Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من همونم دوقلو همسان بارداربودم که یکی از دوقلو هامو از دست دادم خواستم بدونم ب نظر شما تا چند هفتگی سزارین کنم که این قل مشکلی براش پیش نیاد؟ وزنش ۱۹۰۰ هست در هفته ۳۲ وزن اون یکی ۱۲۰۰ بود
- بارداری سوال مهم
سلام من در ماه چهارم بارداری هستم رابطه پهلو دارم ولی الت به داخل واژن اصلا نکردم همنجوری همسرم لایی میزنه و اب میاد ایا اینم به شکم فشار میاره مشکلی هس
- سزارین جنین عرضی
سلام خانوم دکتر عزیز.34 هفته هستم و سونوگرافی تشخیص داد که جمجمه جنین در سمت چپم قرار داره.وموقعیتش عرضی ست.آیا سزارین عرضی پیچیده تر از سزارین بریچ هست؟خطری جنین رو تهدید میکنه؟
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام وقتتون بخیر عذرمیخوام من روز آخر پریودم یه رابطه بدون دخول داشتم برخوردی آن با منی نبود ولی شک کردم دو سه ساعت بعد۴تا ال دی خوردم۱۲ ساعت دیگه هم ۴تای دیگه خوردم مجدد یه هفته بعد پریود شدم اما مدتش۳روز بود سه روز خونریزی کامل و لخته روزای دیگه تاروزهفتم لکه و اینا بود خواستم بدونم احتمال بارداری هست یا نه چون واقعا مضطربم خواستم بدونم پریود بعدیم کی میشه تاریخ خودم یا از تاریخ این خونریزی دوم ممنون میشم جواب بدید
- بارداری
تصویرمشکوک به دوساک حاملگی درکاویته رحمی دیده شد. ومایع درposteiror cul de sacرحم دیده نشد. یعنی چی؟احتمال دوقلویی تاچنددرصده؟
- بارداری وپروستات
باسلام وخسته نباشیدخانوم دکترمن این سوالوازجانب خواهرم میپرسم :سلام خانوم دکتر من28سالمه دوتادختردارم شوهرم 36سالس دوسال بودبخاطردردزیرناف دکترمیرفت بعدازسونومشخص شد پروستاتش مشکل داره وگفتن عددش 25 دقیق نميدونم یعنی چی الان بعدمصرف دارو مقدارش 21شده سوالم اینه که جلوگیری ماطبیعی هست همیشه طبیعی بوده میخوام ببینم این روش باعث بدترشدن وضعیت شوهرم ميشه؟ واقعاربطی داره؟ جلوگیری طبیعی وایجادبعضی ازمشکلات درمردها نميدونم راهنماییم کنیدمن تصمیم دارم تایکسال آینده فرزند داربشم ومیخوام جنسیتش پسرباشه وشنیدم مردبایدقوی باشه آیا جلوگیری طبیعی واون مساله مشکل سازخواهدبود؟تشکر
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام خسته نباشید من ۸ ماه پریود نشدم سیبل رو دکتر دادن گفتن بخور نحوه مصرف رو نمیدونم چطو ی استفادع کنم
- درمان ناباروری
سلام خسته نباشید من از ۵ پریود تا ۹ قرص لترزول خوردم از ۱۰ تا ۱۴ امپول سینال اف زدم بهد دوروز امپول اچ سی جی زدم به همراه شیاف تا ۵ شب شبی دو تا الان دو خفته میگزره احساس کمردر و درد زیر شکم موقع پیاده روری ایا به نظرتون باردارم بهم گفتن فولیکول هات ریز شدن
- زایمان طبیعی
:احتمال زایمان طبیعی ، بعد از دو سزارین چقدره ؟آیا میشه طبیعی زایمان کرد ؟
- فتق نافی
سلام بنده 6ماه است که عمل فتق ناف کردم وبرش ازوسط شکمم میباشدآیامیشه یباردیگه بارداربشم؟
- لکه بینی بعد از معاینه
سلام خسته نباشید هفته ۲۳بارداری هستم پزشک معاینه دهانه رحم انجام دادن و دچار لک قهوه ای شدم بعد از اون سونوی واژینال انجام دادم دهانه رحم بسته و طول سرویکس۵۰بود لک بینی برای چیه ؟خطرناکه؟درمانش چیه؟
- زایمان دیررس
سلام و ادب.. زایمان دیررس به چه علت اتقاق میافتد؟
- اقدام بارداری
سلام وقت بخیر من یک سال که در حال اقدام به بارداری هستم قرص متفورمین و تیرویید مصرف میکنم و حدودا ۹ ماه پیش یک بار سقط داشتم میخواستم بدونم برای بررسی ناباروری باید برم ایا لازم همسرم تست اسپرم بده یا اینکه یک بار بارداری میتونه به این معنی باشه که ایشون مشکلی نداره
- اقدام به باردارى
- بارداری
سلام.خسته نباشید.من هفته چهارده بارداری هستم.سونوگرافی هام نرمال هستن.ازمایشات غربالگری اول رو هم انجام دادم،و نرمال بود. تازگییه مطالبی درمورد حاملگی مولار نسبی خوندم.میخواستم بپرسم از کجا میشه تشخیصداد که من مولار هستم یا نه.ازمایشی هست؟از طریق سونوگرافی مشخص نمیشه؟
- مصرف قرص در اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر.. اقدام به بارداری کردم و بدنم کهیر میزنه به پزشک پوست مراجعه کردم قرص کلرفینیرامین برام تجویزکرد..هنوز باردارنشدم میتونم از این قرصا بخورم یانه ؟ممکنه باعث ناباروری بشن یا اسیب به جنین میزنن.ممنونم
- ایا باخوردن قرص لویتود وریختن مایع منی احتمال بارداری وجود دارد
ایا باخوردن قرص لویتود وریختن مایع منی احتمال بارداری وجود دارد
- داروهای موثر در آزمایشهای بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید میشه بفرمایید چه دسته از داروها در نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله ی اول و دوم بارداری و آزمایش آمنیوسنتز در بارداری تاثیر دارند؟ درواقع چه داروهایی ممکنه در جواب آزمایشهای غربالگری اول و دوم بارداری و آزمایش آمنیوسنتز اختلال ایجاد کنند وباعث بشن نتیجه درست در نیاد ؟
- کیست سر و اکوژن قلب
سلام وقت بخیر غربالگری دوم رو انجام دادم،دو طرف سر جنین کیست زیر ۱۰ میل وجود داره اکو قلب انجام دادم اکوژن ۱.۲ در بطن چپ قلب وجود داره خیلی خطرناکه؟
- فتق ناف
سلام خانم دكتر وقتتون بخير من پارسال شكمم خيلي درد ميكرد سونو دادم گفت پارگي ناف داري به اندازه ٥ميلي و بايد جراحي بشه به دليل كرونا انجام ندادم تا دو روز پيش با ضربه اي كه به شكمم وارد شد از درد دوباره رفتم دكترو سونو كه در سونو گرافي دكتر گفت من پارگي ناف نميبينم و فتق ناف هست اندازه بين ٢تا٢/٥ميلي كه دكتر جراح به من گفتن احتياج به عمل نداره حالا ميخواستم از شما سوال كنم اگر بخوام بذارم باردار بشم بعد بارداري عمل كنم مشكلي نداره يا اول بايد عمل كنم بعد اقدام به بارداري كنم ممنون ميشم بنده را راهنمايي كنيد متشكرم


