Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی
سلام تقریبا ۱ ماه شد که پریود هستم و قبلش ۳ بار پریود شدم نمیدونم چرا با خوردن قرص خونریزی هست وقتی قرص سیبل رو استفاده میکنم مرتب دارم میخورم برای درمان کیست ولی خونریزی اصلا قطع نمیشه و نمیدونم مشکل از کجا هست
- کیست تخمدان سمت راست
کیست بدون سپتا و اینترنال اکو با ابعاد ۳۰ در ۲۹ چیست و درمانش چگونه است
- پریودی
سلام من یک ماه از قرص گین آپ استفاده کردم الان ۸.۹ روزع از زمانی ک باید پریود بشم گذشته چیکارکنم
- قطع قرص ال دی
سلام،۴ سال ال دی مصرف کردم،قصد بارداری مجدد دارم،قرص قطع کردم و بعد پریودیم سه ۴ روز بعد ک نزدیکی دارم،دو روز سه روز بعد نزدیکی دوباره به خونریزی میفتم.۲ روزم طول میکشه،پریود ۷ روز بعد اولین نزدیکی ۲ روز....علتش جیه؟قصد بارداری دارم ممکنه مشکل ساز باشه؟؟
- آی وی اف
سلام خانم دکتر. روز ۱۴ انتقال جنین بلاست هستم دو تا برام انتقال دادن. از روز ۱۱ ام هر روز کمی لکه بینی دارم البته کم. روز ۱۲ آزمایشم دادم منفی بود ممکنه تا روز ۱۷ ام که باید تکرار کنم مثبت بشه؟
- استفاده از پماد کلوتریمازول دیدن لکه خون روی اپلیکاتور
من برای عفونت قارچی ب دکتر مراجعه کردم پماد کلوتریمازول بهم تجویز کرد قبلش هم برای بارداری ب پزشک مراجعه کرده بودم و قرص مدروکسی پروژسترون برام نوشت گفت قرص و ک قطع کنی سه روز الی هفت روز بعدش پریود میشی اگه نشی حامله ای حالا از پمادی ک استفاده میکردم رو اپلیکاتور خون دیدم قراره از امشب قرص مدروکسی رو قطع کنم این خون خون چیه
- ازدواج…
سلام خانم دکتر آیا بعد از لیزر زگیل تناسلی در آزمایش های ازدواج مشخص میشه فرد قبلا زگیل تناسلی داشته یا حتی همین الان هم درگیرش هست یا نه
- مارولین۵
سلام وقت بخیر از شب چهارمپریود برای جلوگیری از بارداری مارولین مصرف میکنم.هر شب هم سر ساعت مصرف میکنم از چه زمانی میتونم نزدیکی داشته باشم.چون میگن قرص ضد بارداری بعد از دوهفته تاثیرش رو آغاز میکنه.ممنونم از پاسخگویی تون
- ببخشید خانم دکتر پودر رویال باعث قطع شدن پریودی میشه؟؟
- بارداری
سلام من۳۲سالمه وچندوقتیه اقدام به بارداری کردم ولی باردارنشدم ممنون میشم راهنماییم کنین
- حاملکی
ناحیه هایپراکو5mm* 7 درمجاورناحیه بدون اکو4mmدرکاویته رحم مشهوداست ک میتواند مطرح کننده احتمال هماتوم درGsباشد بررسی دقیق ترباtvs توصیه میشود یعنی چی ممنونم
- عقب افتادن پریود
سلام ببخشید من قرص گین آپ میخورم الان یک ماه و نیمه پریودیم به تاخیر افتاده ربطی به قرص گین اپ داره
- سقط
سلام من دیروز سقط داشتم متاسفانه ناخواسته بود قرص مارولین مصرف میکردم نمیدونسم باردارم ولی اولش خونریزی کردم و ی تیکه از جنینن دیدم الان من باید چیکارکنم قرص مارولینو ادامه بدم؟
- آزمایش
تست
- لکه بینی و پریودی و مصرف دروسبلا
سلام وقتتون بخیر من این ماه قبل از تخمک گذاری و در حین تخمک گذاری و در حال حاضر که دوره تخمک گذاریم تموم شده لکه بینی داریم دیروز یکم خون اومد بعد قطع شد امروز باز لکه بینی داشتم یکم امشب باز یکم خون اومد از قرص دروسبلا هم بخاطر کیست pcoاستفاده میکنم سه دوره هس ماه های قبلی اینجوری نبودم این ماه یکم تایم خوردن قرص خوردنم جلو عقب شد ایا این لکه بینی قهوه ای و خون طبیعیه؟20سالمه
- بارداری
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم و بنا به تشخیص،دکتر من یک دوره پروژسترون خوردم و بعد از،پرید شب سوم قرص لتروزول شبی دوتا خوردم و ماه دوم سونو شدم فولیکول های عالی داشتم و اقدام کردم یک شب در میون دکتر گفت نیاز نیست دیگه پروژسترون بخوری چون فولیکول هات خوبن میخواستم بپرسم آیا با یک دوره پروژسترون تنظیم میشم
- بارداری
سلام خسته نباشید ..واسه بارداری اقدام میکنم بیشتر به صورت پهلو میخوابم از پشت ارتباط برقرار میکنیم احساس میکنم بیشتر آب منی بیرون میریزه ..بهترین پوزینش برای باردار شدن چجوریه؟
- قرص استرادیول
سلام من ivf انجام دادم و الان در هفتم هفتم بارداری هستم،و پزشک تا الان برای روزی ۳عدد قرص استرادیول تجویز کردن،خواستم ببینم برای جنین خطری ایجاد نمیکنه؟ ممنونم
- کیست تخمدان
با سلام و خسته نباشید ده روز قبل دومین سقط در هفته هفتم بارذاری داشتم سونوگرافی ترانس واژنال زحم و ضمائم رفتم برای بقایا در سونو شرایط رحم خوب بود اما تخمدان سمت راست یک ضایعه هتروژن و هایپواکو همراه با فوکوس های کوچک اکوژن درون تخمدان دیده شد ابعادش 20mm بود یک کیست کامپلکس یا اندومتریا تشخیص محتمل است سوالم این ایا این کیست خطرناکه احتیاج به درمان داره روی باروریم اثر میگذاره و ایا میتونه دلیل دو سقطم باشه ممنون
- حاملگی
سلام من میخوام باردار شم ولی شوهرم مخالف آیا راهی هست که بتونم باردار شم؟ عذر میخوام اگه آب منی به بیرون از دهانه واژن ریخته بشه باعث بارداری میشه؟


