Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت
سلام خانم دکتر دو روزه خارش ناحیه تناسلی دارم ترشح هم دارم درد شبیه پریودی هم دارم احساس میکنم عفونت دارم )چون موقع مقاربت شوهرم از آب دهانش به واژن میزنه) اگر میشه راهنماییم بفرمایید
- عفونت
علت سوزش و خارش و قرمز شدن واژن چی هستش؟عفونت قارچی هستش یا باکتریایی؟
- پستان..
- تنبلی تخمدان و قرص سیپروترون کامپاند
سلام وقتتون بخیر بنده چندماهیه که تنبلی تخمدان گرفتم و پریودم از ۵ روزه به ده روزه تبدیل شد و دکتر به مدت سه ماه قرص سیپروترون کامپاند برام تجویز کردن که این ماه که ماه اول بوده خوردم الان که پریود شدم و روز دومه بشدت خونریزیم کمه در حد چند قطره فقط خون میاد کلا داره قطع میشه پریود تا حالا هم این قرص رو نخورده بودم بار اولمه ببخشید خانم دکتر میخواستم بدونم به قرصم ادامه بدم برای ماهای بعد یا قطع کنم قرص رو کلا؟ قبلشم دوماه قرص روکین خوردم که تاثیر خاصی نداشت رو پریودم مجرد هستم و ۲۴ سالمه
- ورزش برای تنبلی تخمدان
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر خسته نباشید.من چندسالی هست تنبلی تخمدان دارم الان میخوام اقدام به بارداری کنم گفتن ورزش بکنم،من زومبا میرم ولی یه عده مگن یوگا بهتره واقعا نمیدونم کدوم ورزش واسم بهتره!ممنون میشم راهنماییم کنید
- چسبندگیرحم
ایاچسبندگی.رحمباداروبرطرفمیشهیاخیر
- آی وی اف
سلام من امروز ۱۱روزه انتقال انجام دادم روز دهم انتقالم بی بی چک استفاده کردم منفی شداسترس گرفتم میخواستم ببینم امکان داره حامله نشده باشم یاهمونآزمایش بتارو انجام بدم بهتره.من ۵روزقبل انتقالم آمپول پروژسترون،قرص استرادیول،شیاف،کپسول فرتیل سی ام ،دوفامد و استفاده کردبه تجویز پزشک به نظرتون چیکار کنم بهتره
- مصرف قطره ویتاگنوس
سلام خانم دکتر من ۲۶ سالمه و مجردم تقریبا ۷ ساله که حجم خونریزی پریودم کم شده ،دوره هام منظمه و ۲۸ روزس ولی حجمش کم شده و از ۵ روز رسیده به دوروز یک و نیم یا دو روز خونریزی دارم و روز سوم قطع میشه و روز چهارم هم یکم لکه بینی دارم همون سالی که این مشکلو پیدا کردم سونوگرافی انجام دادم که نرمال بود و هیچ مشکلی نداشتم ،آزمایش های پرولاکتین، اهن، کمخونی، تیرویید و ویتامین دی هم انجام دادم که همش نرمال بود حالا سوالم اینه میتونم از قطره ویتاگنوس استفاده کنم؟ این قطره کمک میکنه که خونریزیم دوباره مثل قبل بشه و زیاد بشه و اینکه آیا عوارضی داره یا نه؟ ممنون
- علت تاخیرپریودی
سلام دختری هستم مجرد26ساله یه روزازتاریخ پریودیم گذشته پریودنشدم ولی شکم درددارم چندماهه خودارضایی هم دارم میشه لطفاجواب بدین
- مشکل قرص ال دی
با سلام، بنده مبتلا به pcos هستم و دکتر برایم قرص ال دی تجویز کردند، تا قبل از خوردن این قرص ها من هیچ جوش پوستی نداشتم اما الان که حدود 10 روز هست که ال دی مصرف می کنم صورت و حتی بدن من شروع به زدن جوش های زیاد کرده. به نظرتون مصرف قرص رو قطع کنم ؟ و این جوش ها به دلیل تغییر هورمون هاست یا جنبه حساسیت داره؟ ممنون
- سلام وقتتون بخیر من پریود شدیدی دارم
لخته های بزرگ دارم درد شکم وپادرد شدید سه سال زایمان کردم هیچ سونوگرافی هک انجام ندادم انقدر لخته ها بزرگ نگران شدم سرگیجه هم میگیرم لطفا راهنمایی کنید
- پولیپ
- بیمارستان
سلام .شما در بيمارستان اريا هم سزارين مي كنيد
- ترشحات بارداری
سلام من دو ماهه باردارم. از اول بارداری ترشحات آبکی بی رنگ همراه با ترشحات غلیظ زرد رنگ بدون بو و بدون خارش دارم. .البته روی دستمال کاغذی زرد رنگ نشون میده .طبیعیه یا عفونته؟
- در مورد جذب دارو
سلام شبتون بخیر من امروز آمپول رو تزریق کردم و دارو در محل تزیق به صورت تجمعی باقی مونده میخوام بدونم چقدر طول میکشه که پخش و جذب بشه و آیا احتمال اینکه جذب نشه هست ؟
- نامنظم بودن پریودی
سلام خسته نباشید من دختره باکره هستم و دوماه پریود نشدم میخواستم علتش رو بدونم . با تشکر
- سلام بعد از استفاده از قرص واژینال کلیندامایسین خونریزی داشتم دلیلش رو خواستم بدونم ممنون
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۱۹ سالمه و مجردم لابیا های خارجی واژن من بسیار چروکیده شده و کمی تیره میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه و آیا در این سن این چروک ها طبیعیه ؟؟سپاس
- Pco
سلام 26سالمه مجردم دکتر متخصص زنان برام سیپروترون کمپاند برای کم شدن موی زاعد صورت و تنظیم پریود داده ولی الان ماه اولم ریزش مو دارم خیلی زیادتر از قبل شده...
- زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر من حدود دوسال پیش به زگیل تتاسلی مبتلا شدم بعد از مدتی لیزر کردم الان احساس میکنم یه کوچولو دوباره در اومده مطمن مطمن نیستم زگیل هست یا نه تازه خوشحال شدم خوب شدم الان چند روزه واقعا ناراحتم و افسردگی دارم میگیرم دستور میدین چکار کنم


