Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزیپانزدهروزهپریودیوزخیمبودناندومتر۱۴/۶اکوژنایاخطرناکاست
- غدا
سلام خوردن ترشی سیردربارداری ضرردارد
- سوال پریدی
سلام من هرماه پرید میشم ینی 28روزی یک بار من برای دل درد پریودیم.قرص استامینوفن مصرف کردم.حالا ممکنه نازایی بیاره
- امکان سقط جنین در 2 ماهگی
سلام. میخاستم بدونم استفاده از کورتاژبرای سقط جنین تا 2ماهگی ممکنه برای مادر خطری داشته باشه ؟؟ باتشکر
- پریودی
من یک سال پیش دو ماه ال دی خوردم ولی کردم از اون موقع پریودیم قطع نمیشه فقط با خوردن ال دی قطع میشه چرا اینجوری شدم
- متفورمین۵۰۰
سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه باکره هستم پریود منظم دارم کیست ندارم چاق نیستم و موی زاعد ندارم جوش زیادی در زیر گردن و تمام کل صورتم میزنم میتونم برای جوش هام قرص متفورمین استفاده کنم ؟ آیا بعد از قعط کردنش جوش هام دوباره نمیاد ؟ چه مدت باید استفاده کنم تا جوش هام ببره؟
- عقب انداختن پریودی
سلام من دخترم و۲۰ سالمه و پریودی دقیق داشتم ۲۷ الی ۲۸ روزه اینبار ۳۷ روزه که پریود نشدم باید چیکار کنم؟ آزمایش هورمون و تیروئید هم دادم و مشکلی نداشتم
- سزارین
سلام بعداز19سال جای عمل سزارین من درد میکنه لطفاً راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز.من بیست هفت سالمه و برای چکاپ قبل بارداری اقدام کردم.هیچ مشکلی نداشتم نه من نه همسرم.تو دوران تخمک گذاریم برای بارداری اقدام کردیم.یک شب در میان.اما متاسفانه نتیجه نگرفتیم.شش ساله ازدواج کردم و جلوگیری طبیعی داشتیم.برای بار اول اقدام کردیم اما بی نتیجه بود.از وقتی پریود شدم.افسرده شدم.و همش گریه میکنم. به هیچکاری نمیرسم.فقط دوست دارم تنها باشم.با همسرم هم یکی به دو میکنم.لطفا راهنماییم کنید😔
- پریودیم تاریخ17هستش و دکتر بهم اسپیرونولاکتون و سیپرو کامپاد و قرص گل مغربی داده ولی سیرونولاکتون عوارض داره میشه فقط روزپنجم پریودی سیپرو کامپاد رو بخورم و هرروز گل مغربی رو؟ایا عوارض دارن این داروها
- تست بارداری
تست بارداری در روز ۲۴ چرخه نشون میده باردارم یا خیر
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من با مطب تماس میگیرم ولی کسی پاسخگو نیس ۳ ماه هست که برای بارداری دوم اقدام کردم ولی نتیجه نداشته با توجه به اینکه یک پولیپ کوچک داخل رحم دارم چکار کنم شما گفتین بعد از ۳ ماه اگه حامله نشدی بیا و من چطوری وقت بگیرم آزمایش قبل از بارداری رو هم بدلیل کرونا میترسم برم آزمایشگاه لطفا بفرمایید چجوری وقت بگیرم شماره خانم مهری یا خانم صادقی رو هم ندارم متاسفانه راهنماییم کنید لطفا
- بارداری
سلام ببخشید من یک سال پیش رحم اجاره ای بودم دوبار انتقال انجام دادم بعد مصرف قرص وامپول های پرژسترون و شیاف امکان داره الان واسه باردارشدن خودم مشکل پیش بیاد؟؟؟
- زخم دهانه رحم
سلام خانم دکتر خسته نباشین.من مریض شماهستم است برای زخم رحم میتونم از عسل هم استفاده کنم؟درکنار داردهای شما؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من هفته 27 بارداری هستم قبل بارداری 52کیلو بودم الان که هفته 27 هستم شدم 58 کیلو بنظر شما کم نیست اصلا احساس سنگینی هم ندارم بچه اول خیلی احساس سنگینی میکردم ولی اینبار احساس نمیکنم بارداریم تکانهای جنین هم نرماله ولی حس سنگینی ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید
- کمک
سلام خانوم دکتر .. دختر ۲۲ ساله ای هستم که احساس میکنم لابیای مینورم تقارن نداره(ینی یه طرف به لحاظ ارتفاع کمی بلندتر و طرف دیگه کمی کوتاه تره) باید چیکار کنم؟خیلی نگرانم. تو سایت هام ک درموردش میخونم بیشتر نگران میشم. ایا این توضیحی که من دادم شامل عدم تقارن میشه ؟یا فقط احساس منه
- درباره آمپول پروژسترون
سلام ،من چند روزه پریودیم عقب افتاده دکتر برام دو تا آمپول پروژسترون داده اگه باردار باشم باعث سقط جنین میشه
- هیدروسفالی
با سلام شکل و سایز جمجمه در چه اندازه ای غیر طبیعی ست درواقع دچار هیدروسفالی شده
- کمبود تخمک
سلام وقتتون بخیر
ببخشید یه سوال داشتم میشه جواب بدید؟
من خانم 39ساله هستم که یکسال ازدواج کردم الان که آزمایش دادم دکترا میگن 5درصد بیشتر تخمک ندارم الان هیچ امیدی نیست جزء تحویل تخمک از کس دیگه ؟ - bardary
Salam hododan 3roz az peryode man migzareh bedone jelogiry yek bar nazdiky dashtam be nazare shoma ehtemale bardary hast ya na


