Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول سینال اف
باسلام وخسته نباشید .اگه آمپول سینال اف اشتباهی عضلانی تزریق شود موثر هست؟
- عوارض دارو
سلام. مهمترین عارضه لتروزول چیه؟واسه سرطان پستان تجویز شده،آیا باعث یائسگی وپیری زودرس میشه؟دوره های پریودم تغییر خواهد کرد!ممنونم
- لکه بینی
سلام من pco دارم و همیشه عادت هام با روکین منظم بوده. الان ۳ ماه هست که زایمان کردم و عادت شدم ولی بعدش لکه بینی شروع شد. الان بعد ۳ ماه از زایمان میتونم روکین بخورم؟ شیرم هم کمه و بیشتر شیرخشک میدم به بچم
- موی زائد
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر باشه من دختری ۲۱ ساله هستم و موهای زائد در نواحی زیر گردن و شکم وسینه و قفسه ی سینه دارم .. و پریودام منظمه و هر ماه انجام میشه و مثلا ۳ الی ۴ روز عقب جلو میشه امکان داره قاعدگیم بدون تخمک گزاری باشه؟ خیلی میترسم ممنون میشم راهنمایی کنید .
- Pco
سلام من تنبلی تخمدان دارم دکترم بهم آمپول نوروبیون و کپسول اووبوست و قرص سیپروترون نوشت رو سیپروترون نوشته از روز ۵ عادت مصرف شه منظورش اینه با زدن نروبیون عادت میشم؟؟؟ و ار روز ۵ عادت استفاده کنم کپسول اووبوست چی؟ ممنون میشم جواب بدید دکترم گوشیشو جواب نمیده
- بارداری
من سه روز پیش دو روز پریود بودم سر وقت پریود شدم من کلا سه روزه بودم ولی ایندفعه دو روز بودم که قطع شد و رابطه محافظت نشده داشتم که آب منی داخل ریخته نشد و الان بعد از پریودم لکه بینی دارم و کمر درد ینی ممکنه باردار باشم؟؟؟
- فیبروم
سلام.من خانمی ۳۴ ساله از شیراز هستم.که حدود سه عدد فیبروم داشتم . یکی داخل رحمم داشتم و دوتا در شکمم اندازه هرکدام ۱۲ و ۸ و ۶ سانت بود که با عمل حراحی سنگینی ک داشتم خوشبختانه فیبرومها رو بدونبرداستنرحمم بیرون اوردم الان بعد از دوماه هر از گاهی جای بخیه ام ک روی خط سزارین هست بشدت سوزش دارم حتا اطراف نافم سوزش و درد دارم خواستم ببینم دلیلش چی هست. هیچ عفونتی از بیرون شکمم که بخیه بوده نداشتم حتا کلا خط بخیه ام مشخص نیست.دلیل این سوزش ناگهانی چیست.
- تاخیر زمان پریود
سلام وقت بخیر دوروز از تاریخ پریودم گذشته هم بی بی استفاده کردم هم آزمایش خون ولی دوتاش منفی من باید چیکار کنم از استرس دارم میمیرم آیا آزمایشات اشتباهن؟
- فوری..نیازی ب ازمایش خون هست ؟
سلام خانم دکتر یه سوال داشتم میخواستم بپرسم آگه دختری در دوره تخمک گذاری باشه و منی از شلوار آقا رد بشه و سهواً مرد بهش دست بزنه بعد با همون دسته که خیلی هم آغشته نیست از روی شرت خانم رو ماساژ بده و بعدش خیلی سفت فشاربده بعد از 65 ساعت بی بی چک استفاده کرده و منفی بوده ولی ترسش بخاطر تهوع روز بعد و درد تخمدان مداومشه که بعد چهار روز قطع نشده به نظرتون آزمایش خون بده؟ بازم احتمال بارداری وجود داره؟ لطف بزرگی در حقش میکنید ممنون
- لکه بینی قبل پریود
سلام. من 39 ساله و مجردم. برای اولین بار یک هفته قبل از پریود به مدت سه روز لکه قهوه ای دیدم به اندازه ای که لباسم کثیف میشد. بعد از این سه روز لباسم پاک است اما هنگام ادرار از بدنم لخته های کوچک خون خارج می شود. حقیقتش فقط برای نماز خواندن میخواهم بدانم این خون مانده در رحم است یا خون جاری؟ و دیگر اینکه باید حضوری به پزشک مراجعه کرده و کاری انجام دهم یا طبیعی است. ممنون که راهنمایی می کنید.
- نازایی
سلام،تنبلی تخمدان دارم،قبلا با مصرف داروهای تحریک تخمک گذاری پریودام منظم بود،چرا الان با مصرف همین داروها پریودام تا نزدیک دو هفته هم تاخیر دارد؟؟؟
- سزارین
سلام من یه تا فرزند سزارین شدم وبه علت مشکل ژنتیکی یک فرزند دارم.الان میخوام باردار بشوم.آیا میتونم سزارین چهارم رو پشت سر بگذارم؟
- درموردقرصسیبلیاالدی
سلام من ۱۹ سالمه پلی کیستیک دارم سیبل مصرف میکنم یه دوره قرصم تموم شد طی اون ۷ روز ک قرث دارونما هارو میخوردم پریود نشدم دوره بعدبو شروع کردم الان لکه بینی دارم امکان داره پریود شم با شروع این دوره؟
- کرم دالاواگ
سلام میشه در طول استفاده از کرم دالاواگ سکس داشته باشیم.؟
- جوش
سلام من یه جوش روی زانوم و دوتا روی ساق پام در اوردم جوشها قرمزه و دردناک جوشی که روی زانوم بود بعد ازچند روز سرش چرک داشت و اخرش خوب شد ولی جوشهای روی ساق پام همچنان قرمزن و دردناک ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرص اوژانسی
خانم دکتر من دو هفته پیش رابطه مشکوک به بارداری داشتم.. بعدش قرص اورژانسی خوردم.. شش روز بعد پریود شدم.. و چهار خونریزی داشتم.. و تمام شد.. آیا بازم احتمال بارداری وجود دارد؟
- توده اکوژن برای دختر ۱۴ ساله
آیا توده اکوژن برای دختر ۱۴ ساله خطرناک است
- درد تخمکگذاری
سلام، 15 ماهه تو اقدام براي بچه هستم، 34 سالمه، حدود 6 ماه بعد از اولين اقدام، موقع تخمك گذاري درداي شديد دارم، و كاملا متوجه ميشم تخمك از كدوم طرف داره مياد،كه قبلش اينجوري نبودم، و اينكه سيكلم از 28 روز شده 25 روز، سونو دادم مشكل خاصي نداشتم ايا اين دردا عادي هستن؟
- تزریق آمپول سینال اف
بعد از تزریق آمپول سینال اف درد در دو سمت شقیقه هام دارم،علتش ار آمپول سینال اف هست؟
- سرکلاژ شکم
سلام خداقوت سرکلاژ شکمی چقدر در روند بارداری موثر هست ایا احتمال موندن بچه تا هفته های بالا بیشتر میشه؟ برای سرکلاژ واژینال هم میگن احتمال کاهش زایمان زودرس کم میشه ولی متاسفانه من جواب نگرفتم میخواستم بدونم با سرکلاژ شکمی جواب میگیرم امیدوار باشم؟ لطفا راهنماییم کنید


