Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خراش بکارت
سلام خراش روی بکارت به مرور خودش ترمیم میشه؟!چقدر طول میکشه ترمیم بشه
- پولیپ رحم
Received specimen consists of two pieces of polypoid shape lesion measuring 1.5cmand 0.5 cm ingreatest diameter. Diagnosis Entitled endocervical polypectomy biopsy: Inflamed benign endocervical polyps.
- پریود
سلام خانم دکتر من ۱۷ سالمه و ازدواج نکردم و من کیست تخمدان داشتم که با قرص در عرض یک ماه رفع شد من قبل از کیست تخمدان قاعدگی منظم داشتم و ۷ روز طول میکشید ولی خب دو روز آخر فقط لکه بینی داشتم و همچین بعد از درمان کیست مجدد قاعدگیم منظم شد و فقط یک یا دو روز با ماه قبل شاید تفاوت داشته باشه ولی خب الان من بعد از ۳ روز قبل از اتمام پریودی لکه بینی دارم و این طبیعی هست یا نه و روز های آخر دیگه من حتی اگه بینی هم ندارم
- سلام باداشتن اندومتریوز امکان بار دار شدن هست
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم اگه بعد قرص استرومارین ۱۰تا که خوردم پریود شدم باید چی کار کنم بعد قرص مدروکسی پروژسترون از کیه بخورم میشه راهنمایی کنید
سلام.چن ماهی بود پریودی نامنظمی داشتم ب پزشک مراجعه کردم گفتن تنبلی تخمدان داری و دارو برام تجویز کردن قرص سیبل خوردم دوره اول خوب بود الان قرص استرومارین مصرف میکنم ب قرص ۸ ک رسیدم خونریزی شرو شد در صورتی ک یک هفتع بود تازه پاک شدع بودم میشه راهنمایی کنین الان قرص استرومارین بزارم کنار یا ادامه بدم ؟؟؟
- کیست و میوم
خانوم دکتر مادرم 51سالشه و یک کیست 8سانتی و 5میوم دارد. در صورت عمل نکردن چه خطراتی دارد؟ با توجه به اینکه نزدیکه یائسگی است و صبر کنیم،اگه عمل نکنه چه خطراتی داره؟؟ ممنونم
- زنان زایمان
سلام من سونوگرافی دادم نوشته تصویر ناحیه اکوفری به دیامتر ۴ م م در قسمت فوندال کاویته اندومتر ب صورت Eccentricرویت شد این یعنی چه؟ تیتر بیتا هم دوبار دادم منفی بوده لطفا راهنمایی کنید
- جراحی زیبایی بیکینی
- سوال عمومی
جواب سونو نوشته یک ضایعه اکوژن oval shapeبه دیامتر۲*۶م م بدون واسکولاریته و یک حفره ب اندازه ۶*۷م م در محل اسکارسزارین هست میخواستم بپرسم دقیقا مشکلم چیه
- عمومی
سلام خانم دکتر خسته نباشید .من قصد دارم که پاهایم را کامل لیزر کنم .اما چند جا خوندم که لیزر ممکن باعث انتقال بیماریهایی همچون زگیل تناسلی هپاتیت و اچ آی وی میشود ...میخواستم بدونم آیا حقیقت دارد ...که با لیزر موهای پا امکان انتقال این بیماری ها وجود داشته باشد..اسم لیزر الکس و دایود است
- عقب افتادن پریود
سلام مدتی هست پریودی های نامنظم دارم و الان تقریبا ۳ماهه که پریود نشدم،دکتر ۲بسته قرص سیپروترون کامپاند داده،میخواستم بدونم الان که پریود نیستم بخورم مشکلی نداره؟و این دوبسته کافی هست؟
- زنان
سلام در باره چسبندگی رحم باید چه کاری انجام داد
- کورپوس لوتئوم
سلام من متوجه شدم باردارم بتام۳۰۰۰ اولین روز اخرین قاعدگی ۶هفته ام رفتم سونو نوشته ۴هفته و خورده ای در جای مناسب.فقط نوشته یک کیست هموراژیک در تخمدان راست که میتواند مطرح کننده کورپوس لوتئوم باشد ..این منو نگران کرده
- رحم کمی بزرگتر از طبیعی و اکوی میومترهتروژن و حاوی فوکوس های اکوژن می باشد که می تواند در زمینه ادنومیوزیز باشد چکار کنم ؟
- بارداری
سلام وقت بخیر تست بارداری مثبت بود ولی رد سنو گرافی چیزی دیده نشد وی دفعه خونریزی کردم ویه تکه گوشت سفید خارج شد ممکنه باردار باشم
- بقای سقط جنین
من حدود ۳هفته پیش سقط داشتم با قرص ۶هفته و۳روز بود جنینم،دیروز سونو دادم گفت ۳سی سی باقی مونده،آیا در پریودی بعدی دفع میشه یا باید قرص استفاده کنم نمیخوام کورتاژ کنم
- سفیکسیم
سلام هفته ۲۵ازمجاری ادرارم تیرمیکش تاناف طبیعی ازمایش ادرارم خوب بود سفیکسبم میخورم طبیعی
- سوال درباره پریود نامنظم و بارداری
سلام..من پریود نامنظم داشتم آزمایش دادم برام قرص پروژسترون تجویز کردم خوب بود اما قرص ها ک تموم شد مجدد نامنظم شده الان دوهفته است پریود نشدم بی بی چک هم زدم منفی بود..امکان بارداری است؟
- خونریزی و درد شکم
سلام خونریزی و درد شکم دارم دکتر سونو نوشت .جوابش رحم به ابعاد۶۲*۴۶*۹۴میلی و آکوی میومتریال هموژن مشاهده شد.کیست ساده در تخمدان سمت چب به سایز۲۶*۱۷ میلی
- بارداری
سلام وقت بخیر من دوماه پیش ای یو ای کردم که نتیجه منفی شد علت ای یو ای هم بالا بودن سنم بود ۴۰ سالم هست و سیکل ماهانه ام هم همیشه۲۸ روز هست، اما ماه بعد پریودم ۱۴ روز عقب افتاد ضعف و تهوع هم داشتم اما بعد ۱۴ روز پریود شدم، آیا علتش مصرف داروهای ماه قبل بوده یا ممکنه باردار بودم سقط شده


