Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری ناخواسته
سلام من دو فرزند دارم و الان ۵هفته و ۶روز باردارم اصلأ شرایط بچه سوم رو ندارم چکار کنم سقط شود به دکتر گفتم اما توجه نکرد شما لطفاً کمکم کنید
- راهنمایی
باسلام خدمت خانم دکتر.بنده خانم ۳۴ سال دارم تمام ازمایشهام خوب هست یه فرزند ۵ ساله دارم .سه سال هست که هر تابستون یه حالت سرگیجه کم دارم و حالت منگی سر. دکتر رفتم قرص اعصاب و داروی گوش میانی دادن کمی مصرف کردم خوب شدم یعنی تقریبا خود به خود بر طرف شد. الان باز هم همانطور شدم.صبح که بیدار میشم همون لحظه تو جام خوب هستم و بعد بیشتر میشه و حین غذا خوردن احساس میکنم همونطوری شدم .از شما راهنمایی میخوام که پیش چه متخصصی بروم؟ متخصص حلق و گوش یا مغزو اعصاب یا متخصص دیگه. خیلی نگرانم. ممنون از شما
- خودارضایی
سلام من یه سوال داشتم من یه مدت اندام تناسلیمو میمالیدم مثلا یه بالش میزاشتم زیرم این کار خود ارضایی حساب میشه و گناه داره یا این کار گناه نداره ولی وقتی این کارو میکردم چیزی ازم نمیومد
- سلام دکتر .قبل از بارداری میشه کاری برای طول سرویکس انجام داد
قبل از با رداری میشه کاری برای سرویکس کوتاه کرد
- تست پاپسمیر
سلام من تست پاپ اسمیر دادم اینو تیک خورد Routinefollow-upخواستم بدونم مشکلی هست یا نه
- عفونتهای قارچی
سلام خسته نباشید، من مدت دو سال ميشه که مکرر دچار قارچ میشم زخم دهانه رحم داشتم فریز کردم ولی باز قارچ گرفتم طبق مشاوره ای که قبلا با شما داشتم از دکترم خواستم که برام داروی شش ماهه تجویز کنه، شش ماهی که دارو مصرف میکردم خوب بودم ولی باز مشکلاتم شروع شده، آخرین باری که مراجعه کردم قرص واژینال نیستات و چند داروی خوراکی تجویز کردم موقع مصرف دارو خوب بودم بعد پریود باز احساس عفونت دارم لباس زيرم همش خیس ميشه،تست پاپ اسیرم هم خوب بود، واقعا ديگه خسته شدم تمام موازین بهداشتی رو هم رعایت میکنم، بس که دارو خوردم معده درد گرفتم، تورو خدا کمکم کنید.ممنون
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام من دختر ۳۱ساله مجرد کم خونی دارم دوماه خون زدم الان یه ماه دوبار پریود میشم بار دوم خونریزی زیاد دارم از قرص ترنسید ۲۵۰چطوراستفاده کنم ممنون
- کیست مولتی لکولار
سلام و خسته نباشید من ۶ ماه متوجه سدم اندومتریوما دارم هر سری که سونو دادم کیست بزرگتر سده .ودر اخرین سونو نوشته کسیت مولتی لکولار با جدار ضخیم واکوی داخلی ۴۰×۲۹میلی،مشهود است،یعنی چی خطرناک باید چیکار کنم؟
- نزدیکی در بارداری
سلام خانم دكتر
من در هفته ١١ بارداری هستم. ماما در هفته ٦ ام بودم فرمودن نزديكي فعلا انجام نده، ولی تا كي؟ الان هفته ١١ ميتونم نزديكي كنم ديگه؟
با تشکر
- زنان
سلام خانم دکتر خسته نباشید.مادر من فیبروم رحم داره.هر دکتری میره یه قرصی بهش میده.چهار روز پیش عادت ماهانه اش تموم شد دوباره بعد چهار روز شد.دکتر اولش بهش دوفامد ۱۰ داده.بعد دکتر دومش بهش گفته قرص نداره اگر هم عمل کنه خطرناکه.خودش تا ۵۰ سالگی خوب میشه.مادر من ۴۷سالشه.یه دکتر دیگه رفته گفته باید عمل بشه وگرنه تا سه سال دیگه همین جوریه دوتا قرص هم داده.مفنامیک اسید و ترانگزامیک.جواب بدید ممنون میشم.
- منوپز
- عفونت
سلام من به دکتر مراجعه کردم موقع تست پاپ اسمیر گفتن عفونت قارچی شدید دارم و سه تا فلوکونازول واسم نوشتن و هر سه روز یکی قرص که تموم شد رفتم از دکتر سوال کردم که دیگه نیازی به قرص نیس گفتن اگه علاعم خارش سوزش اینا نداری نه سوالم اینکه ایا با همون قرصا مشکلم بر طرف میشه یا باید بازم قرص میخوردم چیکار کنم ؟؟
- کیست بارتولن
سلام من کیست بارلتون دارم الان مدت چندهفته ست بادرمان دارویی خوب نشدم الان کمی اذیتم .چیکارکنم ایا درمان خانگی برای تخلیه و؟
- آمپول لوپرومر
سلام من برا انتقال جنین دکترم سه تا آمپول لوپرومر داده یکی رو روز ۱۶زدم ولی دوروز مونده وقت پریودم امروز با درد خیلی شدید لکه بینی شدم دکتر گفته بود نمیشی من یعنی پریود شدم میشه جواب بدین ممنون میشم
- سلام خسته نباشیدمن الان هشت روزهست پریودیم تمام شده وقرص پروژوسترون استفاده کردم بازم پریودشدم علتش چیه میتونه باشه
- زگیل تناسلی
با سلام خدمت خانم دکتر میبخشید من روز شنبه مزاحمتون شدم به اسم یاسمن محمدی شما فرمودید که من زگیل در قسمت دهنه رحم دارم من عقدم و عروسی نکردم و پرده بکارتم هنوز هست من بابت این مزاحم شده بودم که احساس میکردم در قسمت دیواره های واژه جوش هستش اما شما فرمودید اون نیست بلکه زگیله راستیش یه کرم دادید من الان نمیدونم دقیق اون زگیل کجاست آیا رنگ زگیل فرق میکنه؟ باید دوباره بیام مطب ؟ ممنون میشم جواب بدید
- سلام من روز 11انتقال هستم پروژسترون تزریقی وشیاف استفاده کردم. بدنم خارش وکهی. زد سمت راستم تخمدانم زیاد درد گرفته خونابه کمی دیدم نگرانم
- سونوگرافی رحم و ضمائم
با سلام اکوی اندومتر هتروژن ضخیم بوده mm15 اندازه گیری شد. فوکوس های کلسیفیه در حاشیه دیواره قدامی کاویته اندومتری دیده میشود . معنی چیه چیز خطرناکی وجود داره. ما رو معرفی کردند به دکتر انکولوژی
- لخته خون گوشتی
من ۱۴ سالمه و اخیران در پریودم لخته خونی گوشتی به اندازه یه تیکه جگر دیدم آیا خطرناک است؟ نشانه آن چیست
- جوش ناگهانی
سلام وقت بخیر ۵۲ساله هستم،کلا اصلا جوش نمی زنم ولی الان مدتیه مدام کل بدنم جوش میزنه،علت چیه؟ رحم هم ندارم


