Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط
سلام وقت بخیر بزرگوار خانم دکتر من دوتاسقط بافاصله 6ماه داشتم قبل ازسقط دومم زیر شکم سمت راست یه نبضی حس می کردم در روز یکی دوبار می زددوباره باردارشدم والان 9ماهه به سلامت زایمان کردم ولی همچنان این نبض روزی یکی دوبار حس می کنم آیا مشکلی هست نیازبه مراجعه به پزشک هست؟
- بارداری
سلام خونريزي دارم و سونو انجام دادم تصوير ناحيه هايپراكوهتروژنبدون فلوي عروقي با ابعاد ٢٩\\\"١٦ ديده شد يعني چي
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من تا 20روز دیگه میخوام برای بارداری اقدام کنم ولی چون عفونت داشتم شیاف واژینال مترونیدازول استفاده کردم حالا میخوام بدونم این شیاف اثرش تا 20روز دیگه از بین میره یعنی مشکلی نداره که باردار شم؟
- جراحی
سلام خانم دکتر من سه ماه پیش، پیشتون عمل برداشتن رحم و فیبرم داشتم میخواستم بدونم ورزش و پیاده روی تند و بالا رفتن کوه و پله بالا و پایین رفتن برام مشکلی ایجاد میکنه؟و بالا گرفتن چند کیلو وسیله مشکلی نداره؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام وقت بخیر ضخامت ۷میلی متر رحم غیر هموژن سه روز بعد از پریودی ایا نرماله و اگر نه چه خطراتی ممکنه داشته باشه؟
- پریودی
سلام من ۲۱ سالمه و بعد ۴۵ روز پریود شدم چند باری اینجوری شدم ایندفعه بی بی چک هم زدم ولی منفی بود حدود دو ماه پیش هم قرص اورژانسی مصرف کردم و الان روز اول پریودم قهوه ای رنگه معمولا اخر پریودیم لکه بینی قهوه ای داشتم
- افزایش اکوی لوب روده
سونو افزایش اکوی لوبهای جنین تشخیص داده و من دیر مراجعه کردم میگن هیچ کاری نمیش کرد یعنی چی
- پریودی
سلام ۴۹ ساله هستم با پریودیهای نامنظم وخونریزی با پزشک مراجعه کردم که دوفاستون تجویز شده. ده شب بخورم بعد نخورم واز ۱۵ پریودی دوباره بخورم. سوالم اینه ۱۵ روز رو از اولین روز قاعدگی حساب میکنن؟ وااگر خونریزی داشتم باز ۱۵ ام بخورم.؟
- پولیپ کیسه صفرا
یک پولیپ اکوژن چسبیده به دیواره خلفی کیسه ی صفرا به دیامتر3.8mm نیاز به جراحی آیا دارد
- جلوگیری از بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر الان من قرص شیردهی قطع کردم میخام قرص تری فازیک بخورم پریود نشدم چکار کنم بنظرتون چه جوری بخورم قرص؟قرصای شیردهی سرساعت وبه موقع خوردم
- سپتوم طولی وعرضی واژن
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام. خواستم بپرسم سپتوم طولی وعرضی واژن چیست ؟ شروع وتشکیل ورشد آن ازکجاست؟ از رحم شروع به رشد و تشکیل شدن میکنه تا به واژن میرسه؟
- آی وی اف
من روز سوم انتقالمه توخواب ارضا شدم آیا برا جنینام اتفاقی افتاد؟
- پریودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من خواستم بدون خوردن چیز ترشیو لبنیات درزمان پریود باعث نازایی یا عفونت میشه
- سلام خسته نباشید من سه تا دختر دارم تک کلیه هم هستم که میخوام باروشای وی اف تعیین جنسیت کنم میخواستم ببینم هزینش چقده
- پریود بعد از تزریق دیفرالین
سلام من بعداز زایمان لخته خون دفع داشتم و یک ماه بعد زایمان خونریزی شدید داشتمچبه علت التهاب عروق رحم و پرخونی رحم آمپول دیفرلین سه ماهه تزریق کردم همراه با مصرف قرص ال دی بعدش دو دوره بعد از اتمام قرص ال دی پریود میشوم چه کنم
- احساس گیر کردن چیزی در گلو؟
با عرض سلام من در ۱۵هفته و ۳ روز بارداری هستم شبا احساس گیر کردن چیزی در گلو را دارم اوایل بارداری ازمایش تیروئید دادم خوب بود ایا باید بازم ازمایش تیروئید بدم
- پریودی
سلام.من قرص ال دی خوردم که پریود نشم برای اولین بار بود چون زیارت خواستم.برم.دیگه نخوردم حدود ۸ روز بعد پریود شدم.روز اول درد خیلی شدیری داشتم.بعد یه تکه گوشتی سفید خارج شد از واژنم. خیلی میترسم این چی بوده؟
- اقدام بارداری
سلام خانم دکتر من پریودهام همیشه منظم هست ۲۷روزه است ۵ روز میشم الان ۳ روز زودتر پریود شدم پریودم هم تیره کشدار است و۳ روز شدم تخمدان چپم هم تیر میکشه دردش تا پهلوم هست روز سوم شبش ۲ تا لتروزل ۲/۵ خوردم امروز صبح هم یکی دکتر ماه قبل برام تاموکسیفن۲۰نوشت ولی من نخوردم الان اونم بخورم از روز پنجم؟من یک ساله تو اقدامم ولی باردار نشدم ویتامینEوامگا۳ وD3 وفولیک اسید ۵ هم دارم مرتب میخورم لطفا راهنمایی کنید
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۲۰ سالمه و احساس میکنم فاصله ی ورودی واژن تا مقعدم خیلی کم شده در حالت نشسته در سرویس بهداشتی فاصله ی این ناحیه م حدود ۱ بند انگشته آیا طبیعیه این فاصله ؟
- بارداری
سلام من۲۱ سالمه و یه دختره ۵ساله دارم تو این ۵سال جلوگیری طبیعی داشتم ۱سال پیش یک سقط آیا الان بخوام جلوگیری نکنم باردار میشم


