Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی بعداز سزارین
با سلام،من الان چهارماه میشه ک سزارین کردم و هنوز خونریزی دارم،بعضی اوقات شدید میشه و بعضی اوقات لکه بینی دارم،ولی هنوز خونریزیم کاملا قطع نشده،پیش دو سه تا دکتر هم رفتم،یه چندتایی آمپول هم زدم مثل متیل ارگونین و ترانزامیک اسید و ......امپولایی دیگه ای ک برای قطع خونریزی هس. وداروهای زیادی هم خوردم اما هیچ اثری نکرده،یه سری آزمایش دادم ک خوب بوده،و سونوی داخلی رفتم ک جوابش اینه: رحم با ابعاد35*82میلی متر و اکوی میومتریال طبیعی،اندومتر ب ضخامت 3 میلیمتر،Clotب ابعاد 5*7میلی متر در کاویته آندومتریال تحتانی رویت شد و مایع آزاد در کلدوساک خلفی مشهود نبود و تصویر ضایعه پاتولوژیک در ادنکس ها رویت نشد و تخمدان ها با ابعاد و اکوی پارانشیمال طبیعی دیده شد و شواهدهماتوم یا دهیسنس nicheسزارین دیده نشد. الان باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟!!!!!!
- زگیل
سلام من حدود 1 سال پیش رفتم دکتر و گفتن زگیل تناسلی دارم و نیاز به لیزر هست البته گفتن میتونم لیزر هم نکنم و خب خطرناک نیست امروز مجدد به همون دکتر مراجعه کردم و این بار بهم گفتن شاید زگیل باشه احتمال هست که زگیل ها بهتر شده باشن؟ یا دکتر اشتباه کردن؟
- پریودی حین استفاده از قرص سیبل
باسلام .وقتی در مدت مصرف قرص های سفید سیبل پریود میشیم ،همچنان باید قرص سفید رو ادامه بدیم و بعد از اتمام بریم برای بسته بعدی یا اینکه وقتی پریود شدیم بسته جدید رو شروع کنیم؟
- سلام خسته نباشید من میخاستم لابیای واژنم رو عمل کنم کوچیک کنم بنظرتون قیمت این عمل چنده؟
- بارداری
سلام ببخشید من دو روزه بی بی چک زدم مثبت شده و از وقته پریودی سه روز گذشته پریودیم منظم بود اما الان بعضی وقت ها زیر شکمم یا طرف راستم تیرک میکشه آیا طبیعی هست و کمی درد مثل درد پریودی دارم میشه بگید آیا طبعی هست یا ن و تا کی ادامه دارد
- تبخال تناسلی
سلام خانوم دکتر ۰ استفاده از پماد آلوویر برای درمان تبخال تناسلی در صورت احتمال بارداری ،مشکلی ایجاد میکند؟
- پارگی پرده بکارت؟
سلام خانم دکتر من ۳۹ ساله مجرد هستم میشه با مالش و خارش پرده بکارت پاره شه بدون اینکه چیزی داخل بشه؟
- جنین
در سونو انومالی در بطن چپ یه فکوس اکوژن دیده شده یعنی چی
- خارش کلیتوریس در بارداری
در هفته 29 بارداری هستم . به مدت یک ماه از خارش کلیتوریس دارم. دکتر زنان داروی واژینال و پماد ضد قارچ تجویز کردن که بهتر نشد دوباره یک پودر تجویز کردن که باز هم نتیجه نداشت در آخر پماد کلوبتازول تجویز کردن که در ابتدا بهتر شدم ولی در حال حاضر با مصرفش سوزش و خارش شدید میگیرم.
- درد پریودی
سلام.۸ ماهه زایمان کردم وسزارین به دلیل خون ریزی زیاد چندساعتی یخ روی شکمم گذاشتن.الان۲ باره بعدزایمان پریود میشم و به طور عجیبی درد زیر شکم و مقعد دارم.موقعه نستن بلند شدن یا حتی دستشویی رفتن انگار که تمام داخلیم داره کنده میشه از درد.میشه بگید دلیلش چیه؟اخه قبلا هیچ وقت درد نداشتم
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام من قبلا اینجوری نبودم اگه پریودیم شروع میشد بلافاصله خونریزیم هم شروع میشد اما حدوددوساله وقت پریودیم برسه دوروز قبلش دچارترشح قهوه ای یاخونابه ای میشم بعددوروز پریودیم شروع میشه علتش چیست توروخداجواب بدید
- بارداری و پریود
سلام من ماه پیش بعد از نزدیکی قرص ال دی خوردم و یک هفته بعد پریود شدم،الان یه ماهه گذشته و 6 روز از عادت ماهانه ام رد شده(در طول این دوره جلوگیری هم کردیم) امکانش هست باردار باشم ؟ یا از تاثیر قرص ال دی هست ضمنا باتست بی بی چک منفی در آمده است.
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
اگر اکوی مترمرو غیر یکنواخت باشه یعمی چی
- ماموپلاستی
سلام وقت بخیر ببخشید من عمل ماموپلاستی سه سال پیش انجام دادم و غدد شیری رو برداشتم ایا ایندموضوع در ازمایش قبل ای وی اف و انجام ابن روش موردی به وجود می اورد ؟
- زگیل تناسلی
سلام ی مدتی میشه که یچیزی شبیه جوش زیرپوستی کنار واژنم در اومده گاهی هم اندازش بزرگ و کوچیک میشه در واقعه وقتی دست میزنم متورم میشه بعدش کوچیک میشه وقتی هم دست میزنم یکم درد داره خارش و سوزش ندارم به نظرتون این زگیل تناسلیه ؟
- سونوی آنومالی
سلام. من دیروز سونوی انومالی دادم همچی زده بود نرمال دکتر سونوگرافم گفت خوبه. بنظرتون طول سرویکس تو هفته۱۸ که ۳۸ زده خوبه؟ و اینکه تو سونوی ان تی ضربان قلب ۱۵۶بود و اینبار انومالی شده ۱۴۱.اینکه اومده پایین بد نیس؟
- کیست و رسوب کلسیم در سینه
با سلام من ماموگرافی دادم اعلام کردند که من در یک سینه کیست و در سینه دیگر رسوب کلیسیم دیده شده که برای اقدامات تکمیلی بزرگ نمایی نیز انجام دادم . حالا من بدلیل سابقه پولیپ در رحم که جراحی شدم قرص مدرکسی پروژسترون را استفاده کنم یا استفاده نکنم
- کیستتخمدان
سلام.خستهنباشید.منکیستتخمداندارم.بهپزشکمراجعهکردموروکینتجویزکردن.طبقدستورایشانمنازروزییکقرصازروزاولقاعدگیشروعکردمبهدلیلقطعنشدنخونریزیسپسروزی2تابعدروزی3تابعدذوبارهروزی2تاروز12همبستهامتمامشدولیخونریزیخیلیکمیدارمایابستهبعدیفاصلهقراربدهمیاخیر
- سنوگرافی
سلام خسته نباشین.من۲۵سالمه در سنوم نوشته در تخمدان چپ تصویر یککیست فولیکولار به دیامتر۵۰م رویت شد میشه بگین به چه معنیه؟ سپاس.
- سزارین
سلام وقت بخیر. خانم دکتر عمل سزارین را خود شما انجام میدهید برای باردارتون؟


