود بعضی مواقعه اینجوری میشه بدون اینکه خودارضایی کنم
- تخمدان پلی کیستیک
سلام دکتر من ۱۶ سالمه و تنبلی تخمدان دارم باید برای درمان برم دکتر؟یا به مرور خوب میشم ؟چون میخوام برم لیزر و گفتن اگه درمان نکنم دوباره موها درمیاد لطفا حواب بدین ممنونم🧡
- زگیل تناسلی
سلام خسته نباشیدلطفادرباره شکل زگیل تناسلی توضیح میدن من اینماه کاندیدای وی افم ولی نزدیک واژنم یه دونه است خیلی نگرانم ایانمیتونم ای وی اف شم زگیل پاپ اسمیر۵ ماه پیشم سالم بودخیلی استرس دارم کمکم کنیدلطفا
- عمل زیبایی لابیاپلاستی
سلامببخشيد من خرداد ٩٦ عمل لابياپلاستي تو بيمارستان به روش برش v انجام دادم و با اينكه تمام مراقبتهاي بعد عمل رو مو به مو انجام ميدادم، بخيه هام باز شد و مجدد تو مرداد ماه براي ترميم رفتم مطب و بازم بعدش كامل رعايت كردم اما بازم جای بخيه هام باز شد به دكترم ميگم ايشون ميگن دوباره بيا بيمارستان ليزر كنم و كلا لابيا رو بردارم اما ميترسم بازم ناجور بشه و وضع ازين بدتر بشه از طرفي هم بخاطر ظاهر زشتي كه بعد عمل ايجاد شده دچار افسردگي شدم. خواهشا راهنماييم كنين
- فکوس اکوژن در رحم
سلام خسته نباشید،مجرد هستم سنوشدم نوشته توسنوگرافی که فکوس اکوژن در میانی رحم دیده شده،راهنماییم کنیدلطفا
- پودر چاقی رویال
سلام ۱۷ سالمه از پودر چاقی رویال اصل استفاده میکنم میشه بدونم تاثیری روی نازایی و پریودی داره ؟ عوارضش چیه ؟
- معاینه بکارت
سلام من ۴سال پیش رفتم پیشه ماما معاینم کرد گفت خراش داری به مرورزمان خراشه ازبین میره ۲۳سالم بود.بعده ۲سال باز رفتم معاینه دکتر گفت خراشی وجود نداره امایه تیکه خون هست
- کیست تخمدان
سلام. خسته نباشيد خواستم بپرسم كيست به اندازه٢٨ميليمتر براي بارداري مشكل به وجودمياره
- غربالگری مرحله دوم
سلام خانم دکتر ببخشید اگر میزان آلفا فیتوپروتئین در آزمایش آمینیوسنتز بررسی نشه ، برای بررسی نقص لوله عصبی NTD، باید غربالگری مرحله دوم انجام بشه؟


