Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ترشحات زرد رنگ
سلام خسته نباشيد. ببخشيد من بعد از اقدام به بارداری دچار ترشحات زرد رنگ شدم. دوبار دکتر رفتم، يكس گفت عفونته و ديگری گفت چیزی نیست و طبيعيه. ولی من نگرانم. ميشه راهنماييم كنيد. ممنونم.
- قرص نورم اسکین
سلام من از قرص نورم اسکین استفاده کردم و در ناحیه واژن احساس بوی بد میکنم زمانی که از قرص استفاده میکنم و هم اینکه در ناحیه تناسلی سوزش دارم در صورتی که قبلا از آکنوترن خارجی استفاده میکردم اصلا همچین مشکلی نداشتم
- سلام عزیزم چی برای تنبلی تخمدان خوبه تنبلی تخمدان پلی کیست
- تعیین جنسیت
آیا شما مشاوره تعیین جنسیت انجام میدید و درصد موفقیت چه قدر است؟
- توده نسبتا بزرگ در قسمت پایین ناحیه واژن
دختر۱۹ساله هستم در حدود سه سال پیش بطور ناگهانی متوجه یک برامدگی و توده نسبتا بزرگ در ناحیه واژن خود شدم در ابتدا درد زیادی در این ناحیه احساس نمیکردم اما با گذشت زمان این درد و تورم سفت شدت یافت بطوری که وقت هایی که به حالت نشسته هستم به مدت طولانی درد زیادی را احساس میکنم و با گذشت سه سال همچنان این توده سفت همراه با درد باقی مانده است با این تغییر که قبلا در قسمت چپ و پایین ناحیه واژن قرار داشته و الان همان توده سفت که زیر پوستی هست در سمت راست و پایین ناحیه واژن قرار گرفته است همراه با درد شدید در همان ناحیه
- وقتی ۱۴سیکل قاعدی قرص نوفامد ۱۰روخوردم کی نزدیکی کنم
تبلی تخمدان pc u
- آیا میتوان در بیماران بهجت قرص LDمصرف کرد؟
سلام دربیماران مبتلا به بهجت میتوان قرص ضدبارداری استفاده کرد؟
- در مورد قرص ال دی و بارداری
من رابطه جنسی داشتم و نزدیکی هم داشتم و قرص ال دی هم هر شب مصرف میکنم احتمال بارداری هست من 17 سالم هست و متاهل هستم
- کیست سینه راست
سلام من الان یه توده داخل سینم حس کردم اندازه عدس. درد ندارم بنظر شما نیازه برم دکتر
- لخته خون گوشتی
سلام خانم دکتر من ۳۲ سالمه الان که پریود نیستم یه تکه لخته خون قرمز پررنگ دیدم میشه بگین نشانه ی چیه؟
- کیست تخمدان
سلام دختران ۲۱سالشه توی تخمدان راست یه کیست ۶سانتی داره دکتروروژست داده باتوجه به اینکه الان پریودهست قرص رودخونه یابزاره پریود تموم بشه بعد بخوره ممنون ازشما
- خونریزی
سلام ، من ۲۰ روزه لک بینی و خونریزی بصورت نوسانی دارم ، ینی وقتی استراحت میکنم لک بینیه ، فعالیت های بدنی باعث خونریزی میشه ، دکتر بهم پروژسترون و اگناگول داده ، سوالم اینه چون من خونریزیم نوسان داره ینی گاهی لک بینیه گاهی خونریزی ،مشکلی نداره ک این دارو هارو مصرف کنم؟
- چروک نوک پستان
سلام یک هفته ای هست که من زیر پستان چپم میسوزه ولی میفهمم از قلبم نیس همچنین وقتی دراز میکشم احساس نوعی سوزش خفیف و گرمایی از داخل نوک پستانم چپم دارم ولی گرم نیست و وقتی همان لحظه نوک پستانم رو لمس میکنم میبینم اون نقاط هالی ی نوک پستان و نقطه ی وسطش سفت شده و گاهی هم چروک میشه و باز بعد چند لحظه نوک پستانم به حالت اول برمیگرده ولی باز دوباره این اتفاق میافته.(حس سوزش خفیف و گرما رو فقط در نوک پستان چپم دارم اونم موقع دراز کشیدن ، ولی چروک شدن در هر دو پستان اتفاق میافته. و به حالت اولیه بر میگرده ولی بعد از چند دقیقه ادامه داره و تکرار میشه انگار. همچین یک هفته ی پیش احساس درد های لحظه ای در نقاط مختلفی از سینه ی چپم میکردم که الان نیست ولی باز این مورد جدیدی که اول گفتم پیش اومده.
- درمورده پرده بکارت
سلام..من کسی ازدواج کردم که پرده بکارت نداره.وبهم میگه ارتجای هستش..واجازه هم نمیده ببرمش دکتر..الان نزدیک به ۱۰سال میگذره..من دارم عذاب میکشم..توروخداکمکم کنید..تابدونم به چه شخصیتی دارم زندگی میکنم.
- سونوگرافی رحم
یک میوم اینترامورال ساب سروزال چیست؟
- مهم
سلام وقت بخیر با قرص ال دی پریودم بهم خورده فاصله بین پریودم ۱۵ روزه هس چیکار کنم فاصله پریودم بیشتر بشه؟؟؟؟ اگع میگید ال دی بخورم تا چند وقت بخورم ؟؟
- چند روز بعد از قرص اورژانسی خونریزی داشته باشم باید
- گین آپ
سلام پودر گین آپ رو برای چاقی البته یکم چاقی مصرف بشه مضر هستش برای چه کسانی توصیه نمیشود که استفاده کننن چون تو گوگل سرچ کردم هم فواید داره هم مضره؟
- بارداری
سلام من18 سالمه مجردم قبلاز علاقه بادوس پسرم یک قرص جلوگیری خوردم و بعداز رتبطه این سه روز هر شب یکی میخورم ایا باید ب این قرص خوردن ادامه بدم تاباردار نشم یا بعد ی هفته قطع کنم؟
- خشکی واژن
باسلام وخسته نباشیدخدمت خانم دکترگرامی ،من خانمی ۴۹ساله ام و حدودا۲سال قبل هیستروکتومی شدم ورحم وتخمدانها ودهانه رحم به دلیل فیبروم وخونریزیهای زیادومقاوم به درمان ،حذف شدندوسابقه سرطان هم نداشتم .چندماه قبل (خردادماه ۹۹) ترشحاتی برنگ سفید وبیشترزردرنگ داشتم که پزشک معالجم مراجعه ومعاینه کردند وگفتنددلیلش خشکی وآتروفی واژن هست وعفونت نداری وکرم استرومارین وواژیهیل گیاهی (شرکت باریج ) بصورت واژینال تجویزوطبق دستوریک دوره مصرف کردم وبهترشدم . ولی بعدازچندماه مجددا همان مشکل رادارم وپزشک معالجم هم گفتندکه احتمال بازگشت علائم هست . سوزش وخارش هم نداشته وگاهی ترشح سفیدوبیشترترشحات زردرنگ وآبکی دارم، دقیقا همان علائم قبلی ) .باتوجه به شرایط فعلی وشیوع کرونا ومحدودیتها،امکان مراجعه به پزشک وهمچنین انجام جراحی بالیزر وجوانسازی به دلیل همین شرایط و کمبود ازنظرمالی ونداشتن هزینه عمل مقدورنیست ،آیامیتوانم ازکرم استرومارین واژینال مجددا برای درمان استفاده کنم ؟باتوجه به اینکه چندماه قبل یک دوره ازاین کرم وکرم واژیهیل واژینال استفاده کردم ،بخاطراستروژن وریسک ابتلا به سرطان سینه وعوارض ومشکلات دیگر ،استفاده مجدددرطول یکسال وبه فاصله چندماه مشکلی ایجادنمیکندومیتوانم برای قسمتهای بیرونی واژن ونواحی تناسلی که دچارخشکی شده هم بصورت موضعی ازاسترومارین استفاده کنم ؟!ممنون میشوم باتوجه به مواردی که شرح دادم پاسخ همه سوالات راداده وراهنمایی کنیدواگردارویی دیگر،ترجیحا خوراکی وبدون عوارض خطرناک ،بعنوان جایگزین کرم استرومارین میشود مصرف کردتجویزکنید ودستورمصرف راهم بفرمایید، وممنون میشم درمورد کرم استرومارین هم راهنمایی کنیدکه اگرمصرف مجددآن مشکلی ندارد، یک تیوپ کافیست وروزی یکباراستفاده کنم یا به صورت دیگر مصرف شود ؟!باسپاس وتشکربسیارفراوان ازشما پزشک بزرگوار


