Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خود ارضایی با سینه
سلام من دختر مجردم ۱۷ سالمه ۵ ساله با سینه هام خود ارضایی میکنم تا حالا هیچ مشکلی پیش نیومده ولی این عوارض داره؟ باعث ناباروری و مشکل تو رابطه جنسی در اینده میشه؟
- اکوژن متعدد tiny در میومتررحم مشهود است. ایا حاملگیه
- قرص جلوگیری
سلام وقتتون بخیر...یه سوال داشتم ...من ده روزه قرص جلوگیری سیبل دارم میخورم...و چون آلرژی دارویی دارم و با بیشتر قرص ها آلرژی میزنم...به این قرص هم آلرژی انگار دارم...چشم هام خیلی میخارن و پوست سرم و بدنم..و صورتم هم خیلی جوش زد...اگه الان این قرصو نخورم مشکلی برام پیش میاد؟
- ایا تخمک پایین با قرص اوبوست وفرتیل اید تخمک فعال میشه
- سرکلاژ دوبل؟
ایا سرکلاژ دوبل همون شیرودکار هست ؟ و محکمتر از مک دونالده ؟
- سقط مکرر
من ۷ بارسقط مکررداشتم حتی سرکلاژ هم کرده بودم واستراحت مطلق میکردم ولی نتیجه نگرفتم خیلی ناامیدم نمیدونم چیکارکنم لطفاراهنماییم کنیدممنونم
- تیروئید
سلام. خانم دکتر من قبلأ کم کاری تیروئید داشتم. الانم نمیدونم دارم یانه. خیلی وقته آزمایش ندادم. خانم دکتر آیا قطره ویتاگنوس برای تنظیم پریود میتونم استفاده کنم؟؟
- استفاده همزمان قرص راکوتان و ال دی مشکلب ابنجاد نمیکنه؟؟؟
قرص راکوتانو استفاده میکنم الان میخوام برم زیارت و از قرص ال دی استفاده کنم مصرف هم زمان این دو قرص مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟؟
- من دوماه پیش پی ار پی انجام دادم ده روز بعدش پریود شدم ولی بعداز اون دیگه پریود نشدم
من دو ماه پیش پی ار پی تخمدان انجام دادم بعد از ده روز پریود شدم ولی الان ۱۵ روز عقب انداختم چیکار کنم بیبی چک هم منفی بود
- استفاده از پماد دالاواگ
با سلام، بعد از مراجعه به دکتر زنان پماد دالاواگ رو برای ترمیم زخم دهانه رحم برام تجویز کردند،من اصلا خونریزی و لک بینی نداشتم،اما بعد از استفاده، به خونریزی و لک بینی افتادم،علتش استفاده از این پماد هست و از عوارض جانبی این پماد هست، یا علت دیگری میتونه داشته باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام من قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم این ماه بخاطر عفونت قرص ایتراژین ۱۰۰ هم باهاش خوردم، و سه روز مانده بود سیپروترون تموم بشه لکه بینی پیدا کردم و لکه بینی ادامه پیدا کرده و یک هفته از آخرین قرص گذشته پریود نشدم،دلیل چیه؟ ممکنه بخاطر مصرف همزمان این دو باشه؟
- سلام خانم دکتر خسته نباشید ببخشید من دو هفته از زایمانم گذشته سزارین داشتم و اولین شب نزدیکی دوتا قرص لانسترول شیردهی خوردم ایا امکان باردار بودن هست؟
- بزرگی رحم و میوم
باسلام و احترام ۴۳ ساله و دو فرزند دارم، خونریزی به صورت لخته در پریود ، درد در لگن و تکرر ادرار دارم سونوگرافی انجام دادم که ابعاد رحم با سایز ۱۱۱×۶۶×۶۳ mm دارای اکوی میومتر مختصر هتروژن و میوم اینترمورال به سایز ۴۰×۳۳ در قدام بادی رحم مشهود است. ضخامت آندومتر معادل ۱۱ mm است. تخمدان ها دارای اکو و ابعاد طبیعی می باشد . ساختار cystic اکوفری به سایز ۳۳×۳۴ در تخمدان راست مشهود است لطفا راهنمایی کنید. با تسکر
- لکه بینی
سلام خانوم دکتر.من 31ساله مجرد هستم همیشه قبل پریودی سه روز لکه بینی دارم .این دفعه بین دو پریودی لکه بینی داشتم.سنو گفته ضایعه اکوژن دیده میشه یعنی خطرناکه خیلی استرس دارم
- من امروزروزشانزدهم از ای وی اف اس
س من امروزروزشانزدهم ازای وی اف ای اس دیروزازمایش دادم بتامشکوک بودامروزیه خورده لکه قهوی دارم دراثرچیست خانم دکتر ممنوع میشم راهنمایی کنید زیر دلم درد میگیره ول مکه
- پریود نشدن بعد مصرف سیبل
سلام من یه دوره قرص سیبل مصرف کردم قرص های سفیدشم کامل خوردم پریود نشدم بسته ی بعدی رو شروع کردم و تست بارداری ام دادم ۰/۶ بتا بود الان چرا پریود نمیشم چیکار کنم
- سینه
سلام من سینه هام کوچیکه و ۱۶ سالمه باید چیکار کنم رشد نداره
- قرص گین آپ.
سلام من تقریبا یک ماه میشه که قرص گین آپ برای افزایش سایز سینم استفاده میکنم میخواستم بدونم عوارضش چیاس؟ هنوز اقدام ب بارداری نکردم ولی ی سال دیگه میخوام اقدام کنم ایا ضرری به بارداری من در اینده میزنه؟؟؟؟؟
- مصرف انتی بیتویک قبل انتقال جنین
من دو روز پیش دندون کشیدم و دندونم آبسه کرده دکتر برام انتی بیوتیک نوشته ولی چون تو سیکل آی وی افم و چهار روز دیگه انتقال جنین دارم مصرف نکردم از طرفی درد دندون دارم چیکار کنم؟
- درد قبل و زمان پریود
سلام خسته نباشید من ۳ماهه که از دوسه روز قبل از پریود کمردرد های خیلی بدی میگیرم و زیر دلم به شدت درد میگیره به حدی که دستشویی رفتن هم برام سخته احساس ناراحتی میکنم و درد و همچنین چندوقته نزدیکی کردن خیلی برام سخته و به خاطر شرایط کرونا دکتر هم نمیرم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید


