Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام دوماهه آی یو آی کردم باردار نشدم این ماه ۸ تا فولی داشتم همسرم تعداد اسپرمش ۳۵ بود امکان بارداری هست
- بارداری
سلام من برای تعیین جنسیت کیت گذاشتم امروز صبح ساعت هفت مثبت شد میخاستم بدونم کی باید نزدیکی کنم ساعت چند ممنون؟؟
- مصرف کرم در بارداری
سلام خانم دکتر . من در هفته ۱۶ بارداری هستم . میتوانم کرم مرطوب کننده ایروکس کودکان برای صورتم و کرم ترک پا جی برای پاشنه پا استفاده کنم ؟ ضرر ندارند؟
- کانون هموراژی
سلام تصویر یک کانون هموراژی به ابعاد ۳۳*۶ م م در اطراف ساک حاملگی رویت شد که استراحت و فالواپ با سونوگرافی نیز توصیه می گردد تصویر یک ساختمان کیستیک مانند با جدار نازک و بدون سپتوم و یا اکوی داخلی به دیامر ۲۴ م م در ادنکس سمت راست بیشتر به نفع وجود کیست لوتئال بارداری روئت شد تصویر کنتراکشن در میومتر خلفی مشهود است راهنمایی می کنین
- بارداری
سلام خانوم دکتر من بعد از لقا حدود ۱۲روز بعد لکه بینی دارم ۴روز شد میترسم از این ک باردار باشم ممکنه این لکه ها بخاطر قرص LDباشه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من نزدیک روزهای تخمک گذاریم رابطه سطحی بدون دخول داشتم. با توجه به اینکه سیکل های من منظم و 28 روزه هست الان چند روز تاخیر داشتم. ممکنه باردار باشم؟؟
- اقدام به بارداریم
با سلام و عرض ادب.ببخشید من با همسر قبلا رابطه داشته بودم وبکارتم را چندماه میشه از دست دادم. و شب عروسیم هم خونریزی داشتم. با اینکه رابطه برقرار نکردیم و موقع پریودم هم نبود اما خونریزی غیر عادی داشتم. رقیق تر بود و بیشتر ترشحات بود. روز بعدش هم کمتر شد. الان نگرانم که حامله شده باشم. در ضمن یه هفته بعد از پریودم رابطه داشیم و سه روز بعد هم عروسی کردیم. ممکنه تو این ۱۰ روز حامله شده باشم؟ لطفا راهنمایی کنید. خیلی نگرانم
- باردارم
سلام سونو اکوژینیسته غیر یکنواخت یعنی باردارم
- سزارین بعد از طبیعی
سلام خانم دکتر من ۲تا زایمان طبیعی داشتم و بخاطر زایمانهام مشکل هموروئید پیدا کردم که مجبور شدم عمل کنم و هنوزم مشکل دارم برای بچه سومم میشه با گرفتن نامه از جراح هموروئید سزارین بشم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۸ هفته و سه روزمه ولی هنوز حرکت های جنین رو متوجه نمیشم خیلی نگرانم،چون آمنیو هم شدم میترسم مشکلی پیش اومده باشه
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- سلام خانم دکتر من ۴۱ سالمه تازه به این نتیجه رسیدم که بچه دار شم آیا میتونم ، میخوام واسه ویزیت پیش شما بیام و تحت نظر شما باشم
- درباره بارداری
سقط داشتم در 5ماهگی به دلیل زیاد شدن اب به دور سر بچه
- بارداری
سلام روز خوش
شش ماه پیش زایمان طبیعی زودرس داشتم که سرکلاژ شکمی انجام دادم بعد از زایمانم همزمان با خروج باد از روده از واژنم هم باد خارج میشد الان درهفته پنجم بارداری هستم وباز هم این حالت را دارم اگر این حالت از شلی عضلات کف لگن باشد امکان دارد شل بودن لگن مجدد باعث زایمان زودرس شود؟ - تغذیه در بارداری
سلام ایا خوردن بستنی سنتی دربارداری مشکلی داره؟یک بارخوردم
- شیاف پروژسترون
باسلام،من هفته ۱۴ بارداری هستم و گاهی اوقات کمی دل دردمیگیرم لبه ی جفتم هم طبق سونو پایین هست،دکتر ۳۰ تا شیاف پروژسترون تجویز کردن،قبلا هم ۱۰تا استفاده کردم،به نظر شما لازمه؟فقط کمی دل درد دارم و اینکه میگن باعث اختلال جنسیتی جنین میشه،میشه راهنماییم کنید.
- زنان زایمان
سلام من چند ماهه ازدواج کردم ماه قبل در حاملگی شک کردم بعداز نزدیکی آزامایش خون دادم منفی بود بعد پریید شدم به مدت ۷روز بعد قطع شد الان بعد ۳۰روز که قراره پریید بشم اما ۴روزه هنوز نشدم آیا امکان پرید دربارداری هست
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من یه خانم ۲۲ ساله هستم که ۳ ساله عروسی کردم و ۲ سال بود که جلوگیری میکردم وبعد از اون شروع به اقدام کردم که بعد از ۳ ماه متوجه شدم که کیست دارم و۳ ماه کامل دارو LDومتفورمین مصرف کردم وبعد از سه ماه سونو رفتم گفت مشکلی نیست وهمسرمم ازمایش اسپرم داده ۷۵ درصد اسپرم زنده وسالم داشت الان ۹ ماهه که اقدام میکنیم بعد کیست ولی جوابی نگرفتم میخواستم بدونم باید صبر کنم تا یه سال یا پیش متخصص دوباره مراجعه کنم ممنون میشم جواب بدین
- کانون اکوژن در قلب جنین
سلام من هفته ی۱۷بارداری هستم تمام آزمایشاتم سالمه به جز سونوگرافی که نوشته کانون اکوژن ریز به قطر ۳م م در بطن چپ قلب جنین مشاهده شد آیا این خطری داره؟اکوی جنین هم سالمه.
- قبل از بارداری
سلام خسته نباشید .. من مریض شما بودم دو ماه پیش جنین ام توی هفته نهم رشدش متوقف شده بود و شما گفتید که میتونم توی همین دو سه ماه مجدد باردار شم . دو یا سه هفته دیگ زمان تخمک گذاریم هست و میخوام اقدام کنم برای بارداری. میخوام بدونم من میتونم الان رنگ مو بزارم ؟


