Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مادرانه
آسمانی پر از ستاره،دشتی پر از گل،تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد تقدیم به مادر....که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.تقدیم.
- وقتی ۱۴سیکل قاعدی قرص نوفامد ۱۰روخوردم کی نزدیکی کنم
تبلی تخمدان pc u
- لقاح
سلام و ادب..خانم دکتر این مطلب که در سونوگرافی سن جنین را 15 روز بیشتر از تاریخ لقاح حساب میکنند درست است؟.. یعنی اگه از تاریخ لقاح و تشکیل نطفه 15 روز گذشته باشد میگویند جنین یکماهه است؟
- احتمال بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز و مهربان و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات .امیدوارم به برکت این روزهای عزیز هر چی از خدا میخواین خدا بهتون عنایت کنه.یه سوال دارم که امیدوارم مثل گذشته جواب بدید همونطور کا قبلا خدمتتون عرض کردم من در روز پنج سیکل خانومم با ایشون رابطه بدون دخول داشتم که فقط هنگام ارضا شدن مقداری منی روی واژن ریخت و مقداری هم وارد واژن شد و بعداز رابطه قرص لونوروژسترول مصرف کرد و 12 ساعت بعد هم یکی دیگه. و بعد از 5 روز از مصرف قرص دوچار لکه بینی مختصری شدند به طوری که در دو روز متوالی سه مرتبه و در هر مرتبه دو سه قطره خونریزی داشتند با این حال ما در حدود 23 روز بعد از رابطه یعنی روزی که قرار بودپریود بشن و نشدن آز بتا دادیم که مقدارش صفر بود.با این حال بعد از 6 روز تاخیر از موعد پریود بالاخره پریود شدند ولی نسبت به دوره های قبل تقریبا مقدار خونریزی کمتر بود و در روز پنجم پریودشون دیگه تقریبا پاک شدند (البته این نکته رو بگم که در سیکل قبل هم در روز پنجم که رابطه داشتیم دیگه تقریبا پاک بودن و خونریزی نداشتند و این نکته رو بگم که ایشون یه کم اضافه وزن دارن )سوالم اینه دیگه با این وصف احتمال بارداری وجود داره یا دیگه احتمال بارداری حتی یک درصد هم نیست؟ و یک سوال دیگه آیا امکان حاملگی خارج رحمی وجود نداره ؟ و آیا اون آز بتا بعد 23 روز از رابطه قابل اعتماد بوده؟ میدونم که وقتتون کمه و ارزشمند ولی لطفا جواب هر سه سوالمو بدید.متشکرم
- من دوماه باردارم نمیدانستم یم ماه پیش واکسن سینوفارم دز سوم زدم برای بچه خطر هست آیا
- سلام من آی وی اف کردم امروز 19 انتقال هست ومثبت شد اما ازروز 10 انتقال لک قهوهای دارم تاامروز چیکار کنم
- بعد از تزریق سه عدد امپول واریوپپتیل بعد از یک ماه به دکتر مراجعه کردم و چهار عدد آمپول پروژسترون تزریق کردم الان ده روز گذشته پریود نشدم علت میتونید بفرمایید
بعد از تزریق سه عدد آمپول واریوپپتیل بعد از یک ماه بعد مراجعه به پزشک چهار عدد آمپول پروژسترون تزریق کردم الان ده روز گذشته پریود نشدم
- بارداری دوم بعدازعمل سزارین
سلام خانم دکترعزیزم من سزارین شدم و بعداز سزارین ۳ماه باردارشدم یعنی ماه سوم رو تموم کردم و درماه چهارم اقدام کردم باردارشدم خواهش میکنم همه میگن خطر داره منم باردارشدم چیکارکنم که باخطر مواجه نشم هم خودم هم فرزندم خواش میکنم راهکارهای کامل رو بفرمایین
- مونس پوبیس مونس پلاستی
سلام روزتون بخیر خانوم دکتر ،شما جراحی زیبایی مونس پوبیس یا همون مونس پلاستی برای برداشتن چربی وپوست بالای دستگاه تناسلی انجام میدین،من بدلیل اصافه وزن خیلی قسمت مونس پلاستی چربی وشل میخواستم عمل زیبایی انجام بدم بردارم ،واینکه اگه انجام میدید ایا کاملا اون قسمت صاف میشه ،ممنون میشم پاسخ بدید
- نازایی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من 8 ساله ازدواج کردم 6 ساله قصد بارداری دارم اما نمیشه.دوبار عکس رنگی گرفتم.آخرین بارنزدیک دو سال پیش انجام شد.همسرم عمل واریکوسل پارسال اسفندماه انجام داد.بعد سه ماه من باردار شدم اما ناموفق.هفته پنجم دچار لکه بینی شدم آزمایش دادم بتا اومد پایین.دکترم گفتم نطفه خوبی نبوده.رشد نکرده.بعد از اون اتفاق الان نزدیک یکسال میگذره اما من هنوز باردار نشدم.میترسم دوباره لوله هام بسته شده باشن امکان داره؟؟ همسرم نزدیک سه ماه قرص کارنیتین و ویتامین ویتامین ث مصرف کردن.با این شرایط پیش اومده.فعلا آزمایش اسپرم همسرم نتونسته انجام بده.منم تا الان دکتر زنان بعد از قضیه بارداری مراجعه نکردم.لطفا راهنمایی ام کنید.چیکار کنم.همچنان منتظر بمونم...
- ۲۱ سالمه قسمت لگن وباسنم دوماه شدیددردمیکنه وخیلی هم لاغرشدم ریزش مودارم بعضی وقتاهم سوزش علت چیه
- شما تا چند سزارین رو مجاز میدونین ؟
من ۴۰ ساله هستم. دو فرزند ۳و ۶ساله دارم . آیا میتونم باز هم سزارین بشم ؟
- درد پریودی
سلام من وقتی پریود میشم دردی شدید را توی ناحیه لگنم حس میکنم نه هنگام دفع مدفوع! این درد بهطور مداوم در زمان پریودیم ادامه دارد دلیلش چیست؟
- سلام خانم دکتر بعد از چهار سال جای عمل م خیلی درد داره رفتم پیش زنان گفتن عفونت داری ولی دارو هم داده آروم نشوده جای عمل من
- دلیل مصرف قرص لترازول قبل ازآی وی اف برای چیست
- بارداری
سلام خانوم دکترعزیز سوالم اينه دربارداری قبليم بعداز زایمان تشخیص دکلمان جفت دادن میترسم بارداری بعدی این مسئله تکرار بشه آیا درمانی برای این مشکل وجوددارد؟استراحت مطلق کمک کننده است یاخیر
- مجرای ادراری
سلام خانم دکترچند وقتی خودم در ایینه میبینم سوراخ ادراریم نسبت به قبل بزرگ تر شده البته دختر هستم بنظرتون چرا بزرگ تر شده؟
- دهانه رحم
سلام خانم دکتر آیا سوراخ دهانه رحم باید چند میلی باز باشه واسی عبور اسپرم من سرکلاژ شکمی انجام دادم الان میترسم دهانه رحمم زیاد تنگ شده باشه و اسپرم ندونه ازش عبور بکنن نوشته میله 6نیم میلی از دهانه رحم عبور نکرد الان میترسم تنگ شده باشه و دیگه باردار. نشم
- میخوام باردارشم
سلام من ۴۰سالمه اقدام ۴ماه که اقدام به بارداری کردم ولی انجام نمی گیره پریودیم هم یک هفته جلو می ندازه آزمایش پروباکتین وتیرویید و سونو وغیره انجام دادم ولی نرمال بود نمیدونم چرا باردار نمیشم
- کیست تخمدان
سلام من کیست تخمدان چپ داشتم و داخل شکمم پاره شد با درد شدید و سونوگرافی کردم گفتن که کیست اندازه اش ۱۵در ۲۱ میلیمتر هست و زده احتمال اوولاسیون ,کیست تخمدان پرفوره . بعد از دو روز که گذشته الان یکم خونریزی دارم به نظرتون مشکلم جدیه .چون از دکترم وقت گرفتم ولی یه هفته دیگه وقت داده


