Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بزرگی رحم
سلام خانم دکترحالتون خوبه من یکماه پیش سقط کردم امروزسونودادم تاببینم بقایای بارداری مونده یانه توی سونوگرافیم نوشته رحم به ابعاد98*48mmدارای کمی اندازه بزرگ میباشدنمیدونم یعنی چی خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید ممنون.
- سلام بعد خوردن قرص کلوفین چند روز بعد مصرفش باید نزدیکی داشته باشم وتا کیه ادامه بدم نزدیکی باید یک روز در میان باید باشه چطوری باشه برای بارداری ممنون میشم آخه من از دکتر نپرسیدم یه کم خجالتی هستم برای همین از شما پرسیدم میشه راهنمایی کنید
- کیست
سلام من برای کیست تخمدان رفتم دکتر همراه باچندتاقرص کرمدالاواگ۲درصدهم داده برای درمان کیست تخمدان اثری داره؟اینم بگم ترشح وعفونت و زخم واین چیزام ندارم
- واکسن گارداسیل روی تعغیر پریود تعصیر دارد
- غده سالید هیپواکو
سلام بنده سونگرافی انجام دادم میگن غده سالید هیپو اکو دارید ک 7عدد هستند ایا این غده ها سرطانی هستند خطرناک هستند
- رحم
سلام خواهش میکنم جواب دقیق سونوی منو بدین رحم دارای شکل نرمال وسایز بزرگتر ازحدنرمال ۴۳*۸۳است واکوی میومتریال مختصری هتروژن دارد(قطرقدامی خلفی فوندوس رحم افزایش یافته است )آدنومیوزیس؟ویک ریم نازک مایع درکاویته آندومتر مشاهده شد یعنی چه
- باردارم یانه ممنونم
سلام وقت به خیر بعد۱۵ ساعت ازنزدیکی قرص اورژانسی مصرف کردم احتمال اداری هست یانه ممنونم
- سلام من در دوره پریودی چند ضربه به شکمم خورد و الان شکمم خیلی درد میکنه باید چی کار کنم
سلام من در دوره پریودی چند ضربه به شکمم خورد و الان شکمم خیلی درد میکنه باید چی کار کنم
- قطع شدن پرویید
سلام خسته نباشید ببخشیدمیگم من دخترم این ماه اصلا پریود نشدم فقط لکه های قهوه ای رگی میاد ی ماهه اینجوریم
- فرتیل اید
با سلام و احترام. خانم دکتر من این ماه میخواستم ای یو ای کنم که در سونو مشخص شد کیست دارم که دکتر ال دی تجویز کردن. به خاطر سقط که ۳ ماه پیش داشتیم یک ماه کیوتن و فرتیل اید استفاده کردم.بنظرتون تقویتی ها رو با وجود کیست ادامه بدم یا قطع کنم چون میخوام ای یو ای کنم
- بارداری
سلام.روزتون بخیر.. دوره های من نامنظم است.. از اول نامنظم بوده.. الآن 15 روز از آخرین نزدیکی من میگذره.. شک دارم که باردارم.. شرایط یجوری هست که نمیخوام باردار بشم.. اگه الآن برم آزمایش بارداری برم آیا میشه به نتیجه اش اطمینان داشت
- پربود شدن
سلام من دختر17ساله ای هستم که سه پریود میشوم الاحدود یک ماه هستش که پربود نشدم و قبلش هر دو هفته یکبار یعنی اینطور بگم که زود زود پریود میشوم و الان یک ماه یا 40 روز هستش که پریود نشدم مممون مشم راهنمایی کنید
- پریود نامنظم
متاهل هستم و از همان دوران بلوغ پریود نامنظم دارم و الان 45 روزه پریود نشدم تست بارداری هم دادم که منفی بود.چیکار کنم؟
- سلام تیروئید و فیبرم دارم خونریزی شدید دارم میتونم قرص ال دی بخورم خونریزی بند بیاد
- فیستول
سلام من نمیدونم این مشکلی ک من دارم فیستوله واژن هست یا ن یه مدتیه باد معده از واژنم خارج میشه و چطوری بگم ب همون بدبویی و افتضاحی خیلی میترسم برم پیش پزشک چون اگر فیستول باشه و بگن عمل اصلا حاضر نیستم انجامش بدم🥺توروخدا راهنماییم کنین
- ivf
من ivfانجام دادم دکتر قرص utrogestan به من داده وبعد از یک هفته استفاده واژنم خیلی خارش میکند
- کیست تخمدان
سلام من ۲۸سالمه ودل دردوپهلودردشدیددارم رفتم سونوگرافی گفتن یک کیست کوچیک دارای چندین سپتای داخلی باابعاد۲۵×۲۹میلی متردرتخمدان سمت چپ دارم.سینه ی سمت چپم هم یک ماده زردرنگ میزنه بیرون.چیکاربایدبکنم؟
- بتا ی پایین
سلام من روز ۱۳ انتقال جنین آزمایش بتا دادم گفتن منفی شده یعنی ۱ حالا گفتن روز ۱۵ تکرار بشه امیدی هست مثبت بشه یا مثلا هنوز بتا بالا نرفته باشه بنده الان هیچ گونه علامتی ندارم نه حالت پریودی نه بارداری فقط روز ۸ انتقال بدنم یهو داغ شد وزیر دلم درد گرفت رفتم دستشویی ولک دیدم دکتر پروژسترون زیاد کرد وقطع شد لطفا راهنمایی کنید؟
- آیا خود ارضای باعث کیست تخمدان میشود
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشیدببخشیدخانوم دکترمن چندتاکیست تخمدان دارم شماچه دارویی تجویزمی کنین ؟


