Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
18روزه قرص اورژانسی خوردم ولی هنوز پریود نشدم
- ۱۰هفته باردارم سه بار بخاطر کوتاهی رحم سقط کردم الان چیکار کنم
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من به مدت یکسال خودارضایی مالشی انجام دادم ولی چیزی وارد واژنم نکردم.ممکنه با خودارضایی مالشی پرده اسیب ببینه؟؟؟؟واینکه ایا کشیدن زیاد لب ها باعث اسیب به بکارت میشود؟؟؟؟؟
- تاخیر پریود بعد از مصرف دوفاستون
سلام. من به علت نامنظمیپریود ۴ماه دوفاستون با صورت روزی ۲ عدد ۱۰ روز مصرف کردم. بعد از قطع قرص ماه اول مشکلی نبود ، الان باز ۱ هفته از زمان پریود میگذره اما خبری نیست، ( سکس هم کلا ندارم)باید صبر کنمتا پریود بشم یا قرص بخورم؟ متاسفانه الان دسترسی به پزشک ندارم، ممنونم
- با سلام من سی سال سن دارم چند بار باردار شدم اما جنین ها مشکل انسداد روده دارن در چهار ماهگی سقط انجام میشود ایا باازمایش قبل از بارداری می توان تشخیص داد که ایا جنین بعدی هم مشکل دارو
- پرده بکارت
سلام وقت بخیر. دخترم دوسال و نیمشه وقتی لج میکنه با شدت زیادی خودشو با باسن میکوبونه زمین. میخاستم بدونم امکان داره با این حرکت پرده بکارتش آسیب ببینه
- قرص سیپترون کامپاند
با سلام.دکتر، برای کیست تخمدان و بی نظمی قاعدگی، برای من قرص سیپترون کامپاند تجویز کردن که گفتن که از روز ۵پریود شروع کنم تا اتمام قرص. مرتب قرص رومصرف کردم ولی به 12 قرص که رسیدم لکه بینی دارم. ایا قرص رو ادامه بدم؟ با تشکر
- سزارین
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر آیا براتون پیش اومده که یک یا چندتا از مراجعینتون بعداز سزارین اول در ماه چهارم بعداز زایمانشون برای باردوم باردارشدن و بارداری بخیروخوشی انجام شده خواهش میکنم جوابمو بدین ی دنیا سپاس
- timor, markers cea, ca19-9 یعنی چی
- سلام من به دلیل درد زیاد شکمی سونوگرافی دادم و توش نوشته ; تصویر کانون اکوژن هتروژن با حدود مشخص 4,5cc در داخل حفره اندرومتر که فاقد جز واسکولار است , تورو خدا یعنی چی?
- انتقال
سلام وقت بخیر من ۴روزهست انتقال دادم باروش آی وی اف سه تاجنین ازروزدوم زیرشکمم وپایین کمرم دردمیکنه میخوام ببینم طبیعیه ودستشویی هم زیادمیرم بااینکه دستشویی ندارم امروزپاهامم دردمیکردران پام
- کیست تخمدان
سلام کیست یونی لوکولار با جدار منظم به ابعاد ۵۶*۳۵میلیمتر فاقد سپتا و جز سالید در تخمدان چپ که نمای ان مطرح کننده ضایعات bening خطرناکه؟
- بالا بردن سطح amh
سلام خانم دکتر عزیز... من 41 سال دارم ... و آزمایش amh من 0.33 بوده ... دکتر بهم اینوفولیک و مولتی ویتامین داده تا یکماه بخورم و دوباره برم برای آزمایش amh ... سوال من اینه آیا با دارو amhبالا میره...؟
- شیاف پروژسترون
سلام خانم دکتر من بیمار شما هستم و وارد هفته نهم بارداری شده ام طبق تجویز شما دو عدد شیاف از طریق واژینال استفاده میکنم یک عدد صبح و یک عدد شب بعد از استفاده شیاف دراز میکشم تا کاملا جذب شود متاسفانه بعد از بلند شدن بیشتر شیاف خارج میشو میخواستم بدونم که اشکالی نداره ؟
هم چنین قبلا که شیاف رو از مقعد استفاده میکردم بیشترش دفع میشد .
ممنونم از زحماتتون - سرکلاژ شکمی
من دو بارداری ناموفق داشته ام یکی بدون سرکلاژ درهفته 21ویکی با سرکلاژ واژینال در23هفتگی.میتونم در بارداری بعدی از سرکلاژ شکمی استفاده کنم وموفق بشم درصد موفقیت من چه قدره
- ادنوم، راهنمایی
خسته نباشید من ادنوم کوچک بدون ترشح دارم پرولاکتین ۲۸ و یکسال بیشتر آزمایش مجدد ندادم که ببینم پرولاکتین چند چون تو ام ار ای گفتن هیپوفیز بزرگ خیلی، بعد از هیپوفیز ام ار ای دادن و متوجه ادنوم شدن میخواستم بدونم بزرگی هیپوفیز میتونه خطرناک باشه؟ مخصوصا برای مغز همش میترسم بخاطر بزرگ شدن بترکه چون گاهی فشار زیادی تو سرم توروخدا راهنمایی کنید واقعا این احتمال هست یا خیر
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر .آیادرسرکلاژشکمی هم امکان بازشدن بخیه یا سقط هست ؟لطفا جواب بدین من خیلی استرس دارم
- زنان
سلام جواب آزمایش ادومتر من-secretoryendometriumبه چه معناست
- سلام اندازه سایز بزرگتر از معمول رحم او سونو گرافی ایا نگران کننده است
- ناهنجاری جنینی
سلام وقت بخیر آیا در سونوگرافی آنومالی مشخص میشود جنین مشکل کلیوی دارد ؟


