Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فیبروم
با سلام خدمت شما دکتر عزیز، در مورد فیبروم می تونم خدمتون برسم؟
- خارج رحمی
سلام خانم خسته نباشید من سه سال قبل حاملگی لوله ای داشتم ولوله چپمو برواشتند حالا همیشه میترسم از این واقعه وهمیشه سر ساعت قرص ال دی مصرف میکنم ومایع منی داخل واژنم ریخته نمیشه آیا با این شرایط باز هم امکان خارج رحمی وجود دارد
- پریود
سلام خسته نباشید دختر ۱۴ سال ای هستم ۳ ساله که پریود میشم الان چندین باره که در دوره قاعدگی گاهی اوقات تکه گوشت میبینم که ضخیم هستند همراه با درد خارج نمیشن و اینکه روز مشخصی نداره که بخواهم بگم در روز چندم هست طول دوران قاعدگی ام هم ۷ روزه میخوام بدونم که علتش چیه ؟
- ضعف دهانه رحم و سرکلاژ شکمی
سلام من ۱۹ هفتگی سقط داشتم به دلیل ضعف دهانه رحم ) طول سرویکس 0/5 و باز شدن دهانه رحم 4 سانتی متر . نمیخام دوباره این تجربو رو داشته باشم . سرکلاژ شکمی مطمئن تر از واژینال هست ، شما شکمی انجام میدین برای مورد من ؟
- خارش واژن
سلام وقت بخیر من دکتر برای جوش های صورتم قرص نورم اسکین تجویز کردن روزی یه دونه حدود ۲۰ تاشو خوردم و همینطور قرص آزیترومایسین هم میخوردم تقریبا ۳۰ تا اونم هر روز وقتی قرص آزیترو مایسینم دورش تکمیل شد کامل خوردم حدود چند روز بعد واژنم خارش گرفته و قرمز و ملتهب شده و داخل واژنم حالت سفیدی ایجاد شده الان قرص نورم اسکین و قطع کنم خوردنشو ؟ عوارض این قرص میتونه باشه؟
- قطع پریودی
سلام من ۴۴ سالمه پرولاکتین ۱۰۰ هست رفتم پیش متخصص زنان بعد از دیدن آزمایش گفت که من یاعسه شده ام هیچ قرصی نداد میشه قرص کابر گولین مصرف کنم ادر ظمن ۶ ماهه پروردیم قطع شده
- هزینه ویزیت
سلام خانم دکتر ببخشید میخواستم بپرسم هزینه ویزیت مطبتون چقدره؟منشیتون گفتن بیاین حضوری میگیم ولی با شرایط مالی میخواستم قبلش بدونم میتونم بیام پیشتون یا نه ممنونم میشم بگید
- Pco و ریزش مو
سلام وقت بخیر، ۲۹ ساله و مجرد هستم و دارای پلی کیست تخمدان. با وجود مصرف دارو زیر نظر پزشک(سیپرترون کامپاند ، استات ک از روز پنجم ب مدت ده شب ، و فیناسراید ک بعد از اتمام استات ب مدت ده شب.داروها سه ماهه تجویز ) ، الان ماهه دوم هست ک مصرف میکنم ولی همچنان ریزش مو شدید دارم. لازم ب توضیح است ک من از ۱۵ سالگی زیر نظر پزشک هستم و مدتهاست ک انواع قرص های هورمونی و مصرف کردم، ولی این اواخر ریزش مو پیدا کردم، لطفا راهنمایی کنید ک چرا با مصرف قرص من همچنان ریزش مو دارم . سپاس
- غربالگری مرحله دوم
سلام خانم دکتر ببخشید اگر میزان آلفا فیتوپروتئین در آزمایش آمینیوسنتز بررسی نشه ، برای بررسی نقص لوله عصبی NTD، باید غربالگری مرحله دوم انجام بشه؟
- عفونت ادراری در شیردهی
سلام من عفونت ادراری دارم دکتر قرص سیپروفلوکسین تجویز کرده به بچه هم شیر میدم چیکار کنم
- کیست تخمدان یونی لوکولار
- عقب انداختن پریودی
سلام من دخترم و۲۰ سالمه و پریودی دقیق داشتم ۲۷ الی ۲۸ روزه اینبار ۳۷ روزه که پریود نشدم باید چیکار کنم؟ آزمایش هورمون و تیروئید هم دادم و مشکلی نداشتم
- سلام از کجا بدونم عفونت دارم در واقع ترشحی که عامل عفونت باشه چه رنگیه و ترشحی برای مرطوب کردن باشه چه طوریه
۰۰۰
- حاملگیپوچ
تصویر یک ساک حاملگی حاوی Yolk sacوفاقد Fetal pole درکاویته فوندال دیده میشود مطرح کننده Blighted ovum میباشد سونوگرافی توصیه میشود
- سلام خسته نبشید ببخشید تقریبا. ماه رمضون قرص ال دی مو تموم شد و بعدازگذشت چندروز. پریودبشم روز ی که تازه متوجه شده شدم بعدازنزدیکی باشوهرم. پریودیم شروع شد. شک کردم که. کمی منی. ریخته داخل سریع دوتا قرص ال دی مصرف کردم بعد. از. اونروز. من تایک هفته لکه بینی داشتم وبصورت کم. بعدازاون ترس ازحامله شدن بعد از دوهفته رفتم دکتر زنان. خانوم دکترگفتن چون ال دی خوردی نظم رحمتو بهم زدی برام ازمایش خون نوشت دادم منفی بود بعدا زاون دوسه بار طی. 2چ روزوخورده ای از ازمایش تست زدم منفی بود خانوم دکتر برام امپور پرژسترون. تجویز کرد دوتا. ولی. العان 6 روزه زدم هنوز خبری ازپریودیم نیست خیلی میترسم لطفا کمکم کنید
سلام .من 21سالمه وحدودا 1ماهه که پریودم به صورت لکه میاد من باید چیکار کنم؟
- فتق
من هنوز بچه دار نشدم..و قبلا عمل فتق داشتم..عمل فتقمم کوچیک نبوده..متوسط بوده..بخام بچه به دنیا بیارم..طبیعی به دنیاد نیاد یا سزارین؟اصلا فتقی که دارم به زایمان ربط داره؟
- علائم یائسگی
سلام بنده سه سالی میشه که گر گرفتگی دارم ولی پریودم تقریبا منطم بود تا اینکه فروردین و اردیبهشت پریود نشدم .خرداد ماه دکتر رفتم سونو و معاینه شدم گفتن که باید پریود شم.پاپ اسمیرم خوب بود.کلی دارو بهم دادن .آمپول زدم .بیست و سوم تیر پریود شدم و گفتن که از شب پانزدهم پریودی هرشب به مدت ده شب قرص dupbaston مصرف کنم و بعد از ده شب هفته ای یک دونه ازین قرص رو مصرف کنم .برا بار دوم بیست و سوم مرداد پریود شدم البته تا پنج روز به صورت لک بینی بود ولی بعد از یک هفته خونریزی شدیدی دارم و الان تقریبا دو هفته هست که من همچنان درگیری پریودی هستم و قطع نمیشه.فکر میکنم مشکل ازینه که تو پریودی این قرص رو مصرف کردم.لطفا راهنمایی بفرمایید .متشکرم
- تشکر
سلام خانم دکتر .با وجود مشغله کاری ، سوالات ما رو بدون پاسخ نمی گذارید ممنون از شما . تنتان سلامت
- اندازه آلت شوهرم
سلام خانوم دکتر اندازه آلت شوهرم 10 سانته. برای ازدواج مشکلی نیستش؟
- سیکل نامنظم
سلام ۳ ماهی میشه که سیکل ماهانم بهم ریخته دو هفته زودتر از موعد مقرر اتفاق افتاده این موضوع عادی هست یا نه ؟!


